Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:SuperMacho schreef:heb behalfe geblowt veder geen drugs gebruikt.
paddo's zijn tantoevet hoor!
Citaat:heb behalfe geblowt veder geen drugs gebruikt.
esperance schreef:Paddo's vallen onder paddestoelen.. En wiet valt onder klaver!
esperance schreef:Paddo's vallen onder paddestoelen.. En wiet valt onder klaver!
Evelli schreef:was der moeder niet naar denemarkten verhuist omdat haar dochter in de problemen zat
daar stond me iets van bij?
Supermachogevallest: wat vinden je ouders hier van? dat jij je zo gedraagd? dat jezoveel rookt en drinkt? hoe ben je thuis? wel eens in aanraking geweest met psychologische hulp?
Arabian_Girl schreef:idd ga vanmiddag eventjes op je fries naar t bos en ga ze zoeken..dan vanav een lekker soepje en in je boomhutje naar de sterren kijken met je pimp
upendo schreef:esperance schreef:Paddo's vallen onder paddestoelen.. En wiet valt onder klaver!
oohja!
Dat van die wiet was ik helemaal vergeten!
Ik dacht dat het een soort klimop was..
SuperMacho schreef:me vade rmaakt mij af als hij weet dat ik blow..
Hij weet dat ik rook Maar mag niet roken waar hij bij is.
esperance schreef:Arabian_Girl schreef:idd ga vanmiddag eventjes op je fries naar t bos en ga ze zoeken..dan vanav een lekker soepje en in je boomhutje naar de sterren kijken met je pimp
Terwijl je pimp naar een andere sterretje kijkt..
Iid, is gewoon gezond, toch!?!
verography schreef:nee dit is toch niet het meisje wat 'verkracht' was door een goede vriend volgens haar ex, omdat die ex jaloers is dat zij hem leuk vond. En zij was 14 en haar ex 18. Of wel soms? Oh heb me trouwens bescheurd om de reacties hier.
verography schreef:nee dit is toch niet het meisje wat 'verkracht' was door een goede vriend volgens haar ex, omdat die ex jaloers is dat zij hem leuk vond. En zij was 14 en haar ex 18. Of wel soms? Oh heb me trouwens bescheurd om de reacties hier.