rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxxdonja

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 00:20

Hahaha, geweldig dit.
Ik kan mij nog wel iets herinneren alsof het gister was... Tong uitsteken
Midden in de nacht werd ik wakker, ik moest plassen. Ik ren de gang op en roep keihard mama...
Ook niet gewoon naar de wc gaan he, nee wachten tot dat mama er is... Clown
Mijn moeder kwam eraan en toen durfde ik pas te plassen, zo met een boogje kwam het op de grond... En stinken dat het deed Duivel

Of ehm, zo verslaafd aan ijsjes zijn dat je midden in de nacht tegen vier uur naar de kamer van je pa en ma gaat om te vragen of je een ijsje mag...

Of natuurlijk, wie kent het niet, zandtaartjes maken en het vervolgens opeten en daarna het zand niet meer uit je mond krijgen XD

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 02:06

Geweldig. Haha!
Ik heb een tweelingbroer, en ik was volgens mn moeder een kei in het commanderen van hem. Schijnheilig
Als we onder de tafel door kropen, zei ik dat hij moest proberen te staan, het gevolg was dat hij zn hoofd stootte.
Verder sliepen we ieder in een eigen bedje op één kamer (zo'n bedje met van die spijlen nog) en we kregen het altijd voor elkaar om samen in één bedje te slapen. Zonder elkaar in bad ging ook niet. We konden eigenlijk helemaal niet zonder elkaar toen. Tong uitsteken Samen een bak yoghurt over ons hoofd gooien, samen een broodje stroop in ons haar smeren, samen uit de hondenbak drinken als de hond dat voordeed.
En vroeger bij oma kregen we ook 'treintjesbroodjes', een broodje in reepjes gesneden en op elk reepje iets anders. Maar ik luste geen pindakaas en mn broer geen stroop maar we moesten het opeten! Dus als mn oma dan weer naar de keuken ging was het snel omwisselen. Haha! Ook hebben we altijd samen in 1 bed bij oma geslapen. (we hebben een tijdje bij opa en oma gewoond toen mama in het ziekenhuis lag).
Ook hebben mn broer en ik samen het hele behang vol getekend, en samen de gordijnen in stukjes geknipt.
Samen met wat vriendjes vaak politie en boefje gedaan, maar ook boomhutten en valkuilen gebouwt. De hele buurt kwa kinderen deed mee, altijd waren er 2 groepen en op het einde kregen we standaard ruzie en gooide we stenen naar elkaar. Vork
Met die hele groep hebben we ook een slakkenopvang gehad, we zochten overal slakken en die bewaarde we. We gaven ze blaadjes en de eitjes verzorgde we. En met nagellak merkten we met andere kleuren onze eigen slakken, en we hielden slakkenrace's op een houtenplank inclusief finish.
Mn kleine broertje is net zo erg geweest, maar wat was die schattig vroeger. Hij heet Jesper maar noemde zichzelf altijd Pipi (píépíé), en luisterde nergens anders naar. Hij knipte regelmatig zijn eigen haar, en het behang en de gordijnen had hij ook snel ontdekt. En hij vond het ook een leuk idee om buiten achter een auto te zitten en daar 2 uur te blijven zitten. En niet te reageren op moeder/buren/vriendjes die hem zochten en riepen. Hij zat gewoon op het pleintje achter een auto. Huilen van het lachen
Ook heeft hij heel vaak de politie gebelt, maar mn moeder kon elke keer gelukkig net weer ophangen. Clown
Vroeger speelde ik ook altijd met mn broer en neef jurassic park, heel triest hea. Tong uitsteken In het bos met zn 3en, wegrennen voor dino's, en dan was er 1 gepakt en de andere 2 snel wegrennen en verstoppen (en die ene alleen dus weer opzoek naar de andere 2 als die ontsnapt was, maar kon ze nooit vinden).
En we gingen ook altijd de zwanen en ganzen proberen te vangen bij de vijver. Wat een keer resulteerde dat mn neef door het ijs zakte.
En vroeger ging ik ook altijd met mn buurmeisje naar de kinderdisco, maar daar om de hoek was een lidl. Dus wij gingen daar standaard als we daar waren afgezet ieder 6 blikjes energydrink halen en kijken wie ze het snelst op had (met buikpijn als resultaat).
Ook kwam er een nieuwe vrouw op het pleintje wonen, en toen heb ik een bosje bloemen met dat buurmeisje geplukt uit verschillende tuinen en bosjes. We kregen wel een lekkere liga koek. Haha!
En dat politie en boefje, we zorgden altijd voor te veel overlast zodat de oudjes uit het bejaardenflat achter ons aan gingen rennen. Wat weer veroorzaakte dat we daar belletje gingen lellen.
Ook heb ik heel vaak mn konijn uitgelaten. De hele buurt door.
En vond ik dat mijn hond vader moest worden. Vriendinnetje van mij had een teefje, en we liepen heel vaak samen met onze honden (kleine meisjes, grote honden), en onze honden vonden elkaar zó lief! En toen was het teefje loops, dus hadden we bedacht dat ze wel kleintjes konden krijgen. Honden zaten vast.. Scheve mond
Mn moeder was op vakantie dus had haar niks verteld, op Koninginnendag kwamen we de moeder van dat vriendinnetje tegen op de markt, en die vertelde aan mn moeder dat ze hadden besloten de puppy's niet weg te laten halen. En ik snel vertellen dat het een verassing was. Vork
Het zijn wel 12 hele leuke pups geworden! Tong uitsteken

