Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:En een hoog/laag bed als je laatste ledikantje????
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:Natuurlijk, gaat lekker van je AOWtje joh!!
Vóór je je AOW krijgt misschien opzij leggen?
Anne_GTI schreef:Tweedehands rollatoren zijn er ook zat, zet maar eens een advertentie op marktplaats.
Liezel1 schreef:Anne_GTI schreef:Tweedehands rollatoren zijn er ook zat, zet maar eens een advertentie op marktplaats.
hihi, bij de praxis Leeuwarden Hemrik... in de opruimhoek... € 20,- per stuk... bruut afgeprijsd!!!
Heb ze gisteren nog gezien...
sorry: offtopic, maar ik kon het niet laten!
Anne_GTI schreef:KiWiKo schreef:En een hoog/laag bed als je laatste ledikantje????
Hoog-laag bed wordt in bruikleen verstrekt door de verzekering na de eerste 6 maanden bruikleen van de thuiszorg.
winnitou schreef:Wat een klinkklare onzin, dit valt onder AWBZ en zij hebben hun leven lang al daar aan mee betaald om dat te realiseren.
slimmerik schreef:winnitou schreef:Wat een klinkklare onzin, dit valt onder AWBZ en zij hebben hun leven lang al daar aan mee betaald om dat te realiseren.
De gemeentes vergoeden het ook. Maar was gewoon een tussendoor opmerking van mij. Soms wordt er na mijn mening ook teveel vergoed.
Dat alles niet zo maar en gemakkelijk gaat vind ik wel goed. Het is gemeenschapsgeld en daar moet je zorgvuldig mee omgaan als gemeente.
KiWiKo schreef:Inderdaad superrelaxed![]()
Ik hoop hem nooit nodig te hebben eerlijk gezegd
Anne_GTI schreef:Tweedehands rollatoren zijn er ook zat, zet maar eens een advertentie op marktplaats.
Liezel1 schreef:hihi, bij de praxis Leeuwarden Hemrik... in de opruimhoek... € 20,- per stuk... bruut afgeprijsd!!!
Heb ze gisteren nog gezien...
sorry: offtopic, maar ik kon het niet laten!
Anne_GTI schreef:Precies, marktplaats staat er vol mee, net als tweedehands fietsen.
Anne_GTI schreef:Best relaxt zo'n ding, die druk je naar de AH, gaat even bij de koffieautomaat koffie drinken en rustig zitten, je gooit je boodschapjes in het mandje en drukt hem weer terug naar je aanleunwoning.
Anne_GTI schreef:Kijk, je weet natuurlijk niet of je ooit een hoog-laag bed voor langere tijd nodig zult hebben. Voor een rollator ligt dat anders. Er komt ooit een tijd dat we allemaal wat minder goed ter been zullen worden (als we zo oud worden) en aan de rollator moeten.
Best relaxt zo'n ding, die druk je naar de AH, gaat even bij de koffieautomaat koffie drinken en rustig zitten, je gooit je boodschapjes in het mandje en drukt hem weer terug naar je aanleunwoning.
Liezel1 schreef:winntoe: ze hadden er naast de rollators ook van die complete wagentjes... van die 3 wieler dingen waar je in kunt zitten... die werken geloof ik op een accu...
misschien komen die mensen zelf niet bij de Praxis, maar wellicht kinderen of kleinkinderen....