Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Siegje

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:31

Vasthi schreef:
Ben een liefhebber van lingerie, maar voor de prijzen van een setje van merken die genoemd worden kan ik 2 paarden een maand stallen en dat vind ik het niet waard. Al bedacht dat je een groot deel van het geld betaald alleen voor de naam?

En om dan maar gelijk denigrerend te doen over de goedkopere merken en het "cheapass", "spul" en "kwaliteitsloze dingen" te noemen Rolleyes
Beetje snobistisch? Leuk dat jij het geld er voor over hebt, maar er zijn ook mensen die het geld niet hebben of het er niet voor over hebben en die blij zijn met hun goedkopere en ook leuke setjes.

En mijn goedkopere setjes mogen we ook al geen echte lingerie meer noemen van je ROFL

Ik heb het geld er nu momenteel ook echt niet voor hoor. Lachen Ik koop het wel weer als ik iets ruimer zit.

En inderdaad, iedereen moet kopen wat hij of zij kan betalen en leuk vind. Deze topic heb ik gewijd aan de duurdere merken.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:34

Siegje schreef:
Wat doe je dan in deze topic? Ga even lekker anderen vervelen met je financiele situatie, daar gaat het niet om. En ik durf te wedden van 98% van de vrouwen NA HET DRAGEN! van goede lingerie dat preferen boven de lapjes stof van de hunkemoller.

nou zeg gaan we raar doen? Huilen van het lachen
jij begint over cheapass hunkemoller... IK draag hunkemoller dus ik voel me aangesproken.. het is een vrij forum en ik mag dus reageren waar ik wil! dus ook hier als ik het er niet mee eens ben!
en mijn financiele situatie? ik heb het over financiele situaties in het algemeen hoor..
en dat zogenaamde dure lingerie waar je het over hebt is ook ' een lapje stof' alleen betaal je veel meer omdat er toevallig een duur merk in staat

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:34

Vasthi schreef:
Ben een liefhebber van lingerie, maar voor de prijzen van een setje van merken die genoemd worden kan ik 2 paarden een maand stallen en dat vind ik het niet waard. Al bedacht dat je een groot deel van het geld betaald alleen voor de naam?

En om dan maar gelijk denigrerend te doen over de goedkopere merken en het "cheapass", "spul" en "kwaliteitsloze dingen" te noemen Rolleyes
Beetje snobistisch? Leuk dat jij het geld er voor over hebt, maar er zijn ook mensen die het geld niet hebben of het er niet voor over hebben en die blij zijn met hun goedkopere en ook leuke setjes.

En mijn goedkopere setjes mogen we ook al geen echte lingerie meer noemen van je ROFL

Amen Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:36

LimaMambo schreef:
Siegje schreef:
Wat doe je dan in deze topic? Ga even lekker anderen vervelen met je financiele situatie, daar gaat het niet om. En ik durf te wedden van 98% van de vrouwen NA HET DRAGEN! van goede lingerie dat preferen boven de lapjes stof van de hunkemoller.

nou zeg gaan we raar doen? Huilen van het lachen
jij begint over cheapass hunkemoller... IK draag hunkemoller dus ik voel me aangesproken.. het is een vrij forum en ik mag dus reageren waar ik wil! dus ook hier als ik het er niet mee eens ben!
en mijn financiele situatie? ik heb het over financiele situaties in het algemeen hoor..
en dat zogenaamde dure lingerie waar je het over hebt is ook ' een lapje stof' alleen betaal je veel meer omdat er toevallig een duur merk in staat

Het is echt een vooroordeel dat je meer betaald om het merk, de stoffen de voering en de productie zijn ook duurder.
In sommige gevallen is het zo, maar vaak betaal je gewoon voor de kwaliteit

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:40

Jullie houden wel van een relletje heb ik het idee. Natuurlijk kan niet iedereen dure lingerie veroorloven. Prima. Zelfs in dat geval kan je nog wel een liefhebber zijn.

Zoals ik al zei, ik durf te wedden dat bijna elke vrouw NA HET DRAGEN van betere lingerie niet meer anders wil. Daar gaat dit topic om. En welke merken je dan mooi vindt.

Ik vind dat er nu meer dan genoeg gezeikt is over de hunkemoller. Als mensen dat willen dragen is dat hun zaak, echt. Daar ga ik me echt niet druk om maken.

