*Ik had op mijn HBO opleiding de vreemde blunder dat ik (toen ik nog geen OV had) heel vaak bij het instappen van de bus mijn naam zei in plaats van de bestemming waar ik heen moest

Leverde me vaak meewarige blikken op van de chauffeur én de hele bus
*Of de badkamer naakt en sexy betreden omdat je denkt dat je vriendje staat te douchen. In de harde realiteit is het je schoonvader, érg verbaasd om je perfomance..

*Bij een ander exvriendje je hardop afvragen wat die afzichtelijke porseleinen pop op de keukentafel doet. Eén minuut later blijkt de héle huiskamer ermee vol te staan omdat het dé passie en lust en leven van schoonmama in spé is..

*Aangifte doen van een fiets die niet gestolen is, maar gewoon thuis in de garage staat. Vergeten dat ik te voet die ochtend naar het station was gegaan (ik was puber en schijnbaar bezig met belangrijkere dingen)..
*Over de backpack struikelen bij het inchecken en in vol ornaat op de bagageband (die je tas weegt) belanden en daar vandaan zo'n beetje achter de balie belanden: "hoi"

*Wat ik ook heel vaak heb: blijf op mijn werk met keykoord ergens aan hangen: spring ik van de kast / bureau word ik volle snelheid terug gelanceerd omdat mijn plastic keykoord nog ergens vasthangt..
*Tegen de postbode roepen: "Kom maar met de sleutel binnen, moet me nog aankleden!!" (Dacht dat mijn stiefvader mijn nieuwe boekenkast in mekaar kwam zetten, in werkelijkheid was het de postbode met een pakketje). Die riep ook nog doodleuk terug: "Ik heb geen sleutel!"

Need I say more?