Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Larisske schreef:Sorry ik heb de berichten niet doorgelezen maar wat zijn wuppies.
furious schreef:Larisske schreef:Sorry ik heb de berichten niet doorgelezen maar wat zijn wuppies.
Van de voetbal! Was toen zo'n rage.
Ontiegelijk lelijk ding haha. Liezel1 schreef:Charaz schreef:Nee he kunnen ze bij de AH niet stoppen met die actie's... Tarzan zegels... Jokers (plots krijgt opeens niemand meer het bonus foldertje haha) en dan die Welpie's.
Ik kan me voorstellen dat mensen smoezen verzinnen dat ze geen bonus folders meer krijgen, maar wij hebben dus écht een NEE-NEE stickers op de bus, en wij krijgen ze dus écht niet.....

Natasja91 schreef:Liezel1 schreef:
Ik kan me voorstellen dat mensen smoezen verzinnen dat ze geen bonus folders meer krijgen, maar wij hebben dus écht een NEE-NEE stickers op de bus, en wij krijgen ze dus écht niet.....
Maar mensen die dan gaan zeuren om die bonus folder maar wel een nee-nee sticker op de bus hebben, dat vind ik vrij hypocriet eerlijk gezegd..
Geen folders willen maar wel gaan zeuren om de voordelen die zo'n folder levert
Kana schreef:NOOOO Ik voorzie weer gillende huisvrouwen aan mijn kassa
marielleaartsen schreef:L_iek schreef:Oh ik bereid me nu al voor op alle zeurende klanten die er nog 1 bij willen omdat ze maar 1 euro te kort komen voor een 2e![]()
is dat echt zo![]()
tjee zeg, met de Wuppies baalde ik altijd wel idd als ik een euro ofzo tekort kwam maar goed het is dan gewoon niet anders, of ze gaven me er alsnog 1 , maar goed ook alleen als ik de kids bij me had trouwens haha
erom zeuren vind ik gewoon erg zielig hoor van die mensen
Liezel1 schreef:Charaz schreef:Nee he kunnen ze bij de AH niet stoppen met die actie's... Tarzan zegels... Jokers (plots krijgt opeens niemand meer het bonus foldertje haha) en dan die Welpie's.
kan niet tegen zulke mensen