Feit is gewoon dat de pasvorm van "merk"bh's beter is, de kwaliteit is beter en de afwerking is netjes. In de meeste gevallen betaal je echt voor kwaliteit.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:41

Siegje schreef:
Jullie houden wel van een relletje heb ik het idee. Natuurlijk kan niet iedereen dure lingerie veroorloven. Prima. Zelfs in dat geval kan je nog wel een liefhebber zijn.

Zoals ik al zei, ik durf te wedden dat bijna elke vrouw NA HET DRAGEN van betere lingerie niet meer anders wil. Daar gaat dit topic om. En welke merken je dan mooi vindt.

Ik vind dat er nu meer dan genoeg gezeikt is over de hunkemoller. Als mensen dat willen dragen is dat hun zaak, echt. Daar ga ik me echt niet druk om maken.

Feit is gewoon dat de pasvorm van "merk"bh's beter is, de kwaliteit is beter en de afwerking is netjes. In de meeste gevallen betaal je echt voor kwaliteit.

schat.. als je niet wil dat er over hunkemoller gesproken word, moet je dat vreemde zinnetje van je misschien even uit je openingspost halen.. want zoiets kan je verwachten met zulke uitspraken

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:42

Echt, zodra de hunkemoller met goede bh's komt ga ik echt niet meer duur merkspul dragen hoor. Ik ben helemaal niet merkengeil. Maar echt goede bh's hebben ze nu gewoon niet. Anders was ik al lang vaste klant.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:42

LimaMambo schreef:
Siegje schreef:

Schat? je bent mn moeder niet. Praat niet zo kleinerend tegen me. Kom op zeg. Clown

schat.. als je niet wil dat er over hunkemoller gesproken word, moet je dat vreemde zinnetje van je misschien even uit je openingspost halen.. want zoiets kan je verwachten met zulke uitspraken

Schat? je bent mn moeder niet. Praat niet zo kleinerend tegen me. Kom op zeg. Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:43

houd jij dan op met kleinerend over hunkemoller te praten oke Knipoog

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:44

LimaMambo schreef:

Ik heb je door! Je hebt aandelen in Hunkemoller! Vork

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:45

Siegje schreef:
LimaMambo schreef:

Ik heb je door! Je hebt aandelen in Hunkemoller! Vork

echt een reactie die goed bijdraagt aan deze discussie.. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:47

Ik meld me ook als echte lingerie verslaafde, maar als ik dan een set koop moet die ook geheel compleet zijn he! Dus alles wat ervan te krijgen is koop ik Huilen van het lachen
Passionata is mijn fafo Ja

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:48

Ik snap niet dat er uberhaupt sprake is van een discussie. Het feit dat bepaalde lingeriemerken gewoon van betere kwaliteit zijn dan de bh's van de Hunkemoller staat als een paal boven water. Dromen

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:48

Shanna schreef:
Ik meld me ook als echte lingerie verslaafde, maar als ik dan een set koop moet die ook geheel compleet zijn he! Dus alles wat ervan te krijgen is koop ik Huilen van het lachen

passionata maakt echt leuke lingerie, heel romantisch. Doe je dan ook hemdjes enzo? Haha! Dat wordt mij vaak net wat te duur. Toen ik in een lingeriezaak werkte verbaasde ik me echt over wat vrouwens soms uitgeven. Haha! 4/5 complete sets en meer dan 1000 euro lichter. Bloos!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:49

Oh Oh Oh meiden toch!

Iedereen draagt waar ie zin in heeft. Ik heb de wens naar duur en mooi spul maar doe het om 2 redenen niet. Allereerst ben ik al ruime tijd vrijgezel en ten tweede geef ik mijn geld liever aan andere dingen uit.

Overigens prefereer ik boven goede lingerie geheel geen lingerie Clown

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:50

Ik draag Zeeman, anders kan ik mijn 4 paarden niet onderhouden...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:50

vind esprit erg fijn en mooi maar vraag me af als dat echte lingerie is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:51

Siegje schreef:
Shanna schreef:

passionata maakt echt leuke lingerie, heel romantisch. Doe je dan ook hemdjes enzo? Haha! Dat wordt mij vaak net wat te duur. Toen ik in een lingeriezaak werkte verbaasde ik me echt over wat vrouwens soms uitgeven. Haha! 4/5 complete sets en meer dan 1000 euro lichter. Bloos!

