Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:die van olily zijn ook 15x zo duur...
vonneke schreef:@ Naomi en Korleon, hebben jullie een foto van de tas?
_Skess_ schreef:Bij mij brak toen ik er 2 broeken in had het handvat eraf...nieuwe gekocht vandaag en weer hetzelfde probleem.
Ben terug gegaan en heb mijn geld teruggekregen...waardeloze tassenJammer dat ze leuk zijn. Die van Olily vind ik persoonlijk echt veel te tuttig
_Skess_ schreef:Bij mij brak toen ik er 2 broeken in had het handvat eraf...nieuwe gekocht vandaag en weer hetzelfde probleem.
Ben terug gegaan en heb mijn geld teruggekregen...waardeloze tassenJammer dat ze leuk zijn. Die van Olily vind ik persoonlijk echt veel te tuttig
sabby schreef:ze komen nu niet binnen maar ze zijn er meerdere keren per jaar..echt steeds vaker.
Tis nu echt dat je denkt; alweeeer..?!
dus voor degene die ze niet hebben..duurt niet mega lang (geen jaar ofzo) voor ze ze weer hebben hoor![]()
afdeling inkoop weet wel wat aanslaat dus dit komt steeeds weer terug
Korleon schreef:En anders kan ik hier nog nkijken mocht t echt op zijn (wat ik me bij deze tassen niet voor kan stellen omdat iedereen schijnbaar die andere koopt)
vonneke schreef:o dat is prima voor mij.
heb laatst bijna een knalroze gekocht voor 80 euro!! ben blij dat ik dat niet gedaan heb.
nu nog maar hopen dat ze er morgen zijn!
vonneke schreef:Korleon schreef:En anders kan ik hier nog nkijken mocht t echt op zijn (wat ik me bij deze tassen niet voor kan stellen omdat iedereen schijnbaar die andere koopt)
haha das goed, dan kom ik hem wel in de haghorst ophalen