Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

femmefatale1 schreef:Gaat 23 april in....Heb niet alles doorgelezen hoor..
Maar als ik nu een paard te koop zou zetten, krijg ik de melding dat het gratis is..?? Nu net nog...
slimmerik schreef:femmefatale1 schreef:Gaat 23 april in....Heb niet alles doorgelezen hoor..
Maar als ik nu een paard te koop zou zetten, krijg ik de melding dat het gratis is..?? Nu net nog...
ushi schreef:Ik vind het normaal, je wil iets verkopen of niet. Je doet het via een site, die jou dus eigelijk een dienst verleent.
Zet dan een bord te koop in de tuin. Een makelaar betaal je toch ook...

fjordnina schreef:9 euro op een shetveulentje waar ook nog een paspoort en chip á € 50,- bij moet vind ik heel erg veel. Als je veel mazzel hebt krijg je een merrietje voor € 150 en een hengstje voor € 100,- weg. Respectievelijk hou je dan € 91,- en € 41,- over.
Dan heb ik nog niet eens wormkuren e.d. meegeteld.
Dit zijn kosten die je zoiezo aan een paard/pony hebt... Relaxed schreef:fjordnina schreef:9 euro op een shetveulentje waar ook nog een paspoort en chip á € 50,- bij moet vind ik heel erg veel. Als je veel mazzel hebt krijg je een merrietje voor € 150 en een hengstje voor € 100,- weg. Respectievelijk hou je dan € 91,- en € 41,- over.
Dan heb ik nog niet eens wormkuren e.d. meegeteld.
Hoe kan je dat nu allemaal mee gaan tellen dan? Dat heeft toch niks met die 9 euro voor marktplaats te maken?Dit zijn kosten die je zoiezo aan een paard/pony hebt...
Dat is 20 gulden voor een stukkie tekst dat na een dag toch alweer weggezakt is naar pagina 300zoveel 
. Het aanbod zal op deze manier wel hard minder worden vrees ik. Ik kocht ook best vaak hobbyspullen op MP. Dat zijn dan dingetjes van een paar euro (stempels, papier etc.) en dat loont gewoon niet meer als je 3 euro moet betalen voor iets wat 3,50 moet kosten... En ik ben blij dat ik deze week nog een advertentie heb geplaatst voor mijn paard (na lang dubben
) Nu heb ik in ieder geval hopelijk iemand gevonden voor 23 april. (En nee, mijn paard is niet te koop
, ik zocht een springruiter... en er komt dadelijk iemand...)
elady schreef:Ik heb nog even snel wat spullen erop gezet![]()
Maar wat hier al gezegd wordt, het is te veel geld voor een advertentie.
Ik vond marktplaats altijd zeer vertrouwelijk overkomen en ben wat huiverig op andere verkoop-websites.