Omschrijf de bokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Omschrijf de bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:01

ikenindi schreef:
veel namen of avators komen mij idd bekend voor, maar ik weet gewoon serieus niet waara van. is dat nu slecht?

Ja

Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:04

oei... bij deze: Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

genoeg? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:07

hahahahahaah ja precies genoeg Haha!

XChrisjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:07

Ikenindi: Meedere malen profiel gelezen met de grootste bewondering....meid wat heb jij een doorzettingsvermogen!

Aerdenhout:Volgens mijn zie ik je wel eens voorbijkomen op het HAW topic, geeft eerlijke antwoorden idd, mening klaar, niets mis mee.

Bleu eyes: Naam al vaker voorbij zien komen, maar weet zo even niet waar.

Cayenne:Bij de nieuwsberichten ofcoursse en op de HAW topics.

Uthrick: Vlgs mij pas op het topic van dat meisje dat overvallen was bij de pinautomaat, werkend bij de politie.

Nagini: Moet ik idd gelijk aan HP denken, heb je daar ook vast gezien.

De rest is wat minder bekend, sorry guys Bloos

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:50

Anne panne ken ik uit het Wildkamp topic waar ze regelmatig voorbij komt!

Running Kawa kom ik ook regelmatig tegen, ze heeft een super leuke schimmel en kan goed onderbouwd commentaar geven op andere topics.

Rough Rebel, die heeft een superleuk pony'tje voor haar dochter met een heel aandsprekend hoofdje!

Buckje, kom ik regelmatig tegen op een en andermaal...
en ze heeft Shetten

Verder zou ik het zo gauw even niet weten...
Mar idd vaak herken je wel de avatars

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:00

Rivjenn: hmm ik ben je volgens mij nog nooit tegen gekomen Lachen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:00

Ai, niemand kent mij Tong uitsteken.

Ikmoet toegeven dat ik ook bijna niemand ken, maar ikenindi ken ik dan weer wel, door haar leuke paard en al het huizengedoe Haha!.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:01

ehm ken ook niet zoveel mensen van bokt. Bleu Eyes ben ik vaker tegengekomen Uthrick ook... En Cayenne natuurlijk van de nieuwsberichten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:06

iloveyah87: Denk dat jij wel iemand bent die altijd dr mening klaar heeft, en iemand waar je mee kan lachen.

Cayenne: Vind je altijd heel eerlijk en ook wel serieus.

ikenindi: Vind het gaaf dat jij ondanks je handicap paardrijd, en dat je zo goed voor je paardje bent!

De rest kom ik even te weinig tegen om er wat over te zeggen. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:08

het ligt er ook maar net aan,welke topics je natuurlijk regelmatig bezoekt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:12

darkchrystal heet ook [***] Haha!
en heeft altijd mooie ava's.

cayenne ken ik ook vooral van het nieuws Ja

van juul heb ik volgens mij wel eens konijnenfotos gezien? Nagelbijten / Gniffelen

verder heb ik ook dat veel namen bekend klinken, maar ik niet weet waarvan Bloos

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:13

ikenindi: vaak topics meegelezen. over je handicap en je paardjes. volgends mji weet je wat je wilt en gaat daar ook voor

Cayenne: bekend van nieuwsberichten,

iloveyah87 : vaak vooribj zien komen. volgends mij heb je het daar wel naar je zin. maar ik heb een tijd geleden dacht ik toch een topic gezien dat je misschien terug wilde komen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:14

ikenindi: heel bekend op bokt, ook een keer in het echt gezien, toevallig Haha!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:15

Grappig hierzo Lachen

Uthrick, kom ik regelmatig tegen in topics. Inderdaad veel mbt politieonderwerpen Lachen Herken ik als recht door zee.

