vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:39

Ach meid, zo'n dingen gebeuren! Niet meer opnemen als hij belt, niet meer reageren op smsjes,
en al zeker niet meer zelf contact opnemen. Als hij zo'n typje is zoals ze zeggen 'in elk stadje een ander schatje'
dan laat je hem maar voor wat het is! Leuke jongens genoeg hierzo!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 15:45

IlsjePilsje schreef:
Sash schreef:
Het kan wel zijn dat hij misbruik van jou maakt maar jij vind het toch leuk om sex met hem te hebben en met hem te zoenen? dus in principe lijkt mij dat dan geen misbruik van...

Als ik het verhaal van TS zo lees, dan is dit niet een "gelijkwaardige relatie".
Hoe veel meisjes vinden het maar wat interessant als een bandlid interesse voor ze toont? Hoeveel meisjes duiken met zo'n iemand het bed in, zeggen dat ze het leuk vinden, puur alleen om de sex doen..... en achteraf blijkt dat het toch iets verder gaat dan sex?

TS heeft al vlinders van deze man.... is dus verliefd aan het worden.... op zo'n moment heb je als vrouw geen sex meer alleen om de sex (dat is gewoon biologisch bepaald).

Ik zou zeggen.... als hij echt om je geeft. Dan voorlopig geen sex..... eens kijken of er dan nog steeds een klik is....

Daar heb je inderdaad wel gelijk in.

Vervelend dat hij op vakantie was met dat andere meisje. Ik zou hem gewoon voor de keuze stellen. Haar of ik en niemand anders dan ik.

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:09

hier nog een stille meelezer..
Ik vind het echt k*t van hem eigenlijk. Voor jou lijkt hij misschien nog niet zo slecht, en waarschijnlijk is hij helemaal geen slecht persoon, maar hij mag gewoon niet zo met jouw gevoelens en die van zijn vriendin spelen. Hij probeert jou aan het lijntje te houden, maar wil tegelijkertijd ook zijn vriendin behouden.
Bedenk gewoon dit: wat hij nu met die vriendin doet, kan hij later ook met jou doen als jij zijn vriendin zou worden.. waarom zou hij dan niet meer verliefd worden op een meisje dat hij ergens op een optreden tegenkomt? Waarschijnlijk duikt hij dan even gemakkelijk in bed met nog een ander..

Veel sterkte!!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:25

Tsja zo zijn sommige mannen nou eenmaal. Overigens zoals hij met hara omgaat terwijl dat zijn vriendin is en met jou naar bed gaat is natuurlijk ook jouw toekomst als je wat met hem krijgt. Dat is dus ook niet iets om naar uit te kijken....

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 16:30

Merilyn schreef:
Tsja zo zijn sommige mannen nou eenmaal. Overigens zoals hij met haar omgaat terwijl dat zijn vriendin is en met jou naar bed gaat is natuurlijk ook jouw toekomst als je wat met hem krijgt. Dat is dus ook niet iets om naar uit te kijken....

Amen Ja hetzelfde kunstje zal hij jou ook flikken als je een relatie met hem krijgt, boys wil be boys Knipoog

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 17:26

ja dat heb ik hem ook gezegd aan de telefoon hiernet Lachen
Hij zei dat hij z'n liefjes altijd erg graag zag en ze nooit bedroog en dat zij niet echt z'n liefje is, dikke blabla
Wat is zij dan?
Waarom verteld hij mij dan "eerlijk" wat hij voor dat andere meisje voelt, maar verteld hij haar niet wat er tussen ons is gebeurd?
Zeveren, da kan hij.
kheb nog gestuurd "must have known that you're just a stupid cheater, feel sad for you girlfriend. If you really loved me, you would be here now instead of going on a citytrip with her.Can't believe i believed you for so long and that you lied to me by telling 'i love you'. Hate you so much right now"

zegt genoeg denk ik

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:30

Jemig wat ontzettend flauw van hem om je dat soort berichtjes te sturen terwijl hij met die Duitse op pad was. Scheve mond Ook tegenover haar totaal niet eerlijk. Kan je niet met haar in contact komen zodat je haar kan inlichten? Hmm, misschien niet zo'n goed plan. Nagelbijten / Gniffelen

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 17:33

haha heb ik ook al gedacht maar nee, das smerig :p
Ik vind dat hij het haar zelf maar moet vertellen (en ik hoop zo hard dat zij hem dan laat vallen en dat hij dan lonely is, maar dat kan hij niet want hij heeft zelf geen huis, dus dan moet hij bij de mama en papa gaan Haha!)

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:43

Alles van hem verwijderen zodat jij geen contact met hem kan opnemen. Delete zijn tel nummer e-mail adres e.d.

