Dank je wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Gefeliciteerd!!!
Maarre.. we willen nu wel een uitgebreid examenverslag hoor!

toen waren dus echt alle zenuwen weg en heb ik de overige oefeningen foutloos gedaan en 7 minuten na aanvang van het examen was ik geslaagd
en kreeg Harry een dikke knuffel
Ik heb nu tenminste ervaren dat ik er onderuit kan komen. Na een ongeluk met paardrijden toen ik 14 was, ben ik altijd bang gebleven om ergens onder klem te zitten (paard viel vanuit rengalop en viel bovenop mijn been, dat nooit meer helemaal goed is gekomen) maar nu heb ik dus ervaren dat vallen weliswaar geen doed idee is
, maar dat ik niet klem lig. 

werd er helemaal blij van...
Vandaag geslaagd voor mijn theorie!!!
HIER OOK GEFELICITEERD..

wil heel graag een yamaha BT Bulldog 1100 maar ja eerst deze maar eens 25 april heb ik een VMT cursus dus dan kan ik `m meteen helemaal uittesten
!!!!!!
mensen op de wereld!
!!!!
) of die als een idioot door de opstellen sjezen (zoals die lampekap die me van achteren met een vaartje naderde met een val en een ontwrichte voet een paar lessen terug) maar dit slaat echt álles!!

Evelijn_ schreef:Ik ben nu 16, dus ik kan nog lang niet voor mijn motorrijbewijs, maar ik wil het wel heel graag! Ik denk dat ik op mijn 21ste ga.
Ik ben eigenlijk aangestoken door mijn vriend, die heeft een motor, om precies te zijn, de motor die ik later graag wil.
De Honda VT 500 Shadow.
Laat ik nog maar even blijven dromen, het is nog ver weg.