BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:08

oja,we zijn ook nog eens robert long tegen gekomen,op een vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje, we hadden stickers laten drukken(gewoon leuke stickers)die mijn schoonzusje (verkleed als varken) moest verkopen aan zoveel mogelijk vreemde mensen...

afijn,moet zeggen,studenten geven meer als Robert Long,die zagen de lol er wel van in Ja ...

maar robert long,neu,gaf ons geen blik waardig(was in het bootje wat vaart bij hotel new york in rotterdam,hij stapte uit,wij gingen instappen ),en ook geen guldentje voor een sticker dus Haha!

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:12

Ik heb een keer bij Marco Borsato en familie in het vliegtuig gezeten na een vakantie op ibiza! Oke hij vloog natuurlijk buisness class en wij niet maar toch Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:14

Er zit een BN-er in mijn (aangetrouwde) familie. Tenminste, ik denk dat hij als BN-er wordt gezien want als we een familiefeest hebben waar hij is stikt het altijd van de handtekeningenjagers.

En hier zie ik af en toe prinsen rondlopen (die van Margriet, geen idee wie wie is).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-06-08 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:14

Wow louis, Bono wil ik nou ook wel es tegenkomen!

Marloe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:15

Jody Bernal zat eerst in een achtbaan in het karretje achter me ROFL

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:17

kom best wel vaak bekende nederlanders tegen in de super. En tot aan 2010 zou dat nog wel vaak blijven gebeuren. (niet zo gek als de tv studio's nog in aalsmeer staan). Maar ik ben ook wel is Rita Verdonk tegen gekomen sven kramer enz. Doet me niet zo heel veel herken ze bijna niet als ik ze langs zie lopen.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:24

Theo Maassen kom ik sowieso dagelijks tegen, hij woont hier in de buurt. En ik heb ook wel eens een praatje gemaakt met de voetballers hier. Maar eigenlijk is dat niets bijzonders ofzo Clown

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:24

Martijn Krabé toen ie vreemdging met huisgenoot in studentenhuis. Jaren terug.. Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:26

Dagmar_k schreef:
Martijn Krabé toen ie vreemdging met huisgenoot in studentenhuis. Jaren terug.. Haha!

Nou, dat is dan wel de meest aparte manier van een BN'er tegenkomen. Clown

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:28

Ja dat dacht ik inderdaad! En er was nog iemand met wie ze het bed gedeeld heeft, ook een BN-er. Verslaggever ofzo van Ned. 1,2 of 3. Maar dat moet ik mijn vriend even vragen hoe hij heet..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:29

Jaimyliefje schreef:
Theo Maassen kom ik sowieso dagelijks tegen, hij woont hier in de buurt. En ik heb ook wel eens een praatje gemaakt met de voetballers hier. Maar eigenlijk is dat niets bijzonders ofzo Clown

Ik snap zoiezo niet waarom het nou zo bijzonder is om een bekende Nederlander tegen te komen het zijn gewoon mensen net zoals jij en ik.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:31

Ik kom best vaak Guus Meeuwis tegen en zegt die gewoon gedag en een babbel Tong uitsteken
en Jan Smit ben ik ook een keer zo tegengekome en Nick en Simon Lachen
verder nog wel een paar maar weet ik niet zo niet Tong uitsteken

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:31

Een paar weken geleden kwamen bij ons in de Hema Victoria Koblenko en Yevgeni Levchenko (toch?) hun rolgordijntjes en onderbroeken halen Huilen van het lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:32

Hans Teeuwen, die man is in het echt net zo gek als op tv Tong uitsteken

Bert Visser (de buurman van iemand die ik ken) en hij was met zijn dochters in Groningen bij de nieuwjaarsmarkt.. maakte een super chagarijnige indruk!

Laatst Carmen van HNTM in de trein tegen gekomen...

En Rafaella uit Idols in Emmen uiteraard..
Laatst bijgewerkt door SONY op 04-06-08 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:32

Toen ik naar het concert in 2004 naar Britney Spears ging stonden Jamai en Jim achter me, niet de leukste BN'ers om tegen te komen maar toch.

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:35

ik kom hier in belgië alleen maar soap-sterren tegen, maar mn ouders zijn in Monaco wel eens Michael Shumacher.. (of hoe je het ook schrijft) tegengekomen, helaas was ik er niet bij Verdrietig

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:35

RedPassion schreef:
Er zit een BN-er in mijn (aangetrouwde) familie. Tenminste, ik denk dat hij als BN-er wordt gezien want als we een familiefeest hebben waar hij is stikt het altijd van de handtekeningenjagers.

En hier zie ik af en toe prinsen rondlopen (die van Margriet, geen idee wie wie is).

Wie is die BN-er dan?

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:57

Ik ben ook wel bn-ers tegen gekomen. Met name in amsterdam kom ik er altijd veel tegen en op de een of andere manier op vakantie in spanje. Tong uitsteken

In amsterdam, carlo boshart, en zijn broer ook maar dat was een andere dag. Carlo was met zijn moeder die liep hij voor de gek te houden op het rembrandtsplein.
gtsters kom ik wel eens tegen maar daar weet ik de namen niet meer van (een vriendin is van die afdeling en roept dan altijd WEET JE WIE DAT WAS?!) en voetballers.
In mallorca ben ik (intussen ex) ajaxcieden steven pienaar en aaron nogwat tegen gekomen en daar in nl nog even mee opgetrokken. Ook een vriend van hun edson braafheid leren kennen, die speelde toen bij jong utrecht.

voorderest geen contact meer met ze hoor Clown

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:21

Ik heb een paar jaar terug 2 van die jongens van Di-rect tegen het lijf gelopen, en verder die DJ, Ferry corsten.
En de Lama's zijn we tegengekomen op weg naar het theater Clown
En verschillende artiesten na afloop van concerten enzo Lachen

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:41

Ik ben die vrouw die in GTST Barbara speelt regelmatig tegengekomen, en met een fashionweek Yolanthe Cabau van Kasbergen, en we hebben een keer bijna (ik weet niet hoe ze zo heet...) die meid die Kyra speelde in ONM van het voetpad gereden... Ziek

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:45

Ik heb vroeger op verjaardagen gezeten met Isa Hoes en Antonie Kamerling. En heb Martijn Krabé eens gezien. En Mental Theo in het zwembad.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:46

Nog nooit.. Lips are sealed
(Concerten en optredens daar gelaten natuurlijk)

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:48

Ik ben maaike jansen wel eens tegen gekomen,
en Arne jansen op de ponymarkt! en verder eigelyk niet echt bners, of nee,
aart van sesamstraat Nagelbijten / Gniffelen

Samy

Ik kom ook wel bekende mensen hier tegen, maar vorig jaar kwam er een voetballer van FC Utrecht bij ons in de winkel die ik niet herkende, maar hij mij wel Knipoog Dat vond ik nog het leukste ... haha

Emori

Corné Klein en Jurgen van den Goorbergh Lachen (maar die laatste zegt jullie vast niks Clown)
En jim, en nick en simon hihi

ohja en de broer van carlo boshart in de halfords Clown (weet ff zijn naam niet Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen )