Kamasutrabeurs, wat moet ik daarvan verwachten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Re: Kamasutrabeurs, wat moet ik daarvan verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-08 02:55

Ik word morgen gewoon ontvoerd, dus ik moet er ook aan geloven Haha! Heb er wel superveel zin in!

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-08 18:11

Haha bij die voelmuur kan een man zeker ook zijn piemel er doorheen hangen ?? Hahah, ik moest zooo lachen bij die muur, ik had het niet meer Tong uitsteken Hoe vond jij het vandaag?

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 10:27

Ik heb die hele voelmuur niet gezien of gevoeld haha. Ik vond het wel lachen. Heb nog flink inkopen gedaan Clown . Nog in de champagnebar gezeten en naar de shows gekeken. Ik vond die mannelijke strippers dus echt wel super preuts zeg! Stond eerst naar een show te kijken waarin een vrouw in allerlei hoeken op het podium lag en vervolgens een gummiknuppel op spectaculaire wijze liet verdwijnen. Daarna kwam Diego en die durfde zn handdoekje niet eens te verwijderen. Discriminatie!!
Ook nog naar zo'n SM-show geweest haha, dat was echt verschrikkelijk. Snap ECHT niet dat mensen dat leuk vinden. Dat doolhof vond ik ook echt saai. Maaaar het was een geslaagd dagje. D

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:48

Wij zijn er verleden jaar heen geweest (utrecht ) maar ik vond er niet veel aan. Het doolhof was idd gewoon een doolhof en niets meer of minder. De filmzaak ben ik niet tegen gekomen en de voelwand, ach daar gebeurde ook niets hoor Lachen
De SM shows hoef ik niet zo nodig te zien, dat vind ik toch wel weer vrij ziekelijk. En.. het is natuurlijk echt ontzettend duur! Massage olie kost zo'n beetje het drie dubbele van wat het hier bij de da kost Lachen

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:51

Ik vond het een erg rustige beurs Lachen
Zondag was het om 18:00 ineens leeg en de standhouders pakte al om 21:00 in!
Dat hebben wij nog nooit meegemaaktop een kamasutra beurs.
Maar al met al wel een gezellige beurs geweest Lachen

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:44

Altijd al nieuwsgierig geweest naar zo'n beurs, dus wij zijn er zaterdagavond heen geweest. Ik ben nog geshokkeerd haha. In dat doolhof bij die 'voelmuur' werd ik opeens aan alle kanten aangeraakt (echt óveral Verdrietig ). Lichtelijk in paniek en plankgas dat doolhof uit. Toen stond er ergens een lange rij, wij nieuwsgierig met z'n allen dus ook maar naar binnen, geen idee wat daar binnen te doen was... Ook daar wilde ik binnen een minuut weer uit, niet mijn ding om vreemde mensen sex te zien hebben met daaromheen 20 trekkende mannetjes.

Nou, ik heb het een keer meegemaakt en weet dat het níet mijn ding is Knipoog Moest even m'n verhaal kwijt, ben er nog van onder de indruk haha

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:57

ik ben ook zaterdag geweest.En hij zag er iets leuker uit dan andere jaren in utrecht.Amsterdam is echt de mooiste van allemaal.De volgende in in Mei in Rotterdam, en die gaan we ook bezoeken..maar eigelijk is utrecht de slechtste naar mijn mening

Laura15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:07

ik weet het zelf niet, maar mijn ouders staan altijd met de kleding op de kamasutrabeurs overal!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 18:12

Ik had iets gekocht voor 40 euro. Wil ik naar huis gaan, kom toevallig nog langs 1 stand...lag daar hetzelfde product (en dan ook preciessss hetzelfde) voor 20 euro. Ik terug naar die andere stand en een zielig verhaal opgehangen over mn vriendin die niet wilde dat ik nog meer van hetzelfde spul zou kopen (whaha, ben in de verste verte niet geïnteresseerd in vrouwen). Kreeg ik mijn geld terug en ben toen naar die stand bij de uitgang gegaan en heb m daar gekocht. Erg gezellige standhouders trouwens. 2 Amsterdamse mannen van in de 30. Wilde ze bijna meevragen naar de Swingersclub, maar heb ik toch maar niet gedaan Knipoog

