Wie heeft het ultieme anti-duiven- of duivenverdelgmiddel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: Wie heeft het ultieme anti-duiven- of duivenverdelgmiddel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:40

wendy_x schreef:
met rotte tomaten naar ze gooien? Huilen van het lachen

Ja, das hetzelfde als dat ze big macs naar jouw hoofd zouden gooien als je honger hebt *LOL* Zal niet werken denk ik!

Ja, die supersoaker lijkt me nog niet eens een heel slecht idee. Als je de druk flink opbouwt kan zo'n straal nog hard aankomen volgens mij!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 16:45

Volgens mij geeft het een dikke voldoening als je met een supersoaker/luchtbuks die ellendige beesten eindelijk uit de lucht kan knallen Duivel Duivel

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 17:00

hier nogeen duiven ergernis.. jullie brengen me wel op idee'tjes Clown Nagelbijten / Gniffelen
heaas kan ik er vrij weinig aan doen, omdat onze buurman een heus duiven paleis heeft staan (overigens niet alleen de buurman, zo'n beetje de halve buurt hier). voor de wedstrijd duiven.. Scheve mond
die beesten zitten dus ook bij mij in de dakgoot en op het dak. ze gaat precies zo in de goot zitten dat ze er net buiten sche*ten en alles dus hier in de tuin beland..
ook zit constant hier mijn auto onder de sche*t van die beesten..
als ze die beesten ergens los hebben gelaten staan die mensen zo'n beetje heel de middag die duiven terug te fluiten als ze denken dat ze in de buurt zijn Clown fijn.. op zondag middag in de tuin zitten terwijl de buurman bovenop z'n duivenhok naar de duiven staat te fluiten en te roepen.. Scheve mond

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:34

Wat een groffe voorstellen passeren hier de revue...
Nu heb ik het ook niet zo voor ondergescheten wasgoed ed, maar de duiventillen vind ik toch een betere oplossing... Werkt natuurlijk meer op lange termijn, maar wérkt wel... En is iets diervriendelijker Knipoog

En natuurlijk ervoor zorgen dat je niets eetbaars achterlaat voor die beesten, want dat hebben ze allemaal érg snel door...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:46

Uhuh als je hier in Rotterdam kijkt, hoeveel van die beesten er lopen rond Bram Ladage etc Nagelbijten / Gniffelen Echt te erg, ze kijken de patat gewoon uit je handen Gelukkig thuis geen last van die beesten. Ik ben dan wel een dierenvriend Lips are sealed maar van duiven ben ik echt geen fan

Vriend van me heeft een keer een duif in de stad die zn broodje uit zn handen zat te kijken een schop verkocht Clown Gelijk durfden de andere duiven ook niet meer in de buurt te komen Clown

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:04

Zitaswoon schreef:
Wat een groffe voorstellen passeren hier de revue...
Nu heb ik het ook niet zo voor ondergescheten wasgoed ed, maar de duiventillen vind ik toch een betere oplossing... Werkt natuurlijk meer op lange termijn, maar wérkt wel... En is iets diervriendelijker Knipoog

En natuurlijk ervoor zorgen dat je niets eetbaars achterlaat voor die beesten, want dat hebben ze allemaal érg snel door...

nog ff en we moeten medelijden krijgen met die pokkebeesten...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:06

ik heb tegen mijn buurman op de zaak gezegd dat hij OF elke week zelf de strond van zijn duiven op kan komen ruimen, OF ik die beesten uit de lucht schiet Lachen Lachen

Nu komt hij braaf opruimen, drinken we gezellig een bakkie........ elke week weer gezellig Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:07

Even offtopic, het is wel wennen hoor Kim, jou in het zwart te zien Clown

Ik ben benieuwd wanneer Rotterdam wat aan die duiven doet, je kan niet echt normaal meer bij de mac zitten, ze kijken het eten uit je vingers Nagelbijten / Gniffelen

Het zijn nog bijna allemaal duiven met stompjes ipv poten ook

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:09

Haha! Haha! voor mij ook hoor Lachen

maar ik vind het smerige beesten......... het zijn wat mij betreft gewoon vliegende ratten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:16

Zijn het ook.. ze proberen ook altijd hele patatjes naar binnen te werken.. heb wel eens duiven zien stikken en dood neer zien vallen.. net goed Nagelbijten / Gniffelen Alleen moeten ze dan wel opgeruimd worden

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:19

darwin schreef:
Vangen en aan de chinees verkopen, die willen ze graag hebben voor in hun overheerlijke gerechten Haha!

ROFL Hahahahahahaa

Tja, misschien iets van een vogelverschrikker ofzo? Nagelbijten / Gniffelen