Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:Er is toch ook dat ene gezegde, de beste stuurlui staan aan wal. En tijdens de WK's en EK's heeft Nederland 16 miljoen bondcoaches. Iedereen weet het altijd beter. We hebben de eerste 3 wedstrijden goed gespeeld, maar wil je verder dan moet je ook beter gaan spelen.
de Russen zullen toch zeker geen BlauwTong hebben?
Ergens hoop ik dat de Turken vanavond NIET winnen. Wij als Oranjefan doen gek als we winnen, maar de Turken waren vele malen luidruchtiger hier in Ede.
Pistasche schreef:Bijna op elke foto (ook van andere wedstrijden) heeft hij een blauwe tong, dan zou hij dus wel heel vaak doping gebruiken. Ik geloof er niet in.
pluklief schreef:Pistasche schreef:Bijna op elke foto (ook van andere wedstrijden) heeft hij een blauwe tong, dan zou hij dus wel heel vaak doping gebruiken. Ik geloof er niet in.
Hij had toch blauwtong
xKatleentjex schreef:Hahaha sorry maar ik lach me hier de laatse tijd toch dood.
Mensen, accepteer nu toch eens dat Nederland niet het beste team van de wereld heeft. Een goed team misschien ja (kan ik zelfs van België niet meer zeggen), maar wel een team dat niet onoverwinnelijk is en nog steeds verslagen kan worden.
Gewoon terug met de voetjes op de grond. Jullie hebben verloren. Russen waren beter, punt. Eerst wordt je hier doodgegooid met oranje, nu wordt je doodgegooid met de meest vreemde excuses waarom oranje verloren heeft. Het excuus dat de Russen gewoon beter waren kan er volgens sommigen precies niet in. Nee, het moet wel de scheids zijn, of doping, of wie weet werd het hele oranjeelftal wel ontvoerd door aliens en hebben ze allemaal dubbelgangers het veld op gestuurd.
Wees gewoon toch eens een goede verliezer en geef toe dat je gewoon verloren hebt, en de volgende keer bezig.
[geld trouwens niet voor iedereen in het topic hoor, degene die zich aangesproken voelen zullen het wel weten]
ushi schreef:Het schijnt wel dat Russische sporters, vooral in het verleden veel doping gebruikt hebben, veelal verplicht. En dat er ook (jonge) meisjes hieraan overleden zijn.
Zou er niet van staan te kijken als er ergens daar in dat elftal iets gebruikt is, maar die blauwe tong ziet er toch niet uit alsof het een gevolg van de doping is.
Met dank aan de telegraaf is dit fabeltje dus ook weer de wereld uitgeholpen!
@IndianLady, jij woont dus ook in Ede! Vreselijk is het hier altijd met die... je word bijna dood gereden man. Zaten vrijdag op het plein, konden zowat niet wegkomen!
LynnDenise schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c ... urong3.jpg
deze foto is toch overduidelijk mensen?
Geen doping, russen hebben niks tot zich genomen, ze waren gewoon beter.
Hier in rotterdam waren de turken ook veel luidruchtiger. Behalve dan dat de hollanders vuurwerk hadden, hadden de turken hun toeter. Man man man dat is vele malen erger dan dat vuurwerk.
Ik weet zeker dat nederland over 2 jaar bij winst toeterend door het land gaat.
Mystica schreef:En nog steeds is v Basten een sukkel dat hij die kaart laat zittenWaar zijn regels anders voor?
Nouks schreef:LynnDenise schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/5c ... urong3.jpg
deze foto is toch overduidelijk mensen?
Geen doping, russen hebben niks tot zich genomen, ze waren gewoon beter.
Hier in rotterdam waren de turken ook veel luidruchtiger. Behalve dan dat de hollanders vuurwerk hadden, hadden de turken hun toeter. Man man man dat is vele malen erger dan dat vuurwerk.
Ik weet zeker dat nederland over 2 jaar bij winst toeterend door het land gaat.
Ondanks dat ik weet dat het de sportdrank was...
Wil ik jou er toch even op wijzen...
Eén zo'n foto zegt natuurlijk niks. Want:
A) wie zegt dat blauwe drankjes zorgen voor een blauwe tong
B) wie zegt dat er geen doping in het drankje zat?
C) wie zegt dat ze - op een ander moment dan op het maken van deze foto - geen doping hebben gebruikt?
Kortom - één zo'n foto bewijst helemaal niks en is al helemaal niet "overduidelijk".
Noppes schreef:IndianLady schreef:Er is toch ook dat ene gezegde, de beste stuurlui staan aan wal. En tijdens de WK's en EK's heeft Nederland 16 miljoen bondcoaches. Iedereen weet het altijd beter. We hebben de eerste 3 wedstrijden goed gespeeld, maar wil je verder dan moet je ook beter gaan spelen.
de Russen zullen toch zeker geen BlauwTong hebben?
Ergens hoop ik dat de Turken vanavond NIET winnen. Wij als Oranjefan doen gek als we winnen, maar de Turken waren vele malen luidruchtiger hier in Ede.
Hahaha ik hoop juist dat ze gaan winnen. Vind het echt geweldig dat ze zo massaal de straat op gaan in hun autos
(maar ik hoor er inderdaad wel meer mensen over dat ze het niet zo waarderen, hehe)
Mystica schreef:Hoe komt iedereen daar dan bij?Als ik zo iets hier zou typen stond het ook niet in no time overal op i'net
pluklief schreef:Mystica schreef:En nog steeds is v Basten een sukkel dat hij die kaart laat zittenWaar zijn regels anders voor?
Ik vind het wel eerlijk van hem, de russen waren beter de hele wedstrijd dat ziet hij ook wel.