Ook hempjes ja Ja

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:52

alja schreef:
vind esprit erg fijn en mooi maar vraag me af als dat echte lingerie is Knipoog

Esprit heeft erg fijn ondergoed tot cupmaat C/D. Goede pasvorm en leuk kwalitatief goed spul. Verkocht het graag in de winkel. Vooral aan jongere meiden en huismoeders. Haha! MIsschien eens een idee om af te wisselen met MEY. Zelfde prijsklasse, nog net iets mooiere pasvorm en de bh;s blijven iets langer mooi. Ook hun collectie is iets uitgebreider.
Laatst bijgewerkt door Siegje op 30-05-08 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:52

In deze zin ben je gelukkig een keer niet denigrerend over de goedkopere merken lingerie.

Siegje schreef:
Ik snap niet dat er uberhaupt sprake is van een discussie. Het feit dat bepaalde lingeriemerken gewoon van betere kwaliteit zijn dan de bh's van de Hunkemoller staat als een paal boven water. Dromen

Je lijkt m'n man wel Leonoor Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:53

Siegje schreef:

je begint zelf met deze discussie.. Huilen van het lachen

als je nou gewoon in je openingsport NIKS over cheapass hunkemoller had gezegd dan was er niks aan de hand geweest
maar je doet nu net alsof mensen die hunkemoller dragen niks over hebben voor een goede BH.. terwijl die mensen die hunkemoller dragen juist enorm blij zijn ermee.. anders droegen ze het niet of wel?

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:55

LimaMambo schreef:
Siegje schreef:

je begint zelf met deze discussie.. Huilen van het lachen

als je nou gewoon in je openingsport NIKS over cheapass hunkemoller had gezegd dan was er niks aan de hand geweest
maar je doet nu net alsof mensen die hunkemoller dragen niks over hebben voor een goede BH.. terwijl die mensen die hunkemoller dragen juist enorm blij zijn ermee.. anders droegen ze het niet of wel?

Ik begin helemaal nergens mee. Je vat het gewoon helemaal verkeerd op. ik wil in de beginpost duidelijk maken dat ik niet te spreken ben over de kwaliteit van bijvoorbeeld hunkemoller en dat ik dit topic graag wil wijden aan echte lingeriemerken. dat een ander dat wel is, zal mij mn kontje roesten. Het gaat in deze topic gewoon niet om dat soort bh's maar om lingeriemerken.
Laatst bijgewerkt door Siegje op 30-05-08 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:56

Citaat:
En dan bedoel ik niet cheapass hunkemöllersetjes... maar echte lingerie.

dus je beweerd dat hunkemoller geen lingerie is.. wat is het dan?

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:57

Rolleyes "echte lingeriemerken" Rolleyes

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:59

Siegje schreef:
Sterker nog.. het is gewoon een feit. De pasvorm is, sowieso voor wat groteren borsten, een stuk beter. Ik durf er trouwens een wedje om te leggen dat de dames die zeggen dat de bh's van hunkemoller of H&M goed zitten en kwalitatief goed zijn, nog nooit een bh van een goed merk hebben gedragen. Of ze moeten al cup A of B hebben.

Whoe! Hier ben ik het niet helemaal mee eens Vork
Ik koop ook al jaren bij de hunkemoller, mijn budget laat meer gewoon helaas echt niet toe. Heb echter sinds kort weer fatsoenlijk kunnen shoppen en heb nu 3 triumph's en een viva BH in mn kast liggen,.. ah wat een verlichting..

Maar! Ik heb ooit een keer! een goede bh bij de HM(=HunkeMoller) en die zat echt goddelijk voor 20 euro. Maar dat was geen blijvertje. Die zat net zoals mijn dure triumph nu zit. Maar uit het assortiment, zon seizoens bh.

Ik vind een goede bh eentje die je niet voelt zitten, maar waar je wel de steun van hebt. En dat kan ik gewoon niet vinden bij de HM.
Daarbovenop breken de beugels van de HM bh's altijd bij mij, (iemand daar ook last van hier?) En het kann iet zijn omdat het foute maat is ofzo, ik kan nu toch wel ondervinden wanneer er een goed zit en wann niet (na 8 jaar...) Maar heb nog geen BH gehad die niet knak zei na eenpaar maanden.

Maarja, heb nu nieuwe goeie bh's en t zit zo lekker Lachen en ze zijn leuk, met kleurtjes.

Das ook zoiets waar ik me bij de HM helaas aan erger..ik heb 90E en ik kom altijd op zwart of wit uit, en misschien als ik geluk heb een rode / groene endan is het op met de kleurstof voor de grotere maten... ZONDE!