justicelover schreef:laatst was op tv ook the house of wax...meerdere mensen gezien? die was zoooo eng...
Die heb ik gezien, vond hem wel tof
Wat vinden jullie van de nieuwste Saw? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
justicelover schreef:laatst was op tv ook the house of wax...meerdere mensen gezien? die was zoooo eng...
Wat vinden jullie van de nieuwste Saw?
Saw / blair witch heb ik gelukkig nog nooit gezien.
_Lorette_ schreef:Verklede mensen in poppenpakken? Is daar ook een enge film over gemaakt?Saw / blair witch heb ik gelukkig nog nooit gezien.
Silence of the lambs. Brr, die Anthony Hopkins. Wat een enge vent.
Armaris schreef:justicelover schreef:laatst was op tv ook the house of wax...meerdere mensen gezien? die was zoooo eng...
Die heb ik gezien, vond hem wel tofWat vinden jullie van de nieuwste Saw?

_Lorette_ schreef:Oh, hou op over 'i know what you did last summer' e.d. Blegh. Ik vond het geen goede films, maar mij krijg je altijd bang.
Ik heb, nu ik er over nadenk, best veel nare / enge films gezien. (Jullie ook!) Voor iemand die ze NIET wil zien. Ik kan me gewoon niet zo goed beheersen en dan kijk ik stiekem toch...
Doodeng. Vreselijk.

_Lorette_ schreef:Ik moet ook wat bekennen...
Durf niet eens Scary Movie te kijken.Doodeng. Vreselijk.
Armaris schreef:Wat me wel opviel: dat net DIT topic goed loopt op zo'n luguber uur

justicelover schreef:Armaris schreef:Wat me wel opviel: dat net DIT topic goed loopt op zo'n luguber uur
3 minuten voor 12...middernacht

BarbaLala schreef:Ik vind jumanji al eng
Dat is wel erg hoor
.
maar durf niet eens enge boeken te lezen dus laat staan enge films kijken. Doe mij maar een lekkere zoetsappige zwijmelfilm

Yinari schreef:BarbaLala schreef:Ik vind jumanji al engDat is wel erg hoor
.
Wat is hier toch weer lees, ik wist niet dat er zoveel mensen nog echt bang worden van een film. Volgens mijn familie ben ik vééél te nuchter om een spannende film ook echt spannend te vinden. Ik moet er altijd een beetje om lachen.
Mijn zus niet, die vindt die thriller-boekjes van R.L. Stine die je vroeger had al eng (Babysitter, Fears streat, de Strandwacht etc.), en naar een film hoeft ze al helemaal niet te gaan kijken.
Sterkte bij de volgende film

. 
Yinari schreef:Dat is wel leuker ja, een romantische film. Lekker wegdromen......zucht.
Films als 'Saw' vind ik trouwens ook niks. Daar zit niet eens een verhaal in, alleen maar gehak. Bah!

Het rare is ik heb eens
Lang over dat beeld van dat meisje nadenken terwijl een "engeltje"in mijn hoofd zei Suus doe dat dan niehiet.. Mja ik zag dr gelukkig niet "echt" maar ze heeft me lang "wakker gehouden"
Nu kijk ik overigens wel.. Al keek ik wel af en toe nog weg..