Hoe iemand natrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BokitoZ

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:35

naadje24 schreef:
ik heb mijzelf voor de grap ook maar eens nagetrokken op die site Bloos! Bloos
heel apart!! nergens staat info van mij behalve kleine dingetjes zoals schoolbank bijv... geeneens geen hyves of wat ook
maar wel heel apart om te zien hoeveel dames er zijn met precies mijn zelfde voor en achternaam! Bloos!
en wat er van hun te vinden is Bloos

ik heb mezelf wel een nagetrokken op google K kreeg alleen maar wedstrijd uitslagen en een keer een rechtzaak ding.. tevoorschijn

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:35

JumpingQueen schreef:
Vraag een paar vriendinnen of ze je willen volgen op veilige afstand en je willen bespioneren Knipoog dan weet je altijd dat er iemand bij je is als je vermoord word of verkracht Lachen

Ja, dat maakt het dan vast minder erg Knipoog

@moderators: dit is een geintje!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:36

JumpingQueen schreef:
Vraag een paar vriendinnen of ze je willen volgen op veilige afstand en je willen bespioneren Knipoog dan weet je altijd dat er iemand bij je is als je vermoord word of verkracht Lachen

Nou nou beetje vriendelijker kan ook wel.
Alsof iedereen je maar gelijk vermoord en / of verkracht. Verward

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:37

Somebitch schreef:
JumpingQueen schreef:

denk sowieso dat het niet meer veel uit maakt of er nog iemand bij je is als je toch vermoord word Clown een vriendinnetje van 14 kan dan nog weinig behalve misschien hetzelfde noodlot ondergaan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:37

russel schreef:
pharagirlke schreef:
Op 14 is iemand van 23 heel wijs hoor...Kwa levenservaring. Lachen

Juist en daarom is het emotionele leeftijdsverschil zo gevaarlijk.

Ja Eigenlijk denk ik dat het zelfs nog erger is, die vogel 'praat' liever met jonge meisjes omdat hij anders zo gauw door zijn tekst heen is? Er zijn mannen (best veel) die gewoon liever contact hebben met meiden die niet zo sterk in hun schoenen staan en op wie ze dus heel wijs over komen. Kerels dus die zelf een beetje achter lopen en niet bepaald uit zijn op een intellectuele uitdaging Haha!.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:38

daNiielle_ schreef:
Leeftijd of beroep maakt toch niets uit? Nagelbijten / Gniffelen Het gaat om het persoon zelf!
Als jij met hem wil afspreken, dan doe je dat. Neem iemand mee die je te hulp kan schieten, en verder gewoon doen vind ik!
Wel verstandig dat je hem eerst even opzoekt op hyves Ja

Trouwens die Site...Zoveel zet ik niet op internet, maar je ziet zowat mijn complete (paarden) geschiedenis. Nors opkijken Lang leve google. Rolleyes

Dat beroep niet zo veel uitmaakt, oké....
Maar leeftijd?
Ik vind dit leeftijdsverschil toch wel héel erg verdacht, en ik kan me inderdaad ook totaal niet voorstellen waarom een jongen van zo'n leeftijd met zo'n 'piepjong' meiske zou willen afspreken....
Als 't voor de gezelligheid en de gesprekken zou zijn, zou hij dat toch wel onder leeftijdsgenootjes zoeken lijkt mij?

Vind het eigenlijk een beetje naief, om dit in onze huidige maatschappij te stellen, 'het gaat om de persoon en niet om de leeftijd'....
Moet je eens kijken wat voor gekken er op deze aardkloot rondwandelen....

@ TS: in jouw geval, ik zou het dus écht niet doen.
En doe je het dan toch, neem dan álsjeblieft de nodige veiligheidsmaatregelen, ik vind de tips die hier al gegeven zijn van vriendin(nen) inlichten, 'codewoorden' afspreken e.d. goed bedacht.

Ikzelf ben zowiezo met dit soort dingen tegenwoordig een stuk voorzichtiger, heb ook bepaalde dingen meegemaakt en ik moet zeggen, als je eenmaal iets in die trant hebt meegemaakt, wordt je echt vanzelf een stuk voorzichtiger.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:38

russel schreef:
pharagirlke schreef:
Op 14 is iemand van 23 heel wijs hoor...Kwa levenservaring. Lachen

weet ik wel. Maar het was als reactie op lovely die het kennelijk zo vreemd vind dat zij iemand op zoekt die ouder is. Wilde alleen maar duidelijk maken dat dit net een leeftijd is waarbij je vaak minder makkelijk met ouders kan praten vanwege generatie conflicten en je dan op zoek gaat naar iemand die ook levenservaring heeft... Lachen Dat dat net het gevaar kan zijn weetk heel goed en kennelijk TS ook want anders was ze niet wantrouwig. Lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:39

pharagirlke schreef:
Somebitch schreef:

denk sowieso dat het niet meer veel uit maakt of er nog iemand bij je is als je toch vermoord word Clown een vriendinnetje van 14 kan dan nog weinig behalve misschien hetzelfde noodlot ondergaan Clown

