Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Ik had het over mn stomme mentor, cijfers en nakomen, hij had het over een reorganisatie op zn werk. Dat wat ons bezig hield lag nogal ver uit elkaar, maar afgezien daarvan heb ik heel leuk gehad met m
Vind 16-23 niet eens zo'n heel groot verschil (al moet ik zeggen dat ik bevooroordeeld ben, want date zelf ook wel ns met iemand van 23
en een tijdje terug ook met een jongen die nog ouder was).
) vind ik niet dat je dan rekening moet houden met leeftijd. Liefde is niet leeftijsdgebonden..

Die zijn nog zo jong haha

Goldenflower schreef:Ik vind het niet kunnen.
Ten eerste: leeftijdsverschil is veel te groot. Ten tweede: ze zitten in andere fase. Zij zit nog in middelbare school fase en die jongen studeert of werkt en heeft waarschijnlijk al rijbewijs en/of auto. Misschien woont hij ook nog op zichzelf (kamer). Ten derde: Jongens op zijn leeftijd denken ook continue aan seks en ze hebben niet veel geduld om te wachten met seks. Als je geluk hebt, een paar maanden, maar echt niet jaren. Jongens denken eenmaal met hun pik (het klinkt wel hard) Ten vierde: Hij kan makkelijker misbruik maken van haar vertrouwen. Als je zelf nog jong bent, dan moet je nog veel dingen leren en ontdekken. Een jongen heeft ondertussen al meer ervaring opgedaan dan een meisje van 16. En zeker op seks-gebied en eventueel relaties.
Als een jongen van 23 niet kan wachten, wie zegt dat een jongen van 16 dat wel kan ? Dat heeft meer met respect te maken dan met leeftijd... 
Juul schreef:Idd Jmc niet elke jongen loopt zn l.ul achterna.. en daar heeft leeftijd trouwens niet veel mee te maken want ik ken zat jongens die op hun 16e/ 17e al de grootste verhalen hebbenAls een jongen van 23 niet kan wachten, wie zegt dat een jongen van 16 dat wel kan ? Dat heeft meer met respect te maken dan met leeftijd...
en schaam me er niet voor. 

Miriam91 schreef:Voor degene die het niet doorhadden het gaat over een vriendin van mij![]()
Maar zij is al best volwassen voor haar leeftijd. Ik vind zelf dan jongens van 16/17 nog zo kinderachtig zijn en meer banketstaaf dan doen.
En wat vinden jullie van de chatsite? Ze kennen elkaar via een chatsite namelijk