Cijfers genoeg.... en eigen ervaring ook
En weet je wat ik van buitenlanders vindt, ja uit eigen ervaring, ken er ondertussen een heleboel.
Ze bedriegen de boel waar je bij staat.
Aandacht vragen, zielig doen over taal en discriminatie, wat ze allemaal hebben mee gemaakt in het thuis land of zelfs hier op school.
Overal klagen ze over, ze staan helemaal niet sterk in de schoenen. De mannen dat ze geen werk krijgen.
Vrouwen jammeren omdat ze niks bereikt hebben als relatie problemen. Ze zijn vaak op zoek naar erkenning en aanzien dat ze niet hebben kunnen bereiken, omdat ze zichzelf niet hebben kunnen ontplooien (klem gezet door partner en daar niet tegen in opstand zijn gekomen) gaan ze aandacht vragen.
Ze houden je dus voor de gek, met andere woorden is dat een vorm van bedrog vind ik.
En dan zijn er ook nog mensen die zo Naïef zijn dat ze dat niet inzien. De fantasie van wat er gebeurd zou zijn betreft hun verleden, wat ze stees maar herhalen. Vaak zijn die dan ook niet objectief door zelf een relatie met een buitenlander, of gewoon als vriend(in).
Maar ik heb er ondertussen genoeg ervaring mee, ik weet ondertussen wel waar ik het over heb.
Oplichters, dat zijn het. helaas mijn ervaring...en ik probeer het al zo in watjes te verpakken, maar meer lukt me niet. En als je dit niet geloofd.... dan ben je dus ook naïef.
Mocht je willen weten waarom deze post...pb staat open