Russen doping gebruikt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Re: Russen doping gebruikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:52

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c ... urong3.jpg

deze foto is toch overduidelijk mensen?
Geen doping, russen hebben niks tot zich genomen, ze waren gewoon beter.

Hier in rotterdam waren de turken ook veel luidruchtiger. Behalve dan dat de hollanders vuurwerk hadden, hadden de turken hun toeter. Man man man dat is vele malen erger dan dat vuurwerk.
Ik weet zeker dat nederland over 2 jaar bij winst toeterend door het land gaat.

eknein

Ik heb ook een smoes bedacht!!

Rusland speelde beter dan Nederland Ja .

Noppes

IndianLady schreef:
Er is toch ook dat ene gezegde, de beste stuurlui staan aan wal. En tijdens de WK's en EK's heeft Nederland 16 miljoen bondcoaches. Iedereen weet het altijd beter. We hebben de eerste 3 wedstrijden goed gespeeld, maar wil je verder dan moet je ook beter gaan spelen.

de Russen zullen toch zeker geen BlauwTong hebben? Knipoog

Ergens hoop ik dat de Turken vanavond NIET winnen. Wij als Oranjefan doen gek als we winnen, maar de Turken waren vele malen luidruchtiger hier in Ede.

Hahaha ik hoop juist dat ze gaan winnen. Vind het echt geweldig dat ze zo massaal de straat op gaan in hun autos Haha!
(maar ik hoor er inderdaad wel meer mensen over dat ze het niet zo waarderen, hehe)

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:53

Het schijnt wel dat Russische sporters, vooral in het verleden veel doping gebruikt hebben, veelal verplicht. En dat er ook (jonge) meisjes hieraan overleden zijn.
Zou er niet van staan te kijken als er ergens daar in dat elftal iets gebruikt is, maar die blauwe tong ziet er toch niet uit alsof het een gevolg van de doping is.
Met dank aan de telegraaf is dit fabeltje dus ook weer de wereld uitgeholpen! Knipoog

@IndianLady, jij woont dus ook in Ede! Vreselijk is het hier altijd met die... je word bijna dood gereden man. Zaten vrijdag op het plein, konden zowat niet wegkomen!
Laatst bijgewerkt door ushi op 25-06-08 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:53

Ook weer op gehelderd, wat een storm in een glas water zeg Clown

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:54

haha ja iedereen waardeerde het wel totdat nederland eruit lag.
Van mij mogen ze een uur lang toeteren, maar om 12 uur wil ik toch wel mijn ogen kunnen sluiten.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:54

Heeft er trouwens iemand ook daadwerkelijk de bron van het gerucht zelf? De foto is inderdaad afkomstig van de BBC, maar daar staat niets over doping, dat heeft men er blijkbaar later zelf bijverzonnen.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:55

Bijna op elke foto (ook van andere wedstrijden) heeft hij een blauwe tong, dan zou hij dus wel heel vaak doping gebruiken. Ik geloof er niet in.

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:55

Onze geliefde arshavin had dus geen doping gebruikt, voor zover bekend. Lachen

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:56

Pistasche schreef:
Bijna op elke foto (ook van andere wedstrijden) heeft hij een blauwe tong, dan zou hij dus wel heel vaak doping gebruiken. Ik geloof er niet in.

Hij had toch blauwtong Huilen van het lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:56

pluklief schreef:
Pistasche schreef:

Hij had toch blauwtong Huilen van het lachen

Ssssst Duivel

Katuwr

Re: Russen doping gebruikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:57

xKatleentjex schreef:
Hahaha sorry maar ik lach me hier de laatse tijd toch dood Huilen van het lachen .

Mensen, accepteer nu toch eens dat Nederland niet het beste team van de wereld heeft. Een goed team misschien ja (kan ik zelfs van België niet meer zeggen ROFL ), maar wel een team dat niet onoverwinnelijk is en nog steeds verslagen kan worden.

Gewoon terug met de voetjes op de grond. Jullie hebben verloren. Russen waren beter, punt. Eerst wordt je hier doodgegooid met oranje, nu wordt je doodgegooid met de meest vreemde excuses waarom oranje verloren heeft. Het excuus dat de Russen gewoon beter waren kan er volgens sommigen precies niet in. Nee, het moet wel de scheids zijn, of doping, of wie weet werd het hele oranjeelftal wel ontvoerd door aliens en hebben ze allemaal dubbelgangers het veld op gestuurd.
Wees gewoon toch eens een goede verliezer en geef toe dat je gewoon verloren hebt, en de volgende keer bezig Knipoog .

[geld trouwens niet voor iedereen in het topic hoor, degene die zich aangesproken voelen zullen het wel weten Knipoog ]

Maar dat is echt! Heb ik zien gebeuren!

En BBC begon hier niet over hè mensen, BBC had de foto gepubliceerd met de blauwe tong maar zocht daar zelf niks achter. Zie link: http://www.bbc.co.uk/blogs/euro2008/200 ... slide.html
Daar gaat het dus alleen maar over de spelers en niet over dat de blauwe tong door doping zou komen, daar hebben ze het niet eens over.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:59

hahaha weer wat opgelost Knipoog

Lyonesse

Hoe komt iedereen daar dan bij? Verward Als ik zo iets hier zou typen stond het ook niet in no time overal op i'net Clown

En nog steeds is v Basten een sukkel dat hij die kaart laat zitten Nagelbijten / Gniffelen Waar zijn regels anders voor?