Iemand van 18 zal waarschijnlijk ook weinig kunnen doen. Nagelbijten / Gniffelen Maar van 14 / 15 al helemaal niet veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:39

Lovely schreef:
Ja Eigenlijk denk ik dat het zelfs nog erger is, die vogel 'praat' liever met jonge meisjes omdat hij anders zo gauw door zijn tekst heen is? Er zijn mannen (best veel) die gewoon liever contact hebben met meiden die niet zo sterk in hun schoenen staan en op wie ze dus heel wijs over komen. Kerels dus die zelf een beetje achter lopen en niet bepaald uit zijn op een intellectuele uitdaging Haha!.

Haha! Haha! Haha! Haha!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 16:40

Pff, dat van die leeftijden vind ik ook lastig... Is ook iets wat altijd moeilijk in te schatten is.
Ik kan me soms ook doodlachen om wat mijn leeftijds/klas genootjes uitspoken. Dan denk ik echt van: "Euh... Ja... En wat is dan het punt?"

Maarja, als nou blijkt dat we elkaar eigenlijk niks te melden hebben, dan is dat toch jammer, maar kunnen we daarna toch gewoon door met onze levens?

@ Miryamk: Ik heb niet echt problemen met mijn ouders hoor. Clown Gewoon wat iedereen wel met z'n ouders heeft. Oké, ik ben het niet echt eens met mijn opvoeding, maar (en daaraan merk je dat ik toch wel een puber blijf) ik zal er niet over klagen, ik laat ze liever lekker aanrommelen.
Net bijvoorbeeld, zeg ik: Ik heb geen dorst, ik hoef niks te drinken, krijg ik een cornetto. Verward
Tja... Huilen van het lachen

@ Jumpingqueen: Huilen van het lachen

Oja, moet ik mischien maar eens op m'n knietjes gaan oefenen? Zal dat nog wat uitmaken wanneer ik verkracht of vermoord ga worden? Tong uitsteken

(Is een grapje hé, dat jullie niet denken dat ik het niet serieus neem, ik lees ook de krant, en kijk ook het journaal.)
Laatst bijgewerkt door Gypsy op 18-06-08 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:40

Het was maar een grapie hoor Bloos

Ik had trouwens niet gezien dat de TS 14 was Knipoog

P.s als ik jou was zou ik niet gaan je bent nog lekker jong liever nog niet aan jongens beginnen brengt alleen maar narigheid op Knipoog paardrijden is veel leuker Tong uitsteken

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:41

Het lijkt me niet echt 'eng' of gevaarlijk ofzo (als je op de juiste plek afspreekt), maar ik snap niet wat zo'n volwassen vent met een meisje als jij moet op die leeftijd.

Het scheelt natuurlijk niet onwijs veel, maar mannen van die leeftijd moeten imo wel beter weten.

Somebitch

Wie zijn idee was het eigenlijk om aftespreken?

Anoniem

Miss_Malfoy schreef:
Pff, dat van die leeftijden vind ik ook lastig... Is ook iets wat altijd moeilijk in te schatten is.
Ik kan me soms ook doodlachen om wat mijn leeftijds/klas genootjes uitspoken. Dan denk ik echt van: "Euh... Ja... En wat is dan het punt?"

Maarja, als nou blijkt dat we elkaar eigenlijk niks te melden hebben, dan is dat toch jammer, maar kunnen we daarna toch gewoon door met onze levens?

@ Miryamk: Ik heb niet echt problemen met mijn ouders hoor. Clown Gewoon wat iedereen wel met z'n ouders heeft. Oké, ik ben het niet echt eens met mijn opvoeding, maar (en daaraan merk je dat ik toch wel een puber blijf) ik zal er niet over klagen, ik laat ze liever lekker aanrommelen.
Net bijvoorbeeld, zeg ik: Ik heb geen dorst, ik hoef niks te drinken, krijg ik een cornetto. Verward
Tja... Huilen van het lachen

@ Jumpingqueen: Huilen van het lachen

Oja, moet ik mischien maar eens op m'n knietjes gaan oefenen? Zal dat nog wat uitmaken wanneer ik verkracht of vermoord ga worden? Tong uitsteken

(Is een grapje hé, dat jullie niet denken dat ik het niet serieus neem, ik lees ook de krant, en kijk ook het journaal.)

Op je knietjes gaan oefenen?? Nors opkijken wat bedoel je??

