Meisje van 16, jongen van 23?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siebjuh

Re: Meisje van 16, jongen van 23?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:52

Alias pro chatsitevrienden meld ik me.

Mijn beste vrienden ken ik van chatsites, super mensen.
Er zitten vaak wat enge ventjes tussen, maar die zijn makkelijk te herkennen aan hun praatjes.

Ik zorg altijd wel voordat ik ze ontmoet dat ik ze telefonisch heb gesproken en gezien op cam en al langer met ze heb gechat.

Qua leeftijdsverschil heb ik verschillende jongens gehad(Oh, klinkt zo sletterig.. )
12 jaar - 17 jaar(Ja! En toch een relatie van 2 jaar en nu nog goeie vriendschap)(geen chatvriend)
16 - 24 ( Zogenaamd; scharreltje )
16 - 22 (Beste vriend atm)
en op dit moment alweer 3 maanden gelukkig samen met mijn vriend van 20(Ook een chatter:D)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 08:32

Waarom zou het niet kunnen? Hij moet gewoon rekening houden met haar, wat zij wel en niet wil, verder zie ik geen problemen. Ik had ook een tijdje wat met een jongen, was toen 16 en hij 23. Het werd uiteindelijk niks omdat we gewoon in n totaal andere fase van ons leven zaten zeg maar. (klinkt heel stom Tong uitsteken ) Ik had het over mn stomme mentor, cijfers en nakomen, hij had het over een reorganisatie op zn werk. Dat wat ons bezig hield lag nogal ver uit elkaar, maar afgezien daarvan heb ik heel leuk gehad met m Haha!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 08:36

mijn schoonouders zijn ook 44 en 51... merk je echt neits van hoor. ik vind het wel kunnen, je meot je er wel fijn bij voelen. Ik had in het begin ook bets moeite met mijn vriend en mijn leeftijdsverschil, toen we wat kregen was ik 14, hij bijna 17. maar nu we 18 en 21 zijn merk je het verschil niet eens meer...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 08:38

Er zijn al zóveel topics over leeftijdsverschil, haha, en ik blijf zeggen dat het gewoon kan Nagelbijten / Gniffelen Vind 16-23 niet eens zo'n heel groot verschil (al moet ik zeggen dat ik bevooroordeeld ben, want date zelf ook wel ns met iemand van 23 Knipoog en een tijdje terug ook met een jongen die nog ouder was).
Als ze écht verliefd zijn op elkaar (wat ik betwijfel as ze elkaar alleen via internet kennen, maar oké *LOL* ) vind ik niet dat je dan rekening moet houden met leeftijd. Liefde is niet leeftijsdgebonden.. Lovers

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 08:40

Ik vind het nergens op slaan wat sommige hier zitten te zeggen.

Ik ben nu 17 en nu ex is 25. 8 jaar verschil owjee owjee..

Het is 2 jaar goed gegaan Knipoog

Wij hebben er geen moeite meegehad.. als jij en hij geen moeite hebben met het leeftijdsverschil dan is er niks aan de hand hoor Lachen

leeftijd maakt geen verschil in de liefde Lachen

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 08:49

toch merkte ik een generatie kloof tussen ex en mij.
Mijn huidige vriend is 1 jaar jonger dan ik. Me ex wordt volgend jaar 40 !! maar gedraagt zich als 16 Zij zijn groot en ik is klein!

maar desalniettemin.. Je merkt dat hij oudere vrienden had. Andere dingen mee maakte dan ik.

Hij had een vriendin al toen ik 4 jaar oud was..
Tja brak me wel op..
Toch merk je dat verschil op den duur *LOL*

Naja hij heeft nu een scharrel serieus van 24 Bloos!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 09:45

ik ben zelf 16, en zeg niet dat het niet kan, maar ik zelf zou het niet doen.
vind op deze leeftijd 7 jaar te veel,
ik prutsmuts nog wel eens met een jongen van 21 en dat gaat nog net Vork

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 09:49

Ik ben zelf 16 (bijna 17) en ik vind het niet een te groot verschil.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:25

ik heb mijn vriend ook op die leeftijd ontmoet en ook 8 jaar leeftijds verschil, maar ga na: ben nu 20, drie en een half jaar later en we zijn nog happy together. Dus zo ernstig is het niet hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:28

Ik vind het kunnen Ja
Mits het meisje goed weet wat ze wel en niet wil.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:29

Mijn vriend is net 35 geworden en ik ben bijna 23.
We schelen 12,5 jaar ongeveer maar zijn al ruim een jaar dol gelukkig met elkaar.
Ik vind zelf dat het over het algemeen beter gaat in een relatie met een oudere jongen, dan met een jongen van je leeftijd Vork Die zijn nog zo jong haha Tong uitsteken

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 11:32

ja ik vind het ook wel kunnen (had het zelf namelijk ook), ging om andere reden stuk die relatie.

nu heb ik een relatie met 3 jaar verschil

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 12:45

Ik vind het ook wel kunnen, ik was 17 en mijn vriend 24 toen we elkaar leerde kennen. We zijn nog heel gelukkig en wonen ook alweer een half jaar samen.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:21

Dat ligt aan de personen zelf. Ben zelf ook weleens met iemand van 23 geweest, ben zelf ook 16. Ik hoef ze ook niet jonger dan 20.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 13:30

Mijn ex van bijna 36 heeft nu met een meisje van net 19....

