Ik blind in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eva1969

Re: Ik blind in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 14:05

Wake up call! Dumpen die hap. Jij verdient een jongen die van je houdt en waarbij jij op nummer 1 staat. Iemand die er niet wakker van zal liggen als hij je niet meer heeft houdt niet van je, die vind het hooguit handig dat er iemand klaar ligt als hij zin heeft (ik weet het klinkt vrij grof, maar met vriendelijke praat schiet je niks op Knipoog).
Ik heb even in je profiel gespiekt en gezien dat je een prachtig mooie meid bent, de mannen zullen in bosjes voor je deur staan dus waarom blijf je in vredesnaam nog bij iemand die je behandelt als oud vuil als het hem uitkomt?

Neem een beslissing en handel er naar Knipoog.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 16:31

Het feit dat je twijfelt is eignelijk ook wel iets om over na tedenken

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:07

Liefde maakt blind en ook al zegt iedereen dat je hem moet dumpen, zo makkelijk is dat niet! Maar hij is zoals ik het lees niet te vertrouwen en waarschijnlijk denkt hij dat jij er toch nooit iets tegen gaat doen. Hij maakt misbruik van je goedheid en vertrouwen in hem en dat maakt duidelijk dat je wel beter verdient. Vroeg of laat geeft hij je een genadeklap en dan heb je spijt dat je niet eerder voor jezelf bent opgekomen...
Succes en ben sterk! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:50

meisje meisje,

Je bent bloedmooi... maar ozo blind!!
ik kan begrijpen dat je er niet goed uitkomt. heb je uberhoud wel de kans om ergens anders te wonen als je relatie over is?
heb je er wel eens met zijn ouders over gepraat?
Er zijn veel meer mogelijkheden dan die je nu kunt zien..

I hope the days come easy and the moments pass slow,
and each road leads you where you want to go,
and if you're faced with a choice, and you have to choose,
I hope you choose the one that means the most to you.
and if one door opens to another door closed,
I hope you keep on walkin' 'til you find the window,
if it's cold outside,
show the world the warmth of your smile,
more than anything, more than anything,

My wish, for you, is that this life becomes all that you want it to,
your dreams stay big, your worries stay small,
You never need to carry more than you can hold,
and while you're out there getting where you're getting to,
I hope you know somebody loves you, and wants the same things too,
Yeah, this, is my wish.

Succes en wees sterk, want je kunt het en je bent het méér dan waard!!!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 23:12

Ik heb erover nagedacht om met zijn ouders erover te praten. Ik ben sowieso al opzoek naar een leuk kamertje in Arnhem mits ik over ben naar het tweede jaar.
Ik zat erover na te denken.. wanneer ik er klaar voor ben hem dit eens te laten lezen alsof een goeie vriendin dit schreef over haar vriend. Kijken hoe hij erop reageert.

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:27

Heb even het topic gelezen...
En je zou ook eens moeten nadenken van: vind je het wel leuk als je hem je hele leven gaat en moet controleren van jezelf..hyves, mobiel, msn...poehhh zou er echt moe van worden. Zo is het toch niet leuk?
echt je verdient beter!!
Ik zou dit niet aan hem laten lezen alsof iemand anders dit heeft laten lezen..dan ben je zelf ook niet eerlijk tegen hem!!

Enne als hij er niet wakker van ligt als het uit zou gaan....alsjeblieft, open you're eyes..

echt niet banketstaaf bedoelt dit , ik snap je heel goed....het is ontzettend moeilijk maar je moet voor jezelf opkomen meissie!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:44

Waarom praten met zijn ouders? Waarom zijn reactie willen? Hij is toch niet eerlijk...

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 23:47

Zijn reactie willen hoe hij het zou oplossen als iemand het bij hem doet of als een goede vriendin het, het beste kan doen volgens hem. Ik ben namelijk erg benieuwt wat hij gedaan zou hebben wanneer ik die dingen flikte.

Ik kan goed met zijn ouders overweg. Bovendien weten zij nog altijd het best hoe hij in elkaar steekt.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:50

Oh ja? Zou zijn vriendin dat niet moeten zijn?
Ik denk serieus dat ik mijn vriend echt beter ken dan dat zijn ouders dat doen.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 23:55

Als hij meerdere malen tegen mij liegt terwijl hij er in het begin erg op zit te hakken dat hij altijd eerlijk is en zal zijn, dan ken ik hem blijkbaar niet goed genoeg omdat ik daarop vertrouwde.
Bovendien hebben zijn ouders ook meer ervaring lijkt me, daarna ga ik echt wel met hem praten. Ik baseer mijn conclusie niet op wat hun zeggen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 09:48

Wat ik bedoel is dus: dat zegt toch genoeg? Als je zijn ouders al moet gaan vragen hoe zij er over denken, omdat hij gewoon liegt? Je kunt hem gewoon niet vertrouwen, wat moet je daar toch nog mee?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:22

Sommige mensen willen gewoon niet luisteren. Ze winnen advies in en als dat advies ze dan niet zint (hier zeggen een mannetje of 20: "Dumpen!"), dan gaat ze ergens anders advies in winnen. En zijn ouders zullen gerust van hem houden en gerust gek zijn op haar en er een positieve draai aangeven. Welnu, dat advies zal haar meer zinnen, dus dat zal ze opvolgen.

