Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:41

justicelover schreef:
laatst was op tv ook the house of wax...meerdere mensen gezien? die was zoooo eng...

Die heb ik gezien, vond hem wel tof Lachen Wat vinden jullie van de nieuwste Saw?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:41

Verklede mensen in poppenpakken? Is daar ook een enge film over gemaakt? Huilen van het lachen Saw / blair witch heb ik gelukkig nog nooit gezien.

Silence of the lambs. Brr, die Anthony Hopkins. Wat een enge vent. Huilen van het lachen

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:43

_Lorette_ schreef:
Verklede mensen in poppenpakken? Is daar ook een enge film over gemaakt? Huilen van het lachen Saw / blair witch heb ik gelukkig nog nooit gezien.

Silence of the lambs. Brr, die Anthony Hopkins. Wat een enge vent. Huilen van het lachen

Hij is dan ook perfect geschikt voor die film Haha!

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:43

Armaris schreef:
justicelover schreef:
laatst was op tv ook the house of wax...meerdere mensen gezien? die was zoooo eng...

Die heb ik gezien, vond hem wel tof Lachen Wat vinden jullie van de nieuwste Saw?

haha saw ga ik echt nooit meer kijken...ze super scary vind ik die nu al 2 keer geprobeert..aangezien ik eigenwijs ben en het toch altijd wil proberen

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:46

Herkenning!!!

Ik heb het alleen bij de ene enge film wel en bij de andere niet. Zo had ik Hannibal gezien en die vond ik niet eng (wel vies, maar dat is iets anders) Dus ik dacht dat ik ook wel tegen Silence of the Lambs kon... Nou mooi niet! Heb de hele avond strak tegen mijn vriend aangelegen (rugdekking) en naar de deur zitten staren omdat ik wist dat hij binnen zou komen.

Helaas moesten we ook nog 6 uur 's ochtends op, dus zonder een oog dicht te hebben gedaan stond ik onder de douche. Zegt mijn vriend "je hebt een bloedneus". Volgende moment zag ik mijn vriend naakt boven me hangen (ik dacht nog: leuke droom) en toen voelde ik een koude waterstraal op mijn gezicht. Ik was dus flauwgevallen, voor het eerst in mijn leven!

Ohja, heb vroeger trouwens ook doodsangsten uitgestaan bij Scream, I know what you did last summer en I still know what you did last summer. Laatste tweek ook nog gekeken tijdens een slaapfeestje in een kas/schuur... ik had het niet meer!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:50

Ik ga Silence of the Lams eens zien, ben best benieuwd ernaar Tong uitsteken

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:52

Oh, hou op over 'i know what you did last summer' e.d. Blegh. Ik vond het geen goede films, maar mij krijg je altijd bang.

Ik heb, nu ik er over nadenk, best veel nare / enge films gezien. (Jullie ook!) Voor iemand die ze NIET wil zien. Ik kan me gewoon niet zo goed beheersen en dan kijk ik stiekem toch...

Alle films die ik zie, verwerk ik uitgebreid in mijn dromen, Op een of andere manier heeft tv nogal veel invloed op mij. Ik kan al mijn dromen altijd helemaal herleiden. En daarom wil ik al helemaal geen enge films zien. Actie films, prima, zolang het maar geen horror is.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 19-06-08 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:53

Ik vind jumanji al eng Huilen van het lachen

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:54

_Lorette_ schreef:
Oh, hou op over 'i know what you did last summer' e.d. Blegh. Ik vond het geen goede films, maar mij krijg je altijd bang.

Ik heb, nu ik er over nadenk, best veel nare / enge films gezien. (Jullie ook!) Voor iemand die ze NIET wil zien. Ik kan me gewoon niet zo goed beheersen en dan kijk ik stiekem toch...

haha nee idd, en ergens vind ik t ook wel weer leuk, maar aan t begin van de film heb ik alweer spijt Tong uitsteken

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:55

Ik moet ook wat bekennen...

Durf niet eens Scary Movie te kijken. Huilen van het lachen Doodeng. Vreselijk.

Armaris

Wat me wel opviel: dat net DIT topic goed loopt op zo'n luguber uur Nagelbijten / Gniffelen

kissielover

_Lorette_ schreef:
Ik moet ook wat bekennen...

Durf niet eens Scary Movie te kijken. Huilen van het lachen Doodeng. Vreselijk.

whaha nee joh die is dan weer super grappig Haha!

