Oekie schreef:@Pinuts, dat is wel balen idd! maar dan ben je tenminste wel orgineel!
@Marchador, oeehh dat zijn echt van die mooie 'Sissi' jurken!
Ze zijn geweldig he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oekie schreef:@Pinuts, dat is wel balen idd! maar dan ben je tenminste wel orgineel!
@Marchador, oeehh dat zijn echt van die mooie 'Sissi' jurken!
_lucy_ schreef:Och, gala!
Ik heb echt mijn droomjurk..
Hij is echt prachtig, heb hem uit Amerika over laten komen..
Want ze hebben deze jurken ook in Nederland maar dan betaal je tussen de 300/400 euro dus hebben we dit maar gedaan omdat ik wel een kwaliteits jurk wilde.. En dat is hij, hij is 4 dubbel gevoerd, met tule, en tussen elke laag zit een stoffe laagje, zodat hij niet aan je been jeukt..
Aleen is hij strapless.. dus ben zo bannggg dat hij afzakt, nu heb ik een goede bh gekocht (ook strapless) en dan zet ik de jurk met drukkertjes aan de bh vast..
Maar hij kan niet heel erg afzakken want hij blijft wel steken op mijn heupen..
Nikj schreef:Waar Macchiato?
Macchiato schreef:Nikj schreef:Waar Macchiato?
Bonprix.nl
Oekie schreef:Ja die heb ik wel, heb hem immers van een site.._lucy_ schreef:Och, gala!
Ik heb echt mijn droomjurk..
Hij is echt prachtig, heb hem uit Amerika over laten komen..
Want ze hebben deze jurken ook in Nederland maar dan betaal je tussen de 300/400 euro dus hebben we dit maar gedaan omdat ik wel een kwaliteits jurk wilde.. En dat is hij, hij is 4 dubbel gevoerd, met tule, en tussen elke laag zit een stoffe laagje, zodat hij niet aan je been jeukt..
Aleen is hij strapless.. dus ben zo bannggg dat hij afzakt, nu heb ik een goede bh gekocht (ook strapless) en dan zet ik de jurk met drukkertjes aan de bh vast..
Maar hij kan niet heel erg afzakken want hij blijft wel steken op mijn heupen..
Heb je misschien een foto?
Je maakt me wel heel nieuwschierig zo!
Celede_x schreef:Macchiato schreef:Bonprix.nl
Is dat een beetje betrouwbare site? want ik vind die jurk ook wel gaaf (A)
Nikj schreef:En hoe duur was hij vanuit Amerika?
Hij is wel echt súper gaaf!
NicoleNiky schreef:
€110,-
Lissa Paris (Blue Moon, Nijmegen)
Celede_x schreef:Macchiato schreef:
Is dat een beetje betrouwbare site? want ik vind die jurk ook wel gaaf (A)