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 14:54

Ik vind het wel kunnen, al ligt het ook aan de personen zelf. Ik zou daar wel een beetje het maximum trekken, op 16-23.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:02

Vind ik wel kunnen.
Vind het erger als een meisje van 16 met een vent van een jaar of 30/ 35/40 jaar heeft.
Dat vind ik niet kunnen.
Maar 23 jaar vind ik nog wel kunnen maar ligt ook echt aangedrag.
Ik zelf heb het ook wel eens meegemaakt met een jongen die veel jonger was als mij.
Maar na langere tijd merk je wel heeeeeeel veel verschil gewoon nog niet volwasse enz enz.
Nu heb ik zelf met een jonge van 23 en dat gaat vele mater beter.
Voor mij nooit meer een jongen die jonger is als mij.

Zo ie zo zeggen ze dat meiden veel sneller volwasse zijn als manne.
Dus ja ik denk echt dat een relatie dan afhangt kwa je gedrag je karakter enz enz.
Vind het een beetje lastig verwoorden.
maar hoop dat jullie me zo snappen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:16

Ik vind 16-23 nog net kunnen, 16-24 is weer wel te groot vind ik.. Scheve mond
Ik ben zelf 17, dit jaar nog 18 en ouder dan 24/25 zou ike cht geen vriend willen hebben en dan als hij al 25 is dan niet eind 25.. Dat vind ik dan weer te oud.. Clown

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:18

Goldenflower schreef:
Ik vind het niet kunnen.

Ten eerste: leeftijdsverschil is veel te groot. Ten tweede: ze zitten in andere fase. Zij zit nog in middelbare school fase en die jongen studeert of werkt en heeft waarschijnlijk al rijbewijs en/of auto. Misschien woont hij ook nog op zichzelf (kamer). Ten derde: Jongens op zijn leeftijd denken ook continue aan seks en ze hebben niet veel geduld om te wachten met seks. Als je geluk hebt, een paar maanden, maar echt niet jaren. Jongens denken eenmaal met hun pik (het klinkt wel hard Knipoog ) Ten vierde: Hij kan makkelijker misbruik maken van haar vertrouwen. Als je zelf nog jong bent, dan moet je nog veel dingen leren en ontdekken. Een jongen heeft ondertussen al meer ervaring opgedaan dan een meisje van 16. En zeker op seks-gebied en eventueel relaties.

Ik vind dat je het manvolk over één kam scheert. Wié zegt dat jongens meer willen op gebied qua seks en relaties? Veel meiden zijn er al vroeg bij tegenwoordig.

Ik was 17 jr toen ik mijn vriend (toen 24 jr) leerde kennen en bij ons zijn er totaal geen problemen geweest. Hij was juist degene die van mij kon leren.

Ik denk niet dat je het juiste antwoord hier op Bokt vind, maar gewoon in je hart!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:34

Idd Jmc niet elke jongen loopt zn l.ul achterna.. en daar heeft leeftijd trouwens niet veel mee te maken want ik ken zat jongens die op hun 16e/ 17e al de grootste verhalen hebben Nagelbijten / Gniffelen Als een jongen van 23 niet kan wachten, wie zegt dat een jongen van 16 dat wel kan ? Dat heeft meer met respect te maken dan met leeftijd...

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:38

Juul schreef:
Idd Jmc niet elke jongen loopt zn l.ul achterna.. en daar heeft leeftijd trouwens niet veel mee te maken want ik ken zat jongens die op hun 16e/ 17e al de grootste verhalen hebben Nagelbijten / Gniffelen Als een jongen van 23 niet kan wachten, wie zegt dat een jongen van 16 dat wel kan ? Dat heeft meer met respect te maken dan met leeftijd...

ja dat denk ik ook

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:19

Vind ik ook ik denk eerder dat jongens van een jaar of 16 zo zijn.
Die hebben het net uitgevonden zijn nog nat achter de oren en hebben 9 van de 10 keer de grootste praatjes.
En neuken er maar op los en die lopen hun banketstaaf achterna.
Een jongen van 23 jaar heeft die tijd allang gehad en namate je ouder word en ook volwassener ik zeg niet iedereen.
Maar merk wel aan veel jongens van die leeftijd meer opzoek zijn naar een vaste relatie.
Niet allemaal natuurlijk er zijn er ook zat bij die het maar al teleuk vinden om te scoren bij de meisjes. Clown

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:29

Ik was 14 toen ik me eerste keer met iemand bed deelde.. en op me NET 18 toen ik samen was met ex. Heb heel roerig vrienden leven gehad Bloos en schaam me er niet voor.

Mss zijn er ook wel meer vrouwen die met hun poenani denken Clown

Tja mannen zijn stoer als ze veel meiden hebben . en vrouwen meteen een h*er

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 16:32

Voor degene die het niet doorhadden het gaat over een vriendin van mij Clown
Maar zij is al best volwassen voor haar leeftijd. Ik vind zelf dan jongens van 16/17 nog zo kinderachtig zijn en meer banketstaaf dan doen.

En wat vinden jullie van de chatsite? Ze kennen elkaar via een chatsite namelijk

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:35

Miriam91 schreef:
Voor degene die het niet doorhadden het gaat over een vriendin van mij Clown
Maar zij is al best volwassen voor haar leeftijd. Ik vind zelf dan jongens van 16/17 nog zo kinderachtig zijn en meer banketstaaf dan doen.

En wat vinden jullie van de chatsite? Ze kennen elkaar via een chatsite namelijk

ja vind jongens van 16/17 meestal ook wat kinderachtig e.d.

ben zelf meestal een beetje huiverig voor dates via chatsites, maar als ze hem naar haar toe laat komen op en openbare ruimte ergens, kan het wel. Ik zou wel iemand undercover meenemen dan. als ze hem in het echt gezien en gesproken heeft, kan ze altijd nog verder kijken wat ze ermee doet