IkisIndi, heel veel op bokt aanwezig Lachen Opent veel topics en af en toe vraag ik me af of dat allemaal wel zo nodig is. We delen niet altijd dezelfde mening en opvattingen volgens mij Knipoog

Daantjuhh.. Herken ik ook wel, woont met haar ouders ergens op een boerderij Knipoog Erg mooie paarden inderdaad! Ik herinner me twee topics van je (over de DSB bank en hypotheken en over crossmotoren en je broertje ofzo). Was je ook van het rokje in de wasmachine trouwens, of was jij dat niet? Lachen Ook jouw opvattingen deel ik niet altijd. Knipoog

Mensen die andere meningen hebben dan ik, vallen me meer op trouwens. Dat blijkt wel weer Lachen

Cayenne ken ik van het nieuws dat ze doet. En is een enthousiaste TeMmer volgens mij. Bewust van de regeltjes op bokt Lachen

De anderen zijn me niet echt zodanig opgevallen dat ik daar wat van weet eerlijk gezegd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:16

arabesk ken ik van het HTG topic en dat ze verliefd werd op arno. en arabesk is erg bezig met natuurlijk houden van paarden en heeft daar een heeeel groot profiel over Haha! ik moet heel vaak aan jou denken zelfs Clown want als ik met de auto naar huis rij kom ik altijd langs een huis waar heel groot Arabesk op de gevel staat. en iedere keer denk ik dat moet ik even op de foto zetten en pb'en Clown

Bienotje ken ik ook ergens van maar waaarvan.. Nagelbijten / Gniffelen

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:18

Oooooooooh da's die winkel van www.arabesk.nl Haha! met allerlei ingewikkelde natuurkunde en wiskunde puzzeltjes ROFL

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:19

Arabesk schreef:
ikenindi: heel bekend op bokt, ook een keer in het echt gezien, toevallig Haha!

ja, tis nog nooit vaker geworden he... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:19

Arabesk schreef:
Oooooooooh da's die winkel van http://www.arabesk.nl Haha! met allerlei ingewikkelde natuurkunde en wiskunde puzzeltjes ROFL

hahaha jaaa die is het *LOL* Haha!

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:25

Ikenindi.. Ook heel vaak op bokt gezien inderdaad!.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:27

suze ken ik van het piercingtopic en ze heeft een hartstikke gave tattoo op haar rug (bovenkant) en een leuke fjord, verder ken ik haar niet persoonlijk.

ikenindi ken ik ook niet persoonlijk maar haar verhaal heeft wel indruk op mij gemaakt Ja Een echte doorzetter!

slimmerik kent iedereen denk ik wel Haha!

arebesk is de voorvechter van het natuurlijk paardhouden en natuurlijk bekappen....

verder... vergeet ik nog mensen?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:27

Zo, even heel het topic doorgespit Vork

Miemserik ken ik nog wel, heeft een tijd in hetzelfde topic gezeten Haha!
Uthrick; naam zie ik wel eens voorbij komen, maar weet niet waar!
Mango_ ; vanwege de avatar. Clown
asjemenou; volgens mij zie ik die ook nog wel eens voorbij komen
Dabo; van de 'dekjes-site' uiteraard Haha!
Blue_Eyes; zie ik geregeld voorbij komen, buiten bokt; op de manege paar jaar geleden
aerdenhout1; geeft veel om dieren, gaat een discussie niet uit de weg
ikenindi; zie ik wel eens voorbij komen, weet zo niet waar
WildWings; vooral van 'uit de kunst'!
slimmerik; die zie ik geloof ik overal wel!
Nagini; ergens vaag..
HouVanUtopia; zie ik wel eens, maar weet echt niet waar, HK topics?
Cayenne; vooral 't nieuws he!
Marchador; komt me vaag bekend voor?
Juul; speelkamer
Arabesk; profiel heb ik ooit gelezen, is wel blijven hangen!
Bienotje; zie ik ook wel eens

Onbekend;
MieLo
plotie
Elliebelle
suze_
xMariekee
quera
daantjuhhh
Elise88
iloveyah87
trustHim
aukje91
Sheran
annepanne
darkchrystal
XChrisjeX
Rivjenn
silfie35

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:31

barmat: altijd wel goed onderbouwd in dingen, is net al ik pro cap

running kawa, kom ik regelmatig tegen in discussies, maar ben het meestal wel eens

cayenne, volgens mij moet je daar zijn voor nieuws

arabesk, toevallig deze week je profiel gespiekt door topic op haw met halsring:+ als ik t zo lees een bevlogen nh'er

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:32

Barmat: van het enge ongeluk en voorstander van cap dragen

RK: een BK, bekende bokker Haha!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:33

Barmat: De probleempjes met de paardjes (en haar ongeluk/problemen) Verder vind ik je in sommige topics zo nu en dan geweldig Haha! ben het meestal wel met je eens *LOL*

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:34

@ Ikenindi heb even je profiel ingezien en PB gestuurd!