[/quote]Ja dansstudio leidschendam zit in starlight.
Kom je daar ook wel eens?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[/quote]
Dus zou niet weten hoeveel ze gekost hebben.. hij had ook een blad waar ik ze uit mocht kiezen en die heeft hij toen besteld.. zal zo even een fotootje opzoeken 
Hihi Naomi_Haffie schreef:latinschoentjes he.. zijn die nouspeciaal voor de latin offe

. Heeel prettige winkel, veel persoonlijke aandacht. Alleen t leveren duurt soms wat lang.
Voor de geïntresseerde...
, die latin schoenen zien er wel wat mooier uit vind ik, ik wou eigenlijk met dichte neus, maarja 

Lotte1990 schreef:@ NaomiHaffie: Latin schoenen zijn ook geschikt voor ballroom. Ballroomschoenen niet echt voor latin omdat die minder flexibel zijn.
Verder koop ik dansschoenen bij ready to dance, http://www.readytodance.nl. Heeel prettige winkel, veel persoonlijke aandacht. Alleen t leveren duurt soms wat lang.
Zal zo even een afb zoeken van mn dansschoenen..
Verder zocht iemand een pagina terug dansschoenen? Ik weet niet welke maat? Heb hier nog wel een leuk paar liggenVoor de geïntresseerde...

Valt trouwens op dat dansschoenen zowaar de ENIGE hakken zijn waar ik een hele avond op kan staan/dansen 
Heb ze na een of twee seizoenen gekocht en ik dans ook al 2 jaar niet meer..
Ben vorig jaar met m'n tante naar een of andere wedstrijd voor amateurs geweest, en toen had ik echt zoiets van "oooja, dansen is zoooo leuk
"
Ik ga zaterdag mijn eerste les volgen

Veel plezier dan maar!
die bovenste of die onderste ?
) Dan is de keus niet zo groot. Dit was eigenlijk de enige die ze daar hadden. Mijn hakken zijn overigens 4 cm. 
Als je zo kan dansen :[