Iets in haar wil bij die gozer blijven. En om met de woorden van Dr. Phil te spreken: "people do what works", dus het zal haar iets opleveren, ze zal diep van binnen vinden dat ze niet beter verdiend, ze vind de slachtofferrol op de een of andere manier comfortabel, want als je slachtoffer bent, kun je het niet helpen, moet je geholpen worden, is het de schuld van een ander als het niet lukt...

In het obesitas topic was er ook een vrouw die Dr. Phil aanhaalde omtrent dik zijn: "ik ben dik, dus krijg ik geen betere baan, ik ben dik, dus daarom lukt dit of dat niet". Dik zijn geeft een excuus, in een klote relatie blijven zitten geeft je ook een excuus: alles wat dan niet lukt, kun je dan mooi (onbewust) afschuiven op het feit dat het leven jou met die poedersuiker opzadelt, terwijl dat niet het leven is dat dat doet, maar jijzelf.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:51

Als hij dit allemaal leest. Heeft hij weer tijd om iets te verzinnen denk ik

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:59

Als hij die moeite nog doet. Waarom zou hij? Hij komt nu toch al overal mee weg? Hij is wel tevreden. Zou ik ook zijn.

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:25

Niemand ziet de situatie beter dan jij, dus ik ga je niet vertellen wat je moet doen. Lachen Hieronder heb ik een kleine samenvatting gemaakt van jouw uitspraken. Lees dit eens goed door.

hallow schreef:
Hij zegt dat hij het jammer zal vinden als we niet meer bij elkaar zijn maar wakker liggen zal ie er niet om.
Het is namelijk zo dat hij het al een paar keer uit gemaakt heeft, 2 keer omdat hij niet meer verliefd was en 1 keer omdat hij een ander meisje ontmoet had op vakantie.

Hij heeft voor zijn hele klas verzwegen dat hij een vriendin had.
Toen ik in zijn geschiedenis keek had hij het over andere meiden zoenen en weet ik het tegen een klasgenoot van hem.

Ik ben erg benieuwt wat hij gedaan zou hebben wanneer ik die dingen flikte.

Het vertrouwen is gewoon gekeldert...
Ik heb erover nagedacht om met zijn ouders erover te praten.

... ik ben wel degene die ermee blijft lopen.

Wat vind je belangrijk in een relatie? Lachen Wil je iemand die van je houdt en om je geeft? Iemand die je als gelijkwaardig en met respect behandelt? Iemand die eerlijk en open naar je is? Iemand die je kan vertrouwen? Iemand die gepast trots op je is? Of niks van dat alles...
Laatst bijgewerkt door Snader op 28-06-08 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:44

Vraag jezelf eens af, of je zó, op deze manier gelukkig bent..

Er zal nl in de toekomst niets veranderen. Dus niet een antwoord met.. als hij dit of dat.. nee, gewoon of je nu gelukkig bent met hem.. (en niet of je van em houdt, of dat je em zal missen..)

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:48

Hmm lastig.
Ik ben zo te horen de enige die dit vind, maar ik ga het toch maar even vertellen.
Het is helemaal verkeerd van hem wat hij gedaan heeft, maar dat jij zijn gespreksgeschiedenis gelezen hebt en op zijn msn zat, vind ik ook niet eerlijk. Daarmee schend je zijn privacy.
En ik snap ook wel van jouw kant dat je wilt weten hoe of wat, maar dit is geen goede manier. Jij vertrouwt hem duidelijk niet, want anders controleer je zijn gesprekken niet, en hij kan jou op dit moment ook niet vertrouwen omdat jij hem stiekem controleert. Het is harstikke duidelijk dat er geen vertrouwen is in jullie relatie. Ik ben zelf altijd van mening dat vertrouwen de basis is voor een goede relatie, en als dat niet aanwezig is, dat de relatie niet goed zal gaan.
Op dat punt zou ik dus zoiets hebben van: uitmaken.

