Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:Hier in Haren is nog wel wat water, maar mag je niet drinken dus 'n moeder heeft al heel wat pannen afgekookt. Lek is nu gelukkig al gevonden.
School in Groningen is dicht, alleen mondelingen gingen door! Heb wel mooi een 10 op m'n mondeling Duits in de wacht gesleept en zit nu lekker thuis!
Gelukkig hebben wij nog genoeg water want alleen om het feit dat ik niet naar de wc kán moet ik al
Citaat:op het Zernikecomplex en bij de faculteit GMW vinden vandaag geen colleges plaats. Het Academiegebouw, de Universiteitsbibliotheek, alsmede de faculteiten Wijsbegeerte en Godgeleerdheid en het Harmoniecomplex zijn geopend. Vanaf 12 uur gaan de colleges in het Harmoniecomplex weer gewoon door. Informeer voor overige gebouwen bij de betreffende faculteit of dienst.
corinagirl schreef:Hier ook geen school.
Hekken allemaal gesloten en staat bericht op de website van school.
Komt wel wat water uit de kraan nu, maar ja toiletten kunnen niet doorgespoeld worden. Tandenpoetsen met gekookt water. Tjee wat kan dat irritant zijn. Water is zo'n gewoonte tegenwoordig.
Tomaatje schreef:http://www.rug.nl/corporate/nieuws/kort ... terstoringCitaat:op het Zernikecomplex en bij de faculteit GMW vinden vandaag geen colleges plaats. Het Academiegebouw, de Universiteitsbibliotheek, alsmede de faculteiten Wijsbegeerte en Godgeleerdheid en het Harmoniecomplex zijn geopend. Vanaf 12 uur gaan de colleges in het Harmoniecomplex weer gewoon door. Informeer voor overige gebouwen bij de betreffende faculteit of dienst.
Vandaag dus vrij.
Tatjanaa schreef:Ilsemarie schreef:Hier in Haren is nog wel wat water, maar mag je niet drinken dus 'n moeder heeft al heel wat pannen afgekookt. Lek is nu gelukkig al gevonden.
School in Groningen is dicht, alleen mondelingen gingen door! Heb wel mooi een 10 op m'n mondeling Duits in de wacht gesleept en zit nu lekker thuis!
Gelukkig hebben wij nog genoeg water want alleen om het feit dat ik niet naar de wc kán moet ik al
Super van de Duits MO!
Ff een klein vraagje.. hoe doen jullie het nu met de paarden? Bolhuis (wij) hebben de paarden overdag toch buiten, Kwant had ze als het goed is binnen. Is dat wel veilig voor de paarden?
Ik maak mij bij ons een beetje zorgen om 3 paardjes. Mijne omdat deze erg gevoelig is qua voeding, Jo vanwege de leeftijd en Oloma (of is het nou Aloma?) omdat deze nog 7 week moet van haar dracht.
Ook voor de andere mensen met (aan huis) paarden. Laten jullie de paarden drinken uit de drinkbakken?
Ik zie mijzelf nog niet water koken voor 7 paarden
*Edit: Bedenk net dat wij een stuk of 60 lammetjes op stal hebben, lammertijd. Hoe zit dat eigenlijk met het vee?
Koeien, schapen; deze staan nu allemaal binnen..
Suzanne F. schreef:Ach joh, anders rijd je naar de supermarkt en sla je wat flessen SPA in of Barleduc... Geef je je paarden gewoon flessewater...