Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het gaat helemaal goed komen, daar heb ik vertrouwen in
Helaas is die failliet gegaan en ik zou ook van hem mijn beugel krijgen.. Het beetje vertrouwen dat ik in de tandarts kreeg is weer weg...

) ik vind die verstandkiezen trekken en weet ik ut wat allemaal niks, verdoving in je mond enzo, nee geef mij dan maar een beugel! 

Mn moeder belde me net even op om me succes te wensen, ik begon spontaan te huilen pff haha, dit is zo'n grote stap en heel dubbel, zie er ontzettend tegenop, maar kijk er ook ontzettend naar uit! Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe het is gegaan..
En ff weinig eten, wilde toch paar kilootjes kwijt! Dank jullie allemaal voor de steun!! Voel nu nog niet zo'n last dus ik ga even HEEL trots op mezelf zijn en non stop in de spiegel kijken haha

) maar het is echt lekker en ik at het elke keer na het aantrekken van het draadje. Ik at altijd een paar dagen vloeibaar.

Dat monchou taartje komt vast wel goed dus 

Maar wees niet bang, dat trekt wel weer bij!
Elsemieke schreef:Veel succes met je beugel! Ik vind het superstoer dat je je angst hebt weten te overwinnen. Altijd grappig vind ik dat wanneer mensen van hun beugel verlost zijn, ze hun eigen tanden eerst super groot en heel lelijk vinden.Maar wees niet bang, dat trekt wel weer bij!