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:57

Armaris schreef:
Wat me wel opviel: dat net DIT topic goed loopt op zo'n luguber uur Nagelbijten / Gniffelen

3 minuten voor 12...middernacht

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:57

Ik was best jong (11?) toen ik Scream zag en toen ik daarna voor het eerst de Scary Movie zag, kwamen die angsten weer helemaal naar boven. Die wil ik dus NOOIT meer zien. Clown

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:59

Whaha, nee die vind ik dan juist wel weer grappig!!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:00

Misschien kan ik er inmiddels om lachen, maar toentertijd zag ik er de humor absoluut niet van in. Iedereen lachen en ik vrat mezelf bijna op van narigheid. Vork

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:01

Yinari

BarbaLala schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Dat is wel erg hoor Haha!.

Wat is hier toch weer lees, ik wist niet dat er zoveel mensen nog echt bang worden van een film. Volgens mijn familie ben ik vééél te nuchter om een spannende film ook echt spannend te vinden. Ik moet er altijd een beetje om lachen.

Mijn zus niet, die vindt die thriller-boekjes van R.L. Stine die je vroeger had al eng (Babysitter, Fears streat, de Strandwacht etc.), en naar een film hoeft ze al helemaal niet te gaan kijken.

Sterkte bij de volgende film Pling

Anoniem

Ben iets ouder dan 30 Knipoog maar durf niet eens enge boeken te lezen dus laat staan enge films kijken. Doe mij maar een lekkere zoetsappige zwijmelfilm Haha!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:02

Yinari schreef:
BarbaLala schreef:

Nagelbijten / Gniffelen Dat is wel erg hoor Haha!.

Wat is hier toch weer lees, ik wist niet dat er zoveel mensen nog echt bang worden van een film. Volgens mijn familie ben ik vééél te nuchter om een spannende film ook echt spannend te vinden. Ik moet er altijd een beetje om lachen.

Mijn zus niet, die vindt die thriller-boekjes van R.L. Stine die je vroeger had al eng (Babysitter, Fears streat, de Strandwacht etc.), en naar een film hoeft ze al helemaal niet te gaan kijken.

Sterkte bij de volgende film Pling

Ahh ja die boeken las ik vroeger dan weer wel... echt super spannend vond ik die Tong uitsteken

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:03

Dat is wel leuker ja, een romantische film. Lekker wegdromen......zucht Lachen.

Films als 'Saw' vind ik trouwens ook niks. Daar zit niet eens een verhaal in, alleen maar gehak. Bah!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:04

RL Stine is ook best spannend, tenminste, ik vond het wel altijd leuke verhalen. Maar 'k werd er niet bang van Haha!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:04

Yinari schreef:
Dat is wel leuker ja, een romantische film. Lekker wegdromen......zucht Lachen.

Films als 'Saw' vind ik trouwens ook niks. Daar zit niet eens een verhaal in, alleen maar gehak. Bah!

Het is een pyschologische thriller, je wordt gestimuleerd om het verband te zien, na te denken.
In een romantische toch ook niet? Alleen maar oooh en aaaah....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:10

Ik had dat ook zowieso tot me 18de Ja
Het meisje van Ghostship is me bijvoorbeeld belachelijk lang bij gebleven Verward Het rare is ik heb eens
gehoord (zal echt wel fabeltje zijn ik heb geen idee) als je lang over iets nadenkt zie je het ook echt..
Dus wat deed ik Vork Lang over dat beeld van dat meisje nadenken terwijl een "engeltje"in mijn hoofd zei Suus doe dat dan niehiet.. Mja ik zag dr gelukkig niet "echt" maar ze heeft me lang "wakker gehouden" Nagelbijten / Gniffelen Nu kijk ik overigens wel.. Al keek ik wel af en toe nog weg..
Ik heb ooit eens The Making of... gekeken op MTV , van de film The Ring 2... Heb toen heel goed opgelet hoe ze dat maakten, en veel computer werk.. Sindsdien hou ik dat in mijn achterhoofd Lachen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:30

Nagelbijten / Gniffelen
Leuk om dit zo eens te lezen. Ik heb dat totaal niet, ik vind horrors helemaal goed! Minstens de helft van mijn DVD collectie bestaat uit horrors, thrillers, weerwolvenfilms. Heerlijk! En ja, natuurlijk midden in de nacht kijken, overdag is er niet de juiste sfeer door het daglicht. Haha!