Met zijn ouders praten weet ik niet of ik dat zou doen. Tuurlijk kennen zij hem het beste, maar is dat niet oneerlijk tegenover hem? Het gaat toch om hem, en niet om zijn ouders? Als mijn vriend (die ik niet heb, maartoch Tong uitsteken ) over zoiets belangrijks voor onze relatie, eerst met mijn ouders zou gaan praten ipv met mij, dan zou ik mij heel rot voelen en er zeker een punt achter zetten.
Als ik jou was zou ik met hém een gesprek aangaan hierover, en gewoon eerlijk vertellen wat je allemaal dwars zit. Confronteer hem er maar mee, en kijk dan hoe hij er op reageerd.

Lieve Kim, ik denk dat het heel moeilijk voor je is maar als ik dit verhaal lees heb ik toch het idee dat je het beter uit kunt maken, hoe moeilijk het ook is. Hij wil geen tijd en energie in de relatie steken en jij wel, dan werkt het toch? Het komt nu op mij over alsof hij met jou neemt tot hij iets 'beters' tegenkomt. Al weet ik dat hij ook echt gek op je was (ik spreek hem laatste tijd nooit meer, dus weet niet hoe het nu is) en veel voor je over gehad heeft. Dit had hij ook niet zomaar.
Ik denk dat wij jou niet écht kunnen vertellen wat je moet doen. Ga met hem praten, dat is het enige waarvan ik kan zeggen dat je dat echt moet gaan doen. De rest is je eigen keus.

Sterkte ermee!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:51

Shannie schreef:
Ik ben zo te horen de enige die dit vind, maar ik ga het toch maar even vertellen.

Met die eerste twee alinea's ben ik het roerend eens hoor. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 12:52

Vind je zelf niet dat je een partner verdient die je kan vertrouwen? die trots is op het feit dat jij zijn vriendinnetje bent en het aan iedereen laat weten? die jou het leukste en liefste meisje van de wereld vindt? die dingen doet en laat omdat hij weet dat jij dat leuk of niet leuk vindt en dit niet doet omdat het zo hoort of moet, maar omdat hij dat wil? die jou nooit verdrietig wil maken en zien? waar je op kan bouwen? waarmee je samen de wereld aankan? die je rust geeft in je hart en liefde in plaats van twijfels en achterdocht?

vind je niet dat je dit verdient?

je bent een jonge, hartstikke leuke meid. met een heel leven nog voor je. en er lopen nog veeeel meer jongens op deze aardkloot rond. waartussen er zat lopen die jou wél zullen behandelen zoals je het verdient. die wél zien wat een mooi mens je bent.

en zodra je zelf ziet wat een mooi mens je bent en je respect hebt voor jezelf, zul je dit respect ook verlangen van anderen en krijgen. Lachen

gelukkig zijn haal je niet uit een relatie, maar uit jezelf.

echt.. als ik het mocht zeggen. maak het uit, wees happy met jezelf en je eigen leventje en wacht op een jongen die je wel verdient en dat leuke leven kan aanvullen op een prachtige manier, ipv een jongen als deze die al je energie opzuigt en je niet juist behandelt. hij ligt er niet wakker van als het uit is... meisje dat zegt toch genoeg???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:39

Wat moet zo'n prachtige griet als jij met zo'n loser van een vent?? Kies voor jezelf meis, van hem moet je 't niet hebben...

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 14:53

Er is inderdaad niet veel vertrouwen in onze relatie. Ik het begin was hij zo jaloers dat hij constand in mijn telefoon zat te snuffelen. Nu heb ik het dus andersom.. de laaste tijd valt het wel mee maar ik merk dat sinds hij weer bezig is met die telefoon(hij heeft hem een hele lange tijd niet gebruikt) ik wel weer zoiets heb van hmmm...

Ik denk dat ik inderdaad gewoon mijn ogen dicht gedaan heb voor alle duidelijke seintjes die hij me gaf.

Vanavond ga ik met hem praten. Ik eis(!) duidelijk antwoord van hem wat hij denkt en wil. Krijg ik hetzelfde als anders dan steek ik er geen energie meer in.
Hoe zwaar het ook word voor me het is gewoon beter voor mij om er dan mee te stoppen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:56

Goed zo meid! You rule! Girl power!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 14:56

thanx Lachen

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:57

Heel slim Kim Lachen
Je verdient iemand die helemaal gek is op je, en voor de volle 100% voor je gaat, en dat jij ook helemaal gek op hem bent.
En je vriend verdient precies hetzelfde.

Succes vanavond!

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:30

*meelezer meldt zich*

you go girl...ga met hem praten en kies in vredesnaam voor jezelf. je bent jong, mooi en tijd zat om je leven in te vullen zonder hem. je verdiend iemand die je op handen draagt.

succes vanavond en wees duidelijk!