sindbad schreef:Wij hebben ook een meisje in de klas, ze is 17 en haar vriend is 37. Ze kregen met elkaar toen zij 16 was. Hij heeft ook al meerdere jongere meisjes gehad.
Het is als het goed is nu vanaf 16 jaar legaal om met oudere menen te gaan. Opzich vind ik dat je vanaf die leeftijd ook wel gezond verstand moet hebben en daarom dus ook heel goed weet wat je doet.
Eerder heeft ze ook al een vriend van 27 gehad. Daarbij vind ik het bij haar niet helemaal kloppen, want ze is heel erg beinvloedbaar. Je kan haar alles laten geloven.
Ook is ze door hem gelovig geworden. Dan wil ik niet zeggen dat ze daar niet voor open staat/stond. Maar het toont toch enigzins aan hoeveel invloed hij op haar heeft.
Zelf is nou niet echt bepaald 'volwassen' en is ze vrij klein. Ze weegt ook maar 45 kilo. Dus ze ziet er ook jonger uit dan ze is. Nu ben ik bang voor haar dat als ze ouder word hij haar misschien verlaat voor een jonger iemand, omdat hij heeft namelijk altijd jongere meisjes gehad.
Voor het geld kan het niet zijn, hij is namelijk straat arm.
Ze beweert dat ze van hem houd en hij van haar. Ze zegt dat ze later willen trouwen, dus ik houd haar niet tegen. Als ze daadwerkelijk gelukkig met elkaar zijn laat ik ze lekker.
Bah op 16 jarige leeftijd vind ik 20 jaar wel erg veel!
Btw je ava is echt geweldig