Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Ja ik zie het verschil ja. Jij ook?
_Ella_ schreef:Ik meld me ook even als christen.
Of de bijbel waar is, bewijzen kan niemand het. Het is en blijft een questie van geloven...
Als ik voor mezelf mag spreken: Hoe langer ik me met de Bijbel bezig houd hoe meer ik er van overtuigd raak dat het waar is.
Tegen anderen kan ik alleen maar zeggen, lees en oordeel zelf. Laat de optie of het waar is eens open, en vind het uit. En: waag er eens 1 klein gebedje aan, tegen de God die misschien wel niet bestaat, of Hij het wil laten zien als Hij er is. Baadt het niet, schaadt het ook niet toch?
lottehorse schreef:Jeetje faye je bent echt het raarste onbeschofste mense dat ik ooit tegen ben gekomen? De vrouw van wilders ofzow?
Jennylicious schreef:ikenindi schreef:be: daar ben ik t mee eens!
Volgens mij is het gewoon zo.
Jezus Christus, Christendom, zonder Jezus was er geen christendom.
lottehorse schreef:Go nu je dit zecht ga ik toch maar even kijken of judas een bijbelboek is..
hmm dus toch. had er nog nooit van gehoord..
lottehorse schreef:Jeetje faye je bent echt het raarste onbeschofste mense dat ik ooit tegen ben gekomen? De vrouw van wilders ofzow?
Tieneke schreef:Er is het boek van de brief van Judas, van het N.T.
Je kan wel beweren dat je de Bijbel onzin vindt, maar dat bewijst imo al genoeg dat je de Bijbel en verkeerd leest en verkeerd opvat en je jezelf er niet in verdiept hebt. Ik vraag me uberhaupt af of je dan eigenlijk wel weet hoe de Bijbel in elkaar zit en geschreven is. En dan heb ik het over meer dan het O.T. en het N.T. .
En over dat 'waar' zijn: er is een verschil tussen waarheid en waar zijnVoor wie dat niet snapt: lees de Bijbel maar eens