Verder kan ik zo snel niks bedenken, maar heb zat gedaan. Haha!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 02:21

Ik ging altijd met mijn broer ganzen eieren uitbroeden onder zijn bed. Hele hete bureaulamp erop zetten en maar wachten Knipoog ..
Toen ik nog jonger was wilde ik ook wel eens wanhopig een kippenei redden, uit de koelkast pakken en een handdoekje eromheen ! Knipoog

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 02:48

IkbenMarije schreef:
Ik ging altijd met mijn broer ganzen eieren uitbroeden onder zijn bed. Hele hete bureaulamp erop zetten en maar wachten Knipoog ..
Toen ik nog jonger was wilde ik ook wel eens wanhopig een kippenei redden, uit de koelkast pakken en een handdoekje eromheen ! Knipoog

ik legde het op een kussen en ging er dan op 'zitten' maar wel zo dat die niet kapot ging Huilen van het lachen

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 03:04

Ik was een keer met mijn ouders in een grote winkelketen met van alles en nog wat (een soort franse super marche Clown ), toen mocht ik iets niet hebben ofzo, toen vertrok ik naar die ene gigantische speelgoedwinkel aan de overkant van de parkeerplaats om in de elektrische autotjes te rijden. Mijn ouders hebben me wel 100 keer om laten roepen maarja ik hoorde dat niet, tot iedereen me ongeveer herkende als dat verdwaalde meisje, en iemand mij terug bracht, vond het erg jammer dat mijn avontuur afgelopen was Clown

Ik at vroeger tussen de middag ook altijd een boterhammetje bij een vriendin thuis samen met haar familie. Ik hing daar dus altijd hele verhalen op dat ik boterhammen tegen de muur had gesmeerd en salami gevechten hield enz, en haar broer die (deed alsof hoop ik ROFL )geloofde het ook nog tot we een jaar op 12 waren en ik zelf het verhaal niet meer zo goed uit mijn hoofd kende Vork

Ook had ik een keer voor me verjaardag een nieuwe driewieler gehad, en ik moest dat ding meteen testen dus ik zo hard fietsen als ik maar kon tot er opeens een muur op me afkwam ROFL Fietsen was meteen een stuk minder leuk Sigaar

En toen de film de klokkenluider van de notre dame uit was, waren er van die poppetjes bij de mac donalds, en ik wilde heel graag die meneer die aan dat touwtje omhoog klom hebben maar ik had dat esmeralda mens, daar was ik natuurlijk helemaaaaal niet blij mee. Toen gingen we naar de intertoys, en ja hoor daar lag een poppetje van die boggelman. Toen we de winkel uitliepen vroeg mijn tante hoe ik daar aan kwam, ik heel stug volhouden dat ik het had gevonden ROFL Moest het wel terug brengen maar die vrouw vond het zo zielig dat ik een snoepje uit mocht kiezen Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 03:31

