wanneer eerste keer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Re: wanneer eerste keer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 11:08

Na 3 maanden met mijn huidige vriend, ook al kon ik hem al wat langer.

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 13:04

Faelivrin schreef:
Ohja, in mijn laatste relatie (die momenteel aan een zijden draadje hangt) is 'het' al gebeurd na nog geen maand. Maar; ik kende hem al héél lang. En het voelt gewoon super goed en vertrouwd. Heb er geen spijt van en ga dat ook niet krijgen. Het is een bewuste keus, hebben er veel over gepraat en het voelt gewoon oké.

Heb je je vriend al gevraagt hoe hij er over denkt Frouk?

Hij zegt dat het volledig van mij afhangt, maar dat hij het niet nu al wil, maar het echt wel rustig aan wilde doen. Ik had het zonet even aan de telefoon over de nieuwjaarsnacht en het leek m wel wat maar ook hij wilde net als ik niets plannen, maar als ik er op dat moment wel klaar voor zou zijn zou hij het niet erg vinden. Maar al zou hij nog 2 maand moeten wachten, daar had hij ook geen problemen mee Lachen

En, ik zoek wel even een foto en dan pm ik m wel even Knipoog

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:31

Mijn huidige vriend en ik wilden het ook rustig aan doen (mede door mijn ex) maar na 3 dagen lagen we al in bed Haha! dus dat rustig aan is ook niet helemaal gelukt Lachen ik denk dat het gewoon van je gevoel afhangt

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 14:00

Frouk schreef:
Faelivrin schreef:
Ohja, in mijn laatste relatie (die momenteel aan een zijden draadje hangt) is 'het' al gebeurd na nog geen maand. Maar; ik kende hem al héél lang. En het voelt gewoon super goed en vertrouwd. Heb er geen spijt van en ga dat ook niet krijgen. Het is een bewuste keus, hebben er veel over gepraat en het voelt gewoon oké.

Hij zegt dat het volledig van mij afhangt, maar dat hij het niet nu al wil, maar het echt wel rustig aan wilde doen. Ik had het zonet even aan de telefoon over de nieuwjaarsnacht en het leek m wel wat maar ook hij wilde net als ik niets plannen, maar als ik er op dat moment wel klaar voor zou zijn zou hij het niet erg vinden. Maar al zou hij nog 2 maand moeten wachten, daar had hij ook geen problemen mee Lachen

Dat is toch wel een prettig gevoel, dat jij het 'tempo' mag bepalen e.d. Ja
Balen trouwens voor je Femke. Sterkte!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 14:33

sja ligt eraan of je er klaar voor bent of niet. ik kende mijn vriend al langer dus dat voelde anders. wij na 7 weken, vond ik wel rustig moet ik zeggen.\
ben ook een net meisje Lachen hahahaha Haha!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 14:55

mm,, licht er idd aan hoe je bent. Ik en mijn vriend hebben het bijna 6 maand en willen wel proberen, maar eerst nog meer vertrouwen in elkaar krijgen. Licht er dus aan. (want we zouden elkaars eersten zijn he.)

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 15:18

Ik ben 14 (bijna 15) en heb nu 8 weken met een jongen van net 18. Hij is heel lief voor me en we zijn al flink op weg Bloos, maar "het" hebben we nog niet gedaan. Ik vind het best spannend (al zou ik het denk ik wel willen). Hij heeft wel al best veel ervaring, maar ik niet. Ik ben dus best zenuwachtig dat ik het ver*****. Hadden jullie dat ook?

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 15:37

Frouk schreef:
Faelivrin schreef:

Balen trouwens voor je Femke. Sterkte![/quote]

Ja zeker een prettig gevoel Lachen scheelt een hoop gedoe enzo hahaha vooral aangezien ik overal over ga zitten piekeren (waarom zou ik anders dit topic geopend hebben Tong uitsteken )

Achmeddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 15:44

Anthea schreef:
Dat de leeftijd steeds lager word, ja. Ik ken iemand van 12 en wat zij al wel niet allemaal doet.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ook, deze week vertelde me ze alweer van alles. Nagelbijten / Gniffelen Is gelukkig wel een jaar ouder. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind op nieuwjaarsavond trouwens wel leuk bedacht, maar zoiets moet je idd overkomen.. niet plannen. Nagelbijten / Gniffelen

En..ach, als het van beide kanten allemaal goed voelt.. waarom niet? Lachen

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 15:47

hahha ja plannen gaat ook niet gebeuren, maar kan er eventueel wel een beetje op inspelen... beetje leuke dingetjes verzinnen enzooo Tong uitsteken

nee we zien het wel, maar het zou wel speciaal zijn Lachen (en het scheelt enorm dat hij opzich zelf woont hahahha )

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 16:25

Elessar schreef:
Balen trouwens voor je Femke. Sterkte!

Het komt helemaal goed, don't worry. Hij heeft een oma die op sterven ligt, een baas die hem tot hij er bij neer valt laat werken en een thuissituatie die niet helemaal fijn is. Als hij weer wat gelukkiger word komt het wel weer goed, gevoel verdwijnt niet.

Ben benieuwd naar de foto Frouk! Was je niet aan het werk vandaag? Heb nog een boek bij je in de winkel gekocht.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 16:31

de eerste keer was na 4 weken. Daarna heