ikenindi schreef:veel namen of avators komen mij idd bekend voor, maar ik weet gewoon serieus niet waara van. is dat nu slecht?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikenindi schreef:veel namen of avators komen mij idd bekend voor, maar ik weet gewoon serieus niet waara van. is dat nu slecht?

.
. 

Herken ik als recht door zee.
Opent veel topics en af en toe vraag ik me af of dat allemaal wel zo nodig is. We delen niet altijd dezelfde mening en opvattingen volgens mij 
Erg mooie paarden inderdaad! Ik herinner me twee topics van je (over de DSB bank en hypotheken en over crossmotoren en je broertje ofzo). Was je ook van het rokje in de wasmachine trouwens, of was jij dat niet?
Ook jouw opvattingen deel ik niet altijd. 

ik moet heel vaak aan jou denken zelfs
want als ik met de auto naar huis rij kom ik altijd langs een huis waar heel groot Arabesk op de gevel staat. en iedere keer denk ik dat moet ik even op de foto zetten en pb'en 
met allerlei ingewikkelde natuurkunde en wiskunde puzzeltjes

Arabesk schreef:ikenindi: heel bekend op bokt, ook een keer in het echt gezien, toevallig
Arabesk schreef:Oooooooooh da's die winkel van http://www.arabesk.nlmet allerlei ingewikkelde natuurkunde en wiskunde puzzeltjes

Een echte doorzetter!

ben het meestal wel met je eens