Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tivoli_ schreef:@[***].Daarom wacht ik op TS.
Ik vatte de openingspost namelijk anders op.
'De groep staat bekend als zijnde groep van moeilijke kinderen.'
Ik vatte het op als; de groep heeft een reputatie.
Net als dat vroeger mijn brugklas in de school bekent stond als meest vervelende klas.
Elma_ schreef:tja.. wat is goed opvoeden.. nogmaals, een corrigerende tik is tegenwoordig al mishandeling..
Anyways.. TS ik vind dat je er goed aan gedaan heb dit kindje even beet te pakken, en als het mijn kind was had je nog een dikke pluim gekregen ook.. En nu ga ik ook slapen
Nienke89 schreef:want het hele jaar doet hij al gemeen tegen mij
Nouks schreef:Maar op het moment dat zo'n jochie echt op je in gaat rammen zou ik hem toch even oppakken (niet bij arm pakken knipen weet ik veel, gewoon optillen), meenemen naar een rustige plek en hem daar eens even streng toespreken want je hoeft het niet helemaal maar te laten gebeuren natuurlijk.
Nouks schreef:Heel simpel. Armen om middel, bij voorkeur rug naar jou, en optillen. Tis niet dat het hier gaat om een jochie van 11, 12 ofzo...
Bit tricky, but possible...
Nouks schreef:Nee hoor, dat is puur het vanzelfsprekende idee van "als iets van heel dichtbij komt, kan het lang niet zo hard aankomen dan van een afstandje"... Puur theoretisch en logisch.
Nouks schreef:Heel simpel. Armen om middel, bij voorkeur rug naar jou, en optillen. Tis niet dat het hier gaat om een jochie van 11, 12 ofzo...
Bit tricky, but possible...
Vjestagirl schreef:En mijn idee gaat daarop verder. Als iets echt helemaal uit de hand loopt is dichtbij staan geen goed idee meer
Brainless schreef:Er zijn een boel kinderen die als ze boos zijn zo gefrustreerd zijn dat letterlijk hun wereld in stort.
Als je die (strak) vasthoud raken ze helemaal in paniek en gaan dan nog meer uit hun dak.