Hahaha ik ga dit topic echt gauw nog een keer lezen. Een actie van mij:

Mijn ouders gingen met mijn winkelen in de V&D en ineens waren ze me kwijt. Overal zoeken, helemaal bezorgd. Duurde best een tijd voordat ze me terug hadden gevonden. Wat had ik nou gedaan? Ik had een paspop gezien, was op de verhoging geklommen waar die opstond en ben er gewoon stil naast gaan staan Bloos.

hubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:28

Ik dacht vroeger altijd dat shoarma, sperma was .. dus elke keer als we dat gingen eten was het: gaan we sperma eten! Haha!

Vroeger ging ik altijd spelen in de flats ( die toen in aanbouw waren) waren geen trappen etc.. dus gingen we lekker klimmen enzo. Waren we bij het dak gingen we gewoon lekker op een plankje lopen onder de rand van het dak( kon je echt zo afflikkeren lag alleen een plankje op 2 van die stangen).. toen kwamen onze moeders eraan en die waren helemaal aan het huilen en flippen Vork .

Zag samen met een vriendin een pony met ruiter en daar wouden we natuurlijk achteraan want we wouder erop rijden. Ik mocht alleen de straat helemaal niet uit maarja dat boeide toen niks.. wij erachteraan en we mochten er uiteindelijk indd even opzitten Tong uitsteken maar we waren toen al heel verweg en mijn moeder had bijna de politie gebeld.

Ook een keer ging ik met een vriendinnetje op avontuur uit en toen gingen we weer heel ver weg Tong uitsteken waren we ineens in een woonwijk ergens anders en toen wouden we wat te drinken en eten .. dus gingen we aanbellen: HAlloo onze moeders hebben ons het huis uigeschopt.. met traanoogjes en al. Mogen we alsjeblieft hier wonen en wat drinken en eten?? Clown

Ook een keer toen moest ik heel nodig plassen alleen me broek wou neit open dus dat moest mama doen. Had ze em eidenlijk open toen ging ik maar terplekke plassen Bloos

en de usual things: parfum brouwen .. in het bos spelen en dan alle planten proefen. op bed springen etc etc

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:43

Vroeger vond ik het altijd heel erg leuk om in bomen te klimmen.
Dat had ik dus gedaan en m'n ouders waren me kwijt, hele ochtend hebben ze mij lopen te zoeken en op een gegeven moment horen ze: ''Hihihihi'' boven zich. Zat ik daar in die boom te giechelen. Nagelbijten / Gniffelen

Verder moet ik nog even denken voor leuke kinderacties.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:09

Ik had vroeger altijd een lieveheersbeestjes ziekenhuis, dan ging ik de pootjes uit die beestjes trekken en ze er weer aanvast plakken met leukoplast... En dan deed ik ze in een luciferdoosje, zodat ze daarin konden genezen. Huilen van het lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:20

Wij gingen altijd shampoo ballonnen maken..
in een boterhamzakje allemaal dingen als shampoo, tandpasta ect. en die dan naar de kindjes in de buurt over gooien :''

Vorig jaar hebben mijn broer en ik een gevecht gehad, met zeep, eieren, shampoo, tandpaste, echt alles Huilen van het lachen
Aan het eind zaten we allebij helemaal onder. Clown
En het hele huis natuurlijk Huilen van het lachen
Het heeft echt nog weken gestinkt in huis Nagelbijten / Gniffelen

Ehm, weg lopen van je ouders.. en dan je ouders als vermist op geven Huilen van het lachen
en dan moesten ze bij de bali komen en dan rende ik weg ..