PoelieWoelie

ushi schreef:
Het schijnt wel dat Russische sporters, vooral in het verleden veel doping gebruikt hebben, veelal verplicht. En dat er ook (jonge) meisjes hieraan overleden zijn.
Zou er niet van staan te kijken als er ergens daar in dat elftal iets gebruikt is, maar die blauwe tong ziet er toch niet uit alsof het een gevolg van de doping is.
Met dank aan de telegraaf is dit fabeltje dus ook weer de wereld uitgeholpen! Knipoog

@IndianLady, jij woont dus ook in Ede! Vreselijk is het hier altijd met die... je word bijna dood gereden man. Zaten vrijdag op het plein, konden zowat niet wegkomen!

Goh, dat is ook voor het eerst dat dat gebeurd, meestal is het andersom Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:00

LynnDenise schreef:

Hier in rotterdam waren de turken ook veel luidruchtiger. Behalve dan dat de hollanders vuurwerk hadden, hadden de turken hun toeter. Man man man dat is vele malen erger dan dat vuurwerk.

Ondanks dat ik weet dat het de sportdrank was...

Wil ik jou er toch even op wijzen...

Eén zo'n foto zegt natuurlijk niks. Want:

A) wie zegt dat blauwe drankjes zorgen voor een blauwe tong
B) wie zegt dat er geen doping in het drankje zat?
C) wie zegt dat ze - op een ander moment dan op het maken van deze foto - geen doping hebben gebruikt?

Kortom - één zo'n foto bewijst helemaal niks en is al helemaal niet "overduidelijk".

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:00

Wou net zeggen ROFL

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:01

Mystica schreef:
En nog steeds is v Basten een sukkel dat hij die kaart laat zitten Nagelbijten / Gniffelen Waar zijn regels anders voor?

Ik vind het wel eerlijk van hem, de russen waren beter de hele wedstrijd dat ziet hij ook wel.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:02

Laatst bijgewerkt door LynnDenise op 25-06-08 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Katuwr

Nouks schreef:
LynnDenise schreef:

Ondanks dat ik weet dat het de sportdrank was...

Wil ik jou er toch even op wijzen...

Eén zo'n foto zegt natuurlijk niks. Want:

A) wie zegt dat blauwe drankjes zorgen voor een blauwe tong
B) wie zegt dat er geen doping in het drankje zat?
C) wie zegt dat ze - op een ander moment dan op het maken van deze foto - geen doping hebben gebruikt?

Kortom - één zo'n foto bewijst helemaal niks en is al helemaal niet "overduidelijk".

Zo'n foto sluit het inderdaad niet uit, maar geeft wel een hint waar de blauwe tong vandaan komt. Mij zijn overigens ook niet echt drugs bekend waar je een blauwe tong van krijgt (ik heb mijn pws over drugs gedaan) en van de meeste drugs zie je toch echt niks. Daarom sluiten foto's ook nooit drugsgebruik uit natuurlijk, maar deze foto verklaart wel de blauwe tong.

Onali

Noppes schreef:
IndianLady schreef:
Er is toch ook dat ene gezegde, de beste stuurlui staan aan wal. En tijdens de WK's en EK's heeft Nederland 16 miljoen bondcoaches. Iedereen weet het altijd beter. We hebben de eerste 3 wedstrijden goed gespeeld, maar wil je verder dan moet je ook beter gaan spelen.

de Russen zullen toch zeker geen BlauwTong hebben? Knipoog

Ergens hoop ik dat de Turken vanavond NIET winnen. Wij als Oranjefan doen gek als we winnen, maar de Turken waren vele malen luidruchtiger hier in Ede.

Hahaha ik hoop juist dat ze gaan winnen. Vind het echt geweldig dat ze zo massaal de straat op gaan in hun autos Haha!
(maar ik hoor er inderdaad wel meer mensen over dat ze het niet zo waarderen, hehe)

De vorige keren dat ze wonnen moest ik de volgende ochtend werken en dan is het niet fijn nee Clown
Dit keer ben ik echter vrij, maar dat wil niet zeggen dat ze dan van mij mogen winnen Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:03

Mystica schreef:
Hoe komt iedereen daar dan bij? Verward Als ik zo iets hier zou typen stond het ook niet in no time overal op i'net Clown

Vermoedelijk omdat mensen dit graag willen geloven, of het in elk geval niet zomaar willen negeren. En het krijgt de schijn van betrouwbaarheid door het eerst aan de BBC toe te schrijven (betrouwbare bron, heeft geen direkt belang zoals de Nederlanders). Dat zie je hier in het topic ook.

Dat veel mensen iets geloven of overnemen zegt maar heel weinig over de betrouwbaarheid van een bericht.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:03

Tuurlijk bewijst 1 zo'n foto het niet overduidelijk.
Maar 1 zo'n foto met blauwe tong bewijst ook niet direct dat er doping is gebruikt.

Snap niet waarom je je hier op in moet gaan Nouks.
LynnDenise wil met die foto alleen zeggen dat dat de meest voor de handliggende oorzaak is van de blauwe tong.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:04

pluklief schreef:
Mystica schreef:

Ik vind het wel eerlijk van hem, de russen waren beter de hele wedstrijd dat ziet hij ook wel.

Het had zo wie zo niet uit gemaakt, want wat was er nog aan geweest als het wel opnieuw had gemoeten? NIks toch? Weg sfeer. Scheve mond Maar ik vind het toch zo iets raars dat regels altijd alleen uit het de kast worden getrokken als het in je eigen nadeel werkt...

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:04

Trouwens, als de Russen doping zouden hebben gebruikt, dan
1) was dat al lang ontdekt bij de dopingcontrole
en
2) zouden ze dan hun blauwe tong niet uitsteken naar de fotograaf.