Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
IlsjePilsje schreef:Sash schreef:Het kan wel zijn dat hij misbruik van jou maakt maar jij vind het toch leuk om sex met hem te hebben en met hem te zoenen? dus in principe lijkt mij dat dan geen misbruik van...
Als ik het verhaal van TS zo lees, dan is dit niet een "gelijkwaardige relatie".
Hoe veel meisjes vinden het maar wat interessant als een bandlid interesse voor ze toont? Hoeveel meisjes duiken met zo'n iemand het bed in, zeggen dat ze het leuk vinden, puur alleen om de sex doen..... en achteraf blijkt dat het toch iets verder gaat dan sex?
TS heeft al vlinders van deze man.... is dus verliefd aan het worden.... op zo'n moment heb je als vrouw geen sex meer alleen om de sex (dat is gewoon biologisch bepaald).
Ik zou zeggen.... als hij echt om je geeft. Dan voorlopig geen sex..... eens kijken of er dan nog steeds een klik is....
Merilyn schreef:Tsja zo zijn sommige mannen nou eenmaal. Overigens zoals hij met haar omgaat terwijl dat zijn vriendin is en met jou naar bed gaat is natuurlijk ook jouw toekomst als je wat met hem krijgt. Dat is dus ook niet iets om naar uit te kijken....
hetzelfde kunstje zal hij jou ook flikken als je een relatie met hem krijgt, boys wil be boys

Ook tegenover haar totaal niet eerlijk. Kan je niet met haar in contact komen zodat je haar kan inlichten? Hmm, misschien niet zo'n goed plan.
)
Toch zou het voor jezelf beter zijn om geen contact meer met hem te hebben. Voor hetzelfde geld houdt hij jou achter de hand voor als die Duitse niet meer leuk is en hij dan bij jou kan pitten. ramgad schreef:hmm nee da wil ik nu ook weer ni.
Ooit komt hij terug naar belgie spelen met de band en dan moet ik mss terug ni betalen

)
en die blief ik ook niet KirstenG schreef:zou een loodgieter ook overal vriendinnetjes hebben? ( nou ja er lopen er genoeg die dubbeldating niet uitsluiten...)
ramgad schreef:Haha, iedereen komt echt maar teweten van welke band hij is, voor zover ik weet heb ik me hier toch nog niet overtypt *-)
Is ook helemaal niet belangrijk