Met je buurjongentjes steentjes tegen de enge buurvrouws ramen gooien net zo lang tot je een emmer water over je hoofd kreeg Huilen van het lachen

Aan bellen, en zeggen; Ik ben peter pan, kijk eens hoe snel ik vliegen kan.. (en dan heel hard weg rennen)

En elk huis had een aparte pakeerplaats incl. beugel (kon je omhoogtrekken) . Alleen dat was geen succes aangezien er zand in het slot kwam en hij dan amper naar beneden kon..
En natuurlijk was het dan errúg grappig om al die dingen omhoog te trekken.. incl. die waar al auto's in stonden en die zo flinke krassen op liepen Nagelbijten / Gniffelen

Met je beste vriend het water in springen Nagelbijten / Gniffelen
Hij; als je het doet doe ik het ook..
ik; oo oke..
Dus ik elke keer een aanloop maken, en dan net niet springen.. en op gegeven moment, Ben ik er dus echt in gesprongen Huilen van het lachen .
En hij dus ook..
En we hebben toen allebij een verhaal verteld tegen onze ouders dat er grote jongens waren die ons er in hadden gegooit..
En onze vaders waren erg boos.. en we hebben 2 uur lopen zoeken naar die 'jongens' Huilen van het lachen

Met dezelfde vriend, geesten op roepen.. met een kaarsje.. en toen viel er kaarsvet op de nieuwe tafel Clown
En wij het er maar afschrapen. Huilen van het lachen
Je raad het al; hele tafel vernield.

Of op lantaarn palen schrijven dat die lantaarn paal stinkt,, en dan net doen of je er aan ruikt.. en kijken wie er allemaal aan gaat ruiken... (waren er best wel wat Clown )

Ik was echt te erg vroeger Huilen van het lachen ..

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:48

haha Haha!

Vroeger toen ik een jaar of 6 was hebben ik precies voor de achterdeur een drolletje achter gelaten..
Een vriendin van mijn zusje kwam toen die middag bij mijn zusje spelen en ging er zo in staan Huilen van het lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 17:04

Mijn broertje, jaar of 6 wou met dierendag in de hele vroege ochtend de hamster wassen. Wasbak gevuld en beest erin gegooid, hij kon gelukkig wel zwemmen en zat naderhand bibberend op het zeepbakje.

Mijn ouders waren een keer heel boos op ons omdat we iets gedaan hadden. Toen zei mijn vader nog 1 keer en dan zwaait er wat. Dus wij naar boven, maar vader keek altijd vreselijk boos waar wij om moesten lachen (terwijl hij het meende). Hebben we allemaal handjes getekend en uitgeknipt en daar zijn we beneden mee gaan 'zwaaien'. Hij vondt het toch niet zo leuk.

Ook mochten we niet alleen de grote (voor ons groot dan) weg over naar de winkels. We hadden zakgeld gehad en wilden wat kopen. Dus wij toch stiekem naar de winkels en drop gekocht (al het geld op) voor onze ouders zodat ze niet boos zouden worden. Tja, daar gaat je geld..

Mijn broertje zette altijd zijn bord met spaghetti op zijn hoofd als hij klaar was, sliep áltijd in de laden van de kledingskasten. Ging mama dan helpen met opruimen en gooide alles uit de laatjes omdat hij moe was en wou slapen.

Wij gingen ook altijd bootje spelen. Op mijn bed want mijn kamer was altijd opgeruimd die van hem niet. Dus dan namen we eten mee, drinken, speelgoed, schoolspullen want op een boot heb je ook een school. Heel mijn broertjes kamer lag op mijn bed, en dan hadden we geen zin meer en werden we sacherijnig waarna ik alles alleen moest opruimen.

Ik ging altijd stiekem op de veranda zitten met onze nu al overleden hond rakker. De koelkast stond binnen met smeerkaaskuipjes en dan pakte ik er een en ging ik samen met de hond daarvan eten. Vinger erin, likje voor immie (kimmie) en likje voor akker (rakker..likje voor immie en voor akker..

