Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die arme pc's van jullie moeten wel erg hard werken

Ik ben voor de rest wel tevreden met FF3 en ben er inmiddels al aan gewend. Ik merk weinig verschillen, behalve de spellingschecker en de intelligente taakbalk, maar die vind ik verder niet vervelend. Eigenlijk vind ik het juist handig.
Cayenne schreef:Ik merk weinig verschillen, behalve de spellingschecker en de intelligente taakbalk, maar die vind ik verder niet vervelend. Eigenlijk vind ik het juist handig.

Cayenne schreef:Maar die deed het dan bij mij iig niet automatisch zoals nu![]()
@Manon88: Het eerste wat ik altijd doe nadat mijn pc opgestart is, is ctrl+alt+del en de overbodige programma's uitschakelen.
Manon88 schreef:Cayenne schreef:Maar die deed het dan bij mij iig niet automatisch zoals nu![]()
@Manon88: Het eerste wat ik altijd doe nadat mijn pc opgestart is, is ctrl+alt+del en de overbodige programma's uitschakelen.
Ik weet niet wat ik kan sluiten en wat niet
) HorseyDude schreef:Alles behalve: explorer.exe en winlogon.exe (ook niet iexplore.exe anders gaat het bokken zo moeilijk)
Op die manier sluit ze ook de virusscanner, de firewall en andere belangrijke processen af.
Zoek me dood.. maar zie het echt niet.. Marjo_x schreef:Nou kom ik met een super intelligente vraag..
Hoe verander ik de home paginaZoek me dood.. maar zie het echt niet..

HorseyDude schreef:Alles behalve: explorer.exe en winlogon.exe (ook niet iexplore.exe anders gaat het bokken zo moeilijk)
Cayenne schreef:HorseyDude schreef:Alles behalve: explorer.exe en winlogon.exe (ook niet iexplore.exe anders gaat het bokken zo moeilijk)
Dat kun je maar beter niet doen. Op die manier verlies je ook je virusscanner e.d. Het kost tijd om er aan te wennen welke processen er overbodig zijn, en welke wel nodig zijn.
Als je niet weet welke het zijn, dan kun je er beter vanaf blijven, voordat je je pc schade toe brengt.
)
Lolleke schreef:Marjo_x schreef:Nou kom ik met een super intelligente vraag..
Hoe verander ik de home paginaZoek me dood.. maar zie het echt niet..
extra --> opties --> --> links algemeen klikken --> dan zie je m vanzelf staan als 2e
en hij werkt inderdaad als een trein ben verliefd
gebruik al jaren geen IE meer.

Faelivrin schreef:Enne, hoe zit het met de invoegtoepassingen bij bijv. uitzendinggemist? Met FF2 kon ik namelijk niet vergroten tot 200% met de FF browser, met IE wel. Gaat via media player van windows.

Verder draait hij stabieler dan IE inderdaad. 
Elessar schreef:Klopt, alleen nu zit ie er automatisch op geloof ik, Sander.

Lolleke schreef:Elessar schreef:Klopt, alleen nu zit ie er automatisch op geloof ik, Sander.
Yup, en ik heb het er ook heel automatisch meteen weer afgeknikkert!
Morrie schreef:Lolleke schreef:Yup, en ik heb het er ook heel automatisch meteen weer afgeknikkert!
had dat maar niet gedaan dan had je "afgeknikkerd" goed gespeld![]()