Elessar schreef:djuno schreef:Deze berichtgevingen veroorzaken meer "storm" dan de voorspelde storm zelf.
Haha precies mijn gedachte.
Haha inderdaad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elessar schreef:djuno schreef:Deze berichtgevingen veroorzaken meer "storm" dan de voorspelde storm zelf.
Haha precies mijn gedachte.
JoT schreef:Sandra_HC4L schreef:Hmmz.. Piet paulusma zij vandaag op de radio, dat dat niet waar is. Hij zei als het storm word, gaat er meer richting Maart..
In dat geval ga ik me nu toch wel wat zorgen maken
Elles schreef:De enige storm die ik de dag voor kerst verwacht, zal zijn bij Albert Heijn, als half Nederland in blinde paniek probeert nog de laatste boodschappen binnen te krijgen
xKatleentjex schreef:Nu ik eraan denk: Ik heb wel ooit eens gelezen dat een gerespecteerd weerman in ik dacht Amerika ooit eens voorspeld had: "hier en daar een beetje lichte sneeuw", en dat die dag de allerzwaarste sneeuwstorm die de streek ooit gekend had voorbijwaaide.
Maargoed, dan moet je toch wel pech hebben.
Elles schreef:De enige storm die ik de dag voor kerst verwacht, zal zijn bij Albert Heijn, als half Nederland in blinde paniek probeert nog de laatste boodschappen binnen te krijgen
Citaat:Ik vind die vent wel humor hebben.... Ik merk het wel