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:11

_June schreef:
Altijd al nieuwsgierig geweest naar zo'n beurs, dus wij zijn er zaterdagavond heen geweest. Ik ben nog geshokkeerd haha. In dat doolhof bij die 'voelmuur' werd ik opeens aan alle kanten aangeraakt (echt óveral Verdrietig ). Lichtelijk in paniek en plankgas dat doolhof uit. Toen stond er ergens een lange rij, wij nieuwsgierig met z'n allen dus ook maar naar binnen, geen idee wat daar binnen te doen was... Ook daar wilde ik binnen een minuut weer uit, niet mijn ding om vreemde mensen sex te zien hebben met daaromheen 20 trekkende mannetjes.

Nou, ik heb het een keer meegemaakt en weet dat het níet mijn ding is Knipoog Moest even m'n verhaal kwijt, ben er nog van onder de indruk haha

ROFL Huilen van het lachen ROFL

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:42

sorry jongens ik kom echt niet meer bij hier haha

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:48

Ik vind het ook echt geweldig dat ik er 9 keer ofzo ben geweest en nog nooit echt mensen sex heb zien hebben en dat iemand anders voor de 1e keer binnen komt en er meteen op stuit Haha! Verdrietig

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:55

zaterdag zat er in het doolhof ook zo'n mannetje aan zijn tuinslangetje te sjorren.....was de eerste keer dat ik het zag in al die keren dat ik ben geweest

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:05

marlies85 schreef:
zaterdag zat er in het doolhof ook zo'n mannetje aan zijn tuinslangetje te sjorren.....was de eerste keer dat ik het zag in al die keren dat ik ben geweest

Ja, die heb ik ook gezien. Ik wist niet hoe vlug ik dat hok uit moest... arme ik Ach gut haha.
Ze hadden overigens wel mooie lingerie op die beurs. Dus dat maar gekocht Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 15:17

Ik ben er in Utrecht geweest afgelopen jaar...

Vond het eigenlijk best tegenvallen, had wat meer 'actie' verwacht Nagelbijten / Gniffelen

Die voelwand, tjah, nooit meer voor mij... Had een half uur nodig om bij te komen!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:25

Ohjee, wat moet ik me bij die voelwand voorstellen ???.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:26

Toen wij er waren waren er gewoon een hele boel mensen aan het kloten!
Ook als je duidelijk aangaf dat je dat niet wou...

En gezien mijn verleden, werd ik daar niet vrolijk van!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 19:29

Huh?? Nou ben ik toch wel benieuwd hoe die voelwand in zn werk gaat? Ben blij dat we die niet tegengekomen zijn dan. Vriendin van me heeft ook nogal wat meegemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:33

Dat is in het doolhof...
Een wand met gaten erin waar je eventueel handen (en andere dingen Clown ) doorheen kan steken...

Maar bij ons stonden daar dus stuk of 6/7 mannen/jongens, en die werden echt best vervelend...
Ik ben er echt compleet in tranen doorheen geraced...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:38

toen ik door dat doolhof liep gingen er een paar op de vuist...ook bij die voelwand, ben maar gauw doorgelopen

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 19:38

He gadver zeg! Dus daaaarom stond er bij de ingang dat het 'je eigen schuld was' als er iets gebeurde.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:39

maar het is ook je eigen schuld als er NIETS gebeurt.....

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 19:42

Hihi, ja dat ook. Ik had trouwens persoonlijk wel wat meer actie willen zien. Had toen de smaak net helemaal te pakken. Al die bedden waren leeg. Maar 1 stelletje gezien die daar gebruik van maakte Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:42

Tjaldur schreef:
He gadver zeg! Dus daaaarom stond er bij de ingang dat het 'je eigen schuld was' als er iets gebeurde.

Jeps... Daar ga ik dus niet meer heen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 19:43

Tjaldur schreef:
Hihi, ja dat ook. Ik had trouwens persoonlijk wel wat meer actie willen zien. Had toen de smaak net helemaal te pakken. Al die bedden waren leeg. Maar 1 stelletje gezien die daar gebruik van maakte Pling

Wij hebben alleen een oude vent gezien die ehm met zichzelf bezig was bij de 'bioscoopzaal'!