Als we onze kamer moesten opruimen en na drie weken toch echt gedwongen werden gingen we lachtend naar boven met het liedje '' alles onder het bed tudududu, alles onder hét bed tududu''. Was denk ik van sesamstraat oid. Mijn moeder begreep het altijd pas als ze ging kijken waar alles gebleven was.

Oja ik wou vroeger barbies voor mijn verjaardag, echte barbies. Maar oma's kopen altijd andere dingen dan die je aangeeft dus ik kreeg neppe. Immie moest en zou echte want die wou ze niet. Onee? Zei mijn moeder..'Nou dan gaat oma nu met alle cadeautjes naar huis en krijgt kimmie helemaal niets.'' Dus oma naar huis. Ik toch wel huilend opgebelt om sorry te zeggen. Sindsdien altijd heel blij geweest met iets kleins.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:52

Mijn zus vroeger op vakantie, wilde ze haar brood niet opeten.
Toen ging de rest al weg en zij moest daar blijven om het op te eten.
Even later kwam ze aangerend en zei ze: '' Ik heb het opgegeten, maar niet in de prullenbak kijken! '' Huilen van het lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:58

ik wilde bijna zeggen: geen idee meer wat ik heb uitgespookt, tot ik dit zag:
daNiielle_ schreef:
Wij gingen altijd 'soepje maken' Huilen van het lachen

wij maakte vroeger onze eigen dropdrank. nooit echt lekker geworden Knipoog

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:06

haha wat leuk !:P
ik heb een keer toen ik klein was toen mocht ik afwassen bij opa (oma was werken) en had ik de hele keuken blank gezet ! haha en me opa zij : ogjeh ze heeft toch plezier gehad !
alleen oma was er iets minder blij me lol die mocht het namelijk opruimen.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:21

marleen_88 schreef:
Ik had vroeger altijd een lieveheersbeestjes ziekenhuis, dan ging ik de pootjes uit die beestjes trekken en ze er weer aanvast plakken met leukoplast... En dan deed ik ze in een luciferdoosje, zodat ze daarin konden genezen. Huilen van het lachen

dat had ik voor vliegen Tong uitsteken ! ik vond het altijd leuk om de vliegen dood te slaan met een vliegenmepper.. als ze dan niet helemaal dood waren, legde ik ze in mijn cavia-hok (die zaten buiten in de ren met mooi weer) om ze weer beter te maken! dus bakje water erbij en lekker in het hooi gelegd!
op de een of andere manier waren ze de volgende ochtend altijd weg Clown !

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:39

Oef ik kan ook wel een heel rijtje opnoemen.

- Als peutertje weigerde ik schoenen te dragen, gevolg alleen met sokjes in de buggy, mijn moeder werd iedere keer op haar rug getikt tijdens het boodschappen doen: 'U bent een sok verloren'

- Toen ik een kleuter was wilde ik wel eens weten of ik een nietje ipv door het papier ook in mijn duim kon doen. Dit lukte en had een ritje naar de huisarts tot gevolg

- Het kleinzoontje van mijn buurvrouw (mijn leeftijd) toen hij ong. 4 jaar was, kwam altijd op zondag op bezoek, netjes aangekleed in het wit. Hij liep buiten te struinen over ons erf, mijn moeder zit hem, wit pakje, maar enorme oranje vlek in zijn broek, dus ze vraagt hem wat hij in zijn zak heeft, antwoordt hij heel wijselijk: Ik heb een ijsje (oranje dus) van oma gehad, maar bewaar hem voor straks

- Ik fietste al een tijd met 1 zijwieltje rond, de ander mocht er absoluut niet vanaf gehaald worden. Uiteindelijk heeft mijn vader hem 's avonds op scherp gezet (ofwel er vrijwel vanaf gehaald), en de volgende dag mocht ik aan mijn ouders laten zien hoe goed ik al kon fietsen op het pad. In de bocht valt het wieltje eraf en ik fiets gewoon door, terwijl ik langs mijn ouders fietste riep mijn vader dat ik zonder zijwielen fietste, ik keek en van schrik viel ik. Was nog nooit zo boos geweest, 2 dagen later zat het wieltje er weer op omdat ik niet zonder wilde fietsen.
(tegenwoordig kan ik het wel hoor! Haha! )

