Wat vind jij van Heeey

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Knoffer

Re: Wat vind jij van Heeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 00:02

Klikken met de vingers, dat vind ik echt aso.

Maar je moet ook weer uitkijken dat je niet te vijandig naar die jongeren toe bent. Niet een te strenge hé, want dan lok je ook weer opstand uit. Je moet eigelijk heel tactvol zijn.

gabrycha schreef:
Ik heb dat probleem ook als een betrokkene op de fiets hard aan komt rijden of dreigt weg te lopen of fietsen roep ik ook hey!
Je doet het automatisch en afleren is moeilijk, ook ben ik door een brigadier op mijn vingers getikt geweest dat ik geen hey moest gaan roepen. Valt niet mee kan ik je zeggen. Wat betreft de omgangsvormen verschilt erg van district, ik heb midden in een vechtpartij gezeten en ik kan je vertellen dan ben je echt niet meer fatsoenlijk, ik pas me aan de situatie aan.
Beleefd zijn is prima, dat ben ik ook maar soms moet je daar ook van afwijken want ze lopen echt over je heen op straat. Knipoog

Ja, is maatwerk natuurlijk. En vooral als je in zo'n 'spannende' situatie zit, reageer je al sneller impulsief, zoveel tijd om na te denken heb je niet. Maar sommige agenten lokken gewoon problemen uit, sommige krijgen zelfs de braafste personen nog agressief. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar ik kom behoorlijk wat van dat soort agent tegen die tactloos en niet communicatief zijn.