Hier nog een zieke.. Gistere na mijn werk op bed gaan liggen, en na zo'n uurtje begon de ellende.. om het half uur naar de wc rennen. Verschrikkelijk! Nu ligt mijn oma ook nog op sterven vandaag, fijne feestdagen hoor..pff
Ik ben ook zó verkouden, ben wel vaker verkouden maar nog nooit zo erg. zit al paar dagen met snotneus, helemaal rode zere neus van 't verkouden zijn, en zere keel. Zeer met eten en kan niet goed slapen omdat ik niet door m'n neus kan ademen en steeds waker wordt. &ben morgen jarig, gaat lekker.
Niet echt ziek 'gelukkig' maar wel flink verkouden.
Ja ziek ja, ziek van liefdesverdriet..... vriendjelief kwam de 23e met boodschap dat het niet goedloopt en we rustig aan moeten doen. Dus alle plannen samen met kerst gingen niet door en ik kan alleen maar huilen en heb nergens zin in!
Ik ben eindelijk een keer niet ziek met de kerst Meestal slaat het bij mij rond deze tijd juist toe. Mn schoonzus is sinds gisteren (haar verjaardag) echt behoorlijk verkouden, wel sneu, hele week vrij geweest en nergens last van, en nu met haar verjaardag en de kerst zo evrkouden, eten smaakte haar ook niet enzo.
Ik eingelijk niet. Maar ben pas gelden op mij achterhoofd keihard tegen de muur aan gevallen nu al een tijd geleden maar blijf het elke keer voelen vooral als ik druk ben ofzo..dus een geweldige kerst ik sta er om te springen!
Ik voel me gelukkig alweer ietsje beter dan gisteren Heb niet meer overgegeven (sorry heheh) Ik heb gisteravond 2 kommen soep gehad,en 2 beschuitjes. Lag op tijd in m'n bed,en heb goed geslapen. Ben nu wat trillerig op m'n benen nog,en duizelig. Maar ik blijf vandaag nog wel thuis,en ga lekker bankhangen,en hoop dat er nog wat leuks te beleven is op de tv.
Ik ben ook heel erg verkouden en snotterig... Het eten zal niet zo echt lekker smaken... ik ruik en proef helemaal niks nu. Iedereen voorderest beterschap ook nog!
Ik ben gelukkig weer beter vandaag Gisternacht en gisteren voelde ik me niet lekker, maar vandaag wel weer *klopt ff af * . Kan ik vanaaf lekker vreten
Helaas zit ik nu op de top denk ik met mn keelpijn het brand enorm en het zit nu helemaal dicht ademhalen gaat nog net slikken gaat al helemaal niet meer
gister hadden we super veel en lekker eten kreeg niks door mn keel heen... vanavond gourmetten hoop met veel ibuprofen de pijn een beetje te kunnen onderdrukken...
Spash, jij hebt gewoon gisteren veel te veel gekletst volgens mij
Ik heb te vroeg geroepen dat ik eindelijk eens niet ziek ben, mn schoonzus heeft me aangestoken Ben nu ook snipverkouden... Maar ach, ging vandaag toch niet zoveel doen, ff bij mn ouders eten, maar meer omdat ik ander alleen zou zitten en dat vonden ze zielig
Ik ben ook ziek. Heb buikgriep en flink overgeven heel vervelend. Ben nu nog best duidelig en we hebben het uit eten gaan vanavond al afgezegd maar jah niks aan te doen.