- De hele buurt speelde altijd in de schuren/loodsen van een (oudere) buurman verder op (hij had ook shetlandponies dus was daar sowieso vaak te vinden). Vaak maakten we hutten in het hooi/stro wat opgeslagen lag in een loods. Dit was op een gegeven moment op, maar in een andere schuur vonden we ook zacht/verend spul, hier kon je opklimmen en dan van grote hoogte afspringen, het veerde lekker mee.
Thuisgekomen bleek dat alle kindertjes uit de buurt de hele dag in het steenwol hadden gesprongen, gerold en alles wat je beter niet kunt doen wil je een paar uur later niet van de jeuk vergaan.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:43

Ik ben ook een keer weggelopen van huis Huilen van het lachen
Mijn moeder had zelfs een koffertje voor me gepakt, die vond het hardstikke grappig en dacht dat ik toch niet wegging
Maar ik ging mooi wel Vork
Koffertje in mijn ene hand, pop in de andere en daar ging ik Haha!
Moeder helemaal in paniek achter me aan ROFL

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:54

Ik heb vroeger ook een aantal dingen uitgehaald, maar er is er nu maar 1tje die in me opkomt. Ik heb 2 oudere broers en er woonde een meisje in de buurt waar hun een hekel aan hadden. Nou maakte wij wel eens zelf parfum en toen kwamen mijn broers op het idee dat ik in een parfumflesje moest plassen en het dan aan haar moest geven. Tja en ik luisterde altijd naar hun, dus ik in het flesje geplast en aan haar gegeven. Ze deed het nog op ook. Schaam me echt als ik er aan terug denk, maar moet er toch ook wel om lachen. En er schiet me er opeens nog 1 te binnen. Mijn broers moesten een avondje op mij passen en die avond was de staatsloterij en toen hebben ze mij wijs gemaakt dat we een auto gewonnen hadden. Een jakuto korka ofzoiets hadden ze verzonnen. Ouders kwamen pas heel laat thuis en ik heb heel de tijd op ze zitten wachten om het goede nieuws te vertellen. En toen ze er uiteindelijk waren bleek het dus allemaal nep te zijn en toen was het huilen natuurlijk.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:55

Ik heb de plaatselijke krant gehaald toen ik op mijn schaatsen naar huis liep Clown

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:00

Ik heb ook eens met een vriendin een drankje voor mijn broer gemaakt, helaas wou hij het niet opdrinken. Er zat echt vanalles is en stonk ongeloofelijk zuur : mosterd, chocomelk, kruiden voor het koken, nog vele andere dingen Tong uitsteken echt vies Haha!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:04

_Jennifer_ schreef:
Ik heb de plaatselijke krant gehaald toen ik op mijn schaatsen naar huis liep Clown

ROFL als dat als nieuws is bij jullie..

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:06

haha, over drankjes gesproken
Als ik vroeger in bad zat maakte ik altijd mixjes van zeep, shampoo, cremespoeling en als ik geluk had en het stond er nog een toefje scheerschuim erop :p

@marjo_x: haha, het ging alleen over het ijs enzo, dat er zoveel mensen schaatsen. En daarbij was dan mijn foto met commentaar. Je moet je er niet te veel bij voorstellen Clown

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:08

Briljanten verhalen hier!

Wij hadden vroeger een konijn en die zat in een ren. Ik wil de naar het konijn toe, dus ik deurtje open doen. Maar het konijn ging telkens weg. Dus ben ik er achter aan gekropen en je raad het al... ik kwam vast te zitten in de ren Huilen van het lachen

Mijn zusje heeft mij zonder enige reden ook met een soort van hockeystick op mijn hoofd geslagen Schijnheilig

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:12

Ik was op de camping en er was een bal in een riviertje gevallen. Ik wist de oplossing wel: ik zou hem eruit vissen met een pan Verward. Wat niet zo goed ging, want vervolgens moest mijn vader uit het water vissen:

-de bal
-de pan
-mij