Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_June schreef:Altijd al nieuwsgierig geweest naar zo'n beurs, dus wij zijn er zaterdagavond heen geweest. Ik ben nog geshokkeerd haha. In dat doolhof bij die 'voelmuur' werd ik opeens aan alle kanten aangeraakt (echt óveral). Lichtelijk in paniek en plankgas dat doolhof uit. Toen stond er ergens een lange rij, wij nieuwsgierig met z'n allen dus ook maar naar binnen, geen idee wat daar binnen te doen was... Ook daar wilde ik binnen een minuut weer uit, niet mijn ding om vreemde mensen sex te zien hebben met daaromheen 20 trekkende mannetjes.
Nou, ik heb het een keer meegemaakt en weet dat het níet mijn ding isMoest even m'n verhaal kwijt, ben er nog van onder de indruk haha
marlies85 schreef:zaterdag zat er in het doolhof ook zo'n mannetje aan zijn tuinslangetje te sjorren.....was de eerste keer dat ik het zag in al die keren dat ik ben geweest
Tjaldur schreef:He gadver zeg! Dus daaaarom stond er bij de ingang dat het 'je eigen schuld was' als er iets gebeurde.
Tjaldur schreef:Hihi, ja dat ook. Ik had trouwens persoonlijk wel wat meer actie willen zien. Had toen de smaak net helemaal te pakken. Al die bedden waren leeg. Maar 1 stelletje gezien die daar gebruik van maakte