Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pandabeertje

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:09

Wat een verhaal zeg.
Sterkte de aankomende tijd, laat je niet gek maken.
Een dukke knuffel van Lugano.

X petra

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:10

wat een eikel
sorry maar hoe nu op mij overkomt eet hij van 2 walletjes
waarom vraag je niet aan de familie, wat hij over jou verteld?
Denk dat hun eerder de waarheid vertellen dan hij

sterkte, en geloof hem niet te snel aub, mooie praatjes zijn vaak te mooi om waar te zijn

edit, zie net je reactie, praat met familie, zoekt na, er zullen vast wel papieren zijn, en als jij niet kan lezen, zal vast wel een tolk te vinden zijn

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:11

iloveyah87 schreef:
Dank je wel! Alleen wat bedoel je precies met en ben niet echt mee.. Alleen in mijn vorige topic had ik niks gezegt over zijn vrouw geloof ik? Volgens mij heb ik daar nog nooit wat over op bokt gezegt, behalve dat hij getrouwd is geweest en een kindje heeft ooit?

Ik weet dat het daar traditie is vroeg te trouwen enzo. Maar ik vond het gewoon wat vlug gaan. Hij moet nog scheiden en verloofd zich al met jou. Ik snap wel dat alles daar vlugger gaat hoor Knipoog .

Ik ben gewoon niet echt mee. Hij zit in de gevangenis, maar je mag hem niet bezoeken. je bent erachter gekomen dat ie nog altijd samen is met zijn vrouw en niet gaat scheiden ofzo? Ik snap niet waarom je bang bent voor zijn reactie als ie vrijkomt, jij hebt toch niks misdaan? Lachen Of ben ik ergens helemaal mis?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:15

Alsjeblieft pak niet meteen je biezen. Iedereen maakt fouten, dit is dan wel een hele grote maar kom op: zulke grote fouten maken we allemaal. Ik zou het zonde vinden als je meteen bij hem weggaat door zo'n misverstand als dit, er zal vast wel een reden voor zijn. Laat alles wat je hebt opgebouwd niet door zoiets kapot maken; denk er eerst even over na. Het is natuurlijk een rotstreek maar wie weet is er wel een reden voor. Niemand is perfect, ook degenen niet die zo hard roepen dat je meteen weg moet gaan.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:18

Redrumfox schreef:
Alsjeblieft pak niet meteen je biezen. Iedereen maakt fouten, dit is dan wel een hele grote maar kom op: zulke grote fouten maken we allemaal. Ik zou het zonde vinden als je meteen bij hem weggaat door zo'n misverstand als dit, er zal vast wel een reden voor zijn. Laat alles wat je hebt opgebouwd niet door zoiets kapot maken; denk er eerst even over na. Het is natuurlijk een rotstreek maar wie weet is er wel een reden voor. Niemand is perfect, ook degenen niet die zo hard roepen dat je meteen weg moet gaan.

als waar blijkt te szijn dat ie nog steeds getrouwd is moet ze het maar vergeven???
anderhald jaar ligt ie dus bij ander in bed en lijd een dubbelleven?? nee dat zou ik niet accepteren, en hoop voor ts, als echt de waarheid duidleijk is, dat ze slimme keuze maakt

kans om uitleg te geven verdiend hij wel, mss is iets heel anders aan de hand, maar blijkt waar te zijn dat hij getrouwd is en over jou een ander verhaal heeft verzonnen , dan dat jullie relatie hebben, dan vind ik het een laffe streek

iemand vergeven , ok maar vind dit erg ver gaan als waar blijkt te zijn

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:18

iloveyah87 schreef:
maar 1 ding is zeker ik wil zijn kant van het verhaal horen maar het is wel over!
What's next????

Ik hoop dat je je eraan houdt, je verdient beter dan dit.
Mag natuurlijk nog geen conclusies trekken voordat we zijn verhaal hebben gehoord, maar denk dat het wel duidelijk is of niet..
Ook vraag ik me af als zij zijn ''ex'' is maar haar wel nog ziet voor het kindje wat begrijpelijk is, waarom zij met zijn ouders en niet met jou naar hem toegaan????????????
Ik denk dat er meer aan de hand is want waarom zou je naar je ex in de gevangenis gaan met zijn ouders? Daarbij is die vriend van je ook duidelijk geweest.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:19

Candy_x3 schreef:
ik geef Levy totaal gelijk!
als iedereen daar tegen je 'liegt' is het niet goed voor je..
vind het echt erg voor je!
X.

