Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toen ik bij mijn therapeut zat

) toen had ik wel een dikke brok in mijn keel + een stekend rotgevoel, maar echt huilen er om kan ik dan niet.
Heb ik nu nog een beetje en dat voelt raar. Ik kom heel onverschillig over, terwijl ik dat niet ben. 
Ntlie_ schreef:Ik huil absoluut niet snel, heb toevallig pas nog gehuild, vlak voordat ik op vakantie ging.. Even zat alles tegen en toen had ik het even niet meer en braken de tranen uit. Maar ik zou echt niet weten wanneer ik daarvoor gehuild heb.
En toen ik afscheid moest nemen op vakantie (dezelfde vakantie als Casper, van dezelfde persoon) toen had ik wel een dikke brok in mijn keel + een stekend rotgevoel, maar echt huilen er om kan ik dan niet.
) Violaaa schreef:Vorige maand (?) tijdens de film Flicka

kimmie261 schreef:ruim een jaar geleden,na de dood van slash.....
Begrijp ik.. Daar moest ik zelfs bijna van huilen.
omdat m'n vriendin me liet weten dat ze voor een paar weken/maanden in leiden moest gaan wonen (terwijl ik in limburg woon) en dat vond/vind ik nogal erg
maar niet écht héeeellll erg gehuilt hoor... dat was denk ik... uhm... 1 jaar geleden ongeveer... toen dáchten ze dat mijn pony ingeslapen moest worden en ik kon alleen maar huilen toen. Maar goddank, was dat uiteindelijk niet het geval