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:42

Wat voor n jonge is het ?? (nederlander , marokkaans antaliaans ofzo niet rasistish heb zelf met een marokkaan)

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:44

Jammer dat je zelf nog niet helemaal inziet welke gevaren je kan lopen.
Maar dat schijnt zo te zijn wanneer je in je puberteit zit, dan zijn bepaalde delen van je hersenen nog niet helemaal zijn ontwikkeld (nee dat zeg ik niet om stom te doen, maar dat werd laatst tegen mijn puberende dochter verteld door een hulpverlener Bloos ) Die zou er dus ook intrappen......
Maar volgens mij ben jij een stuk verstandiger! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Miryamk op 18-06-08 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

pharagirlke schreef:
russel schreef:

weet ik wel. Maar het was als reactie op lovely die het kennelijk zo vreemd vind dat zij iemand op zoekt die ouder is. Wilde alleen maar duidelijk maken dat dit net een leeftijd is waarbij je vaak minder makkelijk met ouders kan praten vanwege generatie conflicten en je dan op zoek gaat naar iemand die ook levenservaring heeft... Lachen Dat dat net het gevaar kan zijn weetk heel goed en kennelijk TS ook want anders was ze niet wantrouwig. Lachen

Nou, Lovely is niet blond (althans niet van nature) en Lovely has been around. Je wilt denk ik echt niet weten wat ik allemaal uitvroot toen ik 14 was. We hadden toen geen internet, maar ieder tijdperk heeft zijn media, dus eigenlijk gebeurde er precies hetzelfde. Nu heb ik enorm veel mazzel gehad dat ik altijd wel mijn zaakjes goed regelde, maar ik ben wel degelijk een paar keer in gevaar geweest. Maar nog even afgezien daarvan, er worden nog steeds regelmatig meisjes vermist of vermoord omdat ze met verkeerde mensen omgingen Ja.

_Nancy_

russel schreef:
HAHAHAHA dat vroeg ik me ook al af maar ik was bang om iets geks te vragen. *LOL*

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 16:45

JumpingQueen schreef:
Wat voor n jonge is het ?? (nederlander , marokkaans antaliaans ofzo niet rasistish heb zelf met een marokkaan)

Gewoon een nederlander. Knipoog

@ Russel: Sorry ik bedoelde in de trant van: een knietje geven.
Meer als grapje bedoeld, lijkt me niet dat ik het nodig ga hebben. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:46

Mmmmm, tja ontboezemingen, nou ik ben ook 2 keer door het oog van de naald gekropen. Pfff. gewaarschuwd mens telt voor 2.

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:46

_Nancy_ schreef:
russel schreef:
HAHAHAHA dat vroeg ik me ook al af maar ik was bang om iets geks te vragen. *LOL*

Ja ik begreep hem ook niet helemaal...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:47

Om nog maar eens wat te zeggen:
wees alsjeblieft ook niet zo naief om te denken dat áls er wat gebeurd, dat jij wel 'je mannetje staat'.

Zo ben ik meestal ook, maar ik kan je vertellen dat als het er écht op aan komt, veel mensen totaal dichtklappen, verstijven, en niets meer kunnen/durven te doen.

Ik wil je niet bang maken, daar niet van, maar echt, ik snap totaal niet waarom hij die behoefte heeft, en ook niet waarom jíj die behoefte hebt. Wat moet je nou met zo'n 'vent'?

Ik vind het trouwens wel zeer storend hoe hier over 'vermoorden en verkrachten' wordt gepraat door sommigen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:47

Wiens idee was het om aftespreken?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:48

JoyCiej007 schreef:
Om nog maar eens wat te zeggen:
wees alsjeblieft ook niet zo naief om te denken dat áls er wat gebeurd, dat jij wel 'je mannetje staat'.

Zo ben ik meestal ook, maar ik kan je vertellen dat als het er écht op aan komt, veel mensen totaal dichtklappen, verstijven, en niets meer kunnen/durven te doen.

Ik wil je niet bang maken, daar niet van, maar echt, ik snap totaal niet waarom hij die behoefte heeft, en ook niet waarom jíj die behoefte hebt. Wat moet je nou met zo'n 'vent'?

Ik vind het trouwens wel zeer storend hoe hier over 'vermoorden en verkrachten' wordt gepraat door sommigen.

Mbt jouw laatste zin: waarom?

Dat is toch precies hetgeen waar iedereen hier aan denkt en TS voor waarschuwd?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:51

Ja natuurlijk is dat zo, maanling, maar zo'n 'geintje' in de zin van 'laat vriendinnen wel spioneren want dan is er altijd wel iemand bij als je vermoord of verkracht wordt' Lachen
en dan met van die smileys er achter.

Vind dit soort dingen toch wel een serieuze zaak, vind ook niet dat je daar geintjes over moet gaan maken Knipoog