ik geef levy ook gelijk.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:20

Lynn_Nikita schreef:
Redrumfox schreef:

als waar blijkt te szijn dat ie nog steeds getrouwd is moet ze het maar vergeven???
anderhald jaar ligt ie dus bij ander in bed en lijd een dubbelleven?? nee dat zou ik niet accepteren, en hoop voor ts, als echt de waarheid duidleijk is, dat ze slimme keuze maakt

kans om uitleg te geven verdiend hij wel, mss is iets heel anders aan de hand, maar blijkt waar te zijn dat hij getrouwd is en over jou een ander verhaal heeft verzonnen , dan dat jullie relatie hebben, dan vind ik het een laffe streek

iemand vergeven , ok maar vind dit erg ver gaan als waar blijkt te zijn

Hier heb je helemaal gelijk in en het gaat ook te ver, maar ik vind niet dat er geoordeeld moet worden voordat hij zijn verhaal heeft gedaan (zoals jij ook al aangeeft). Als zij nu al bij hem weggaat zonder te weten hoe hij erover denkt en waarom hij het gedaan heeft dan kan ze de verkeerde beslissing maken en dat zou heel jammer zijn.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:28

Petra dank je wel en een dikke knuf en wortel voor lugano

Lynn_Nikita Het probleem is dus dat zijn moeder zelfs 2 strijdig was. Ook zei ze dat het beter is als ik haar even niet meer bel..

@Bravespots Inderdaad, maar dat zei de politie tegen me he, want die had ik gebeld gister.
Wat bang zijn betreft, ik heb 2 jaar lang een agressief en drankdrinkend vriendje gehad ik denk dat het daardoor komt, maar mijn vriend heeft me nooit met een verkeerde vinger aangeraakt in de afgelopen anderhalf jaar...Ik ben bang dat hij mij straks als schuldige ziet van de problemen bij hem thuis voordat hij zijn hersens gebruikt...

Redrumfox : Als het wel gelogen blijkt te zijn, waarom zou ik dan nog bij hem blijven. Hij heeft genoeg kansen gehad om het eerlijk te zeggen. Wat nu vooral belangrijk is : wat is gelogen en wat niet?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:30

Daar heb je gelijk in, ik hoop in ieder geval dat je de goede beslissing maakt en niet achteraf spijt krijgt. Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:32

AaronYve schreef:
iloveyah87 schreef:
maar 1 ding is zeker ik wil zijn kant van het verhaal horen maar het is wel over!
What's next????

Ik hoop dat je je eraan houdt, je verdient beter dan dit.
Mag natuurlijk nog geen conclusies trekken voordat we zijn verhaal hebben gehoord, maar denk dat het wel duidelijk is of niet..
Ook vraag ik me af als zij zijn ''ex'' is maar haar wel nog ziet voor het kindje wat begrijpelijk is, waarom zij met zijn ouders en niet met jou naar hem toegaan????????????
Ik denk dat er meer aan de hand is want waarom zou je naar je ex in de gevangenis gaan met zijn ouders? Daarbij is die vriend van je ook duidelijk geweest.

Inderdaad dat vraag ik me dus ook af. En wat ik ook alm toevallig vond was dat zij daar was terwijl ik zijn moeder belde...

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:48

pfff meis wat een verhaal. Luister naar je hart, zoek wel een andere woonruimte dat je onafhankelijk kan denken over wat je wil. En schrijf idd alles op voor jezelf. Ik kom snel op msn en dan praten we. sterkte. XX

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:50

iloveyah87 schreef:
@Bravespots Inderdaad, maar dat zei de politie tegen me he, want die had ik gebeld gister.
Wat bang zijn betreft, ik heb 2 jaar lang een agressief en drankdrinkend vriendje gehad ik denk dat het daardoor komt, maar mijn vriend heeft me nooit met een verkeerde vinger aangeraakt in de afgelopen anderhalf jaar...Ik ben bang dat hij mij straks als schuldige ziet van de problemen bij hem thuis voordat hij zijn hersens gebruikt...

Wat is er dan precies bij zijn thuis van problemen?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:51

ja, vervelend als mensen 2 strijdig zijn, maar waarom praat je niet met de ex, en vraag je om de papieren?
En daarna zou ik, als hij vrij is, ehm om uitleg vragen
is onduidelijk, weggaan!!
Als mensen overal omheen draaien en tegenstrijdig zijn, kloppen er dingen niet, en hoe dan ook, daar hoef jij niet voor gebruikt te worden

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 12:55

Ik sprak een bokker op msn en zij zei dat het misschien met heel veel moeite mogelijk is om de gegevens op te vragen hoe ze geregistreerd staan. Ik denk dat ik dat ga proberen.

Zometeen komt een vriendin en haar verloofde me ophalen en dan gaan we naar stal, waar ik haar even les ga geven en daarna gaan we naar een kustplaatsje wat eten en drinken...

Kaatje dank je wel! Spreek je gauw!