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 17:49

hmm nee da wil ik nu ook weer ni.
Ooit komt hij terug naar belgie spelen met de band en dan moet ik mss terug ni betalen Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 19:09

Tuurlijk wil je dat niet, want je vindt hem veel te leuk. Tong uitsteken Toch zou het voor jezelf beter zijn om geen contact meer met hem te hebben. Voor hetzelfde geld houdt hij jou achter de hand voor als die Duitse niet meer leuk is en hij dan bij jou kan pitten.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:20

ramgad schreef:
hmm nee da wil ik nu ook weer ni.
Ooit komt hij terug naar belgie spelen met de band en dan moet ik mss terug ni betalen Haha!

Maar jouw gevoelens zijn je toch wel iets meer waard dan de prijs van een concertticket? Knipoog

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:41

hmm... het klinkt misschien cru... maar ik denk ook inderdaad ''elk stadje een ander schatje... ''hoe middeleeuws dat ook klinkt. Vervelend dat hij je zo afdankt... om maar niet als de klootzak over te komen.
Liefde maakt blind zeggen ze altijd, en ik denk dat het in dit geval ook zo is. Het is erg naar want de gevoelens die jij hebt voor hem, worden misschien niet zo op die manier door hem gevoeld... alleen heeft ie misschien toch nog een beetje gevoel in zijn donder omdat ie wel contact met je probeert te houden... Ken er ook zat die gewoon een avondje lol hebben, en niks meer van zich laten horen. ik wens je in ieder geval succes bij de keuzes die je gaat maken. Maar indd net als Mientjeuh zegt: jouw gevoelens zijn je toch wel meer waard dan een kaartje?

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 12:07

Inderdaad.
Maar toch wil ik niet dat het contact volledig verbroken wordt door alles van hem weg te doen...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:22

Ik heb net het hele verhaal gelezen, Best raar.
En ik denk dat dat laatste smsje wat je gestuurd heb, goed geweest is Ja Lachen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:34

ik begrijp ook best dat je het contact niet wil verbreken, denk dat je nog steeds verliefd bent op hem of niet? als ik het zo lees dan wel... maar ik denk toch dat je jezelf in bescherming moet nemen, want anders maak je jezelf gek... en bedenk 1 ding heel goed... Een knappe vent heb je nooit vooor jezelf...

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:37

Dat laatste smsje is echt goed gezegd! Hopelijk zet dat hem aan het denken en zal hij een tweede keer nadenken voor die nog zoiets uitsteekt. Hoop eigenlijk voor die vriendin dat zijn slippertje(s?) uitkomen, want zo een vriend zou ik niet willen!
Ben ondertussen ook al te weten gekomen van welke band hij is, leuke jongen, maar voor de rest blijkbaar geen zo'n mooi karakter wat betreft relaties...

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 12:46

Blijft echt maar sturen! (en stiekem vind ik zijn sms'jes wel fijn al die sorrykes enz Haha!)
"Sorry Dag, I will call u saturday"
"Daggie, really, I'm not cheating!!!" (whoat?)
"Dag, please I'm not lieing to u. U know what is happening I'm just trying to be understanding with u! I think about u alot"

Dat laatste snap ik niet, mss moet ik hem eens laten uitspreken aan de telefoon :p
Of mss wil ik het ook gewoon niet weten ; )
Ik antwoord niet op de sms'jes.

Haha, iedereen komt echt maar teweten van welke band hij is, voor zover ik weet heb ik me hier toch nog niet overtypt *-)
Is ook helemaal niet belangrijk

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:46

Was het allemaal ook zo interessant en langdurig geweest als meneer loodgieter geweest was vraag ik me dan af... Bloos

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 12:49

Zou hij dan zo gedaan hebben?
Geen idee
Maar je hebt een punt

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:51

zou een loodgieter ook overal vriendinnetjes hebben? ( nou ja er lopen er genoeg die dubbeldating niet uitsluiten...)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:51

D'r bestaan ook cheatin' loodgieters hoor Haha! en die blief ik ook niet

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:52

KirstenG schreef:
zou een loodgieter ook overal vriendinnetjes hebben? ( nou ja er lopen er genoeg die dubbeldating niet uitsluiten...)

Denken jullie dat alleen artiesten vreemd gaan ofzo? Huilen van het lachen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:54

hahahaha was het maar zo dat alleen artiesten vreemd gingen, dan weet je tenminste welke je wel of niet moet hebben!! Clown

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:55

ramgad schreef:
Haha, iedereen komt echt maar teweten van welke band hij is, voor zover ik weet heb ik me hier toch nog niet overtypt *-)
Is ook helemaal niet belangrijk

Maakt op zich ook allemaal niks uit. Het is gewoon een man, het feit dat hij in een band speelt heeft niet veel te maken met de rest van de situatie. Hij had evengoed een ander beroep kunnen hebben... Ook typisch dat velen gelijk zeggen dat het typisch is voor artiesten.

Ik vind het heel goed dat je niet meer reageert op zijn smsen. Je hebt je duidelijk genoeg gemaakt in die laatste, dus laat hem maar gewoon doen nu.