Lynn_nikita Klopt, maar met zijn vrouw praten is geen goed idee. (volgens mij staat dat ergens in dit topic) . Ze schijnt best wel raar te zijn en er dan alles aan zal gaan doen zodat hij het kind niet meer te zien krijgt. Maar ze heeft me niet meer gebeld dus ik denk dat ze mijn woorden gister wel geloofd??

BraveSpots ik denk dat hij nu bonje met zijn ouders en vrouw heeft....

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:02

moet jij je nu druk maken of hij zijn kind mag zien???
ik denk dat nu even belangrijker is, dat jij achter de waarheid komt, ( en als idd getrouwd is, zijn vrouw ook!!)
fijn dat je zo even afleiding heb, en succes met vinden van die documenten

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 14:16

Ja automatisch doe ik dat toch. Want ik wil ook hun gezins situatie niet breken, en al helemaal niet omdat ik niks maar dan ook niks zeker weet...
Me huisbaas (vriend van ergin zijn ouders) zei net tegen me dat zijn vrouw vermoed dat ik hier woon en dat ze wel zo gek is om heir in 1x voor me deur te staan om het te controleren.. Ik had vorige week al tegen die baas gezegt dat ik ergens anders wilt gaan wonen en hij zou voor me rond bellen.. Morgen zie ik hem en ik hoop dat hij wat geregeld heeft...

Die vriendin en die verloofde kunnen hier elk moment zijn..
Ik ben al de hele dag misselijken heb al 24 uur niks gegeten en krijg ook niks door me strot :S

Net op aandringen van moyra een half pakje pudding gegeten.. pfff wordt moe van mezelf. Ben blij als zo die vriendin er is en we naar stal gaan....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:53

He bah, je moet je inderdaad rot voelen, wat kunnen mannen toch ongelofelijke kl**tzakken zijn, echt waar!
Wat afleiding zal je goed doen!
Veel sterkte nog en ik hoop ook dat je wat anders kunt vinden zo snel mogelijk!

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:22

iloveyah87 schreef:
Ik sprak een bokker op msn en zij zei dat het misschien met heel veel moeite mogelijk is om de gegevens op te vragen hoe ze geregistreerd staan. Ik denk dat ik dat ga proberen.

Meisje, als je er al via een (overheids)registratie achter moet zien te komen wat de waarheid is, dan is er iets heel erg mis in je relatie!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:34

Wat een verhaal joh. Ik hoop dat als hij vrijkomt hij eerlijk en duidelijk tegen je is. Verder hoef jij je niet druk te maken of hij zijn kind wel of niet mag zien hoor. als het waar is, is hij de enige die schuldig is aan de puinhoop in zijn leven.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:29

Tjeetje wat een verhaal. Vind het erg verveelend dat alles in een keer gebeurd.
Hoop dat je een eerlijke antwoord van hem krijgt.
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
spreek wel verder met je op msn

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:37

wil je nu verhuizen? vanwege zijn ex? die wss zijn vrouw is
kom op zeg, je laat je toch niet wegjagen
HIJ is fout, jij wist nergens vanaf
dat hij problemen krijgt met haar en mss moeilijkheden om het kind te zien, moet je NIKS intereseren
ga je nu nog opnemen en iemand helpen die wss anderhalf jaar jou voor de gek gehouden heeft???
Ik denk dat belangrijker is dat je achter de waarheid komt, en niet zoveel rekening met andere houd

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:49

Helemaal eens!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:38

meid, je bent 20 jaar... ik zou echt je spulletjes pakken en hem laten gaan...

Die uitleg die hij je gaat geven? Geloof me je wil iets horen, en dat gaat hij je niet vertellen.

Dus heel eerlijk; verstandiger is om lekker nu je kans te pakken om van hem af te komen.

Straks als je gaat praten met hem: dan wordt je OF boos omdat hij je de waarheid verteld die je al heel lang weet, want onbewust weet je het echt wel, dat merk je aan heel je beginpost. OF je doet net alsof je hem geloofd en leeft veel vrolijk verder zoals je eerder al deed. Doen alsof je nergens vanaf weet

(ps; hoop wel dat je weet dat ik niet denk je als een of ander naief hersenloos meisje rondhuppelt, ik geloof serieus dat je in deze situatie waarin je nu zit gewoon denkt dat hij de waarheid spreekt maar als je heel erg goed gaat denken weet je echt wel dat het niet klopt en dat hij liegt)

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:42

Ik zou in elk geval als je nog met hem rond de tafel gaat zorgen dat zijn (ex)vrouw erbij is. Zo moet hij tegen beide namelijk hetzelfde verhaal vertellen en dan kun je tenminste ook echt achter de waarheid komen.
Als je hem nog een kans geeft dat is prima maar zorg er wel voor dat er geen leugens meer verteld hoeven te worden en dat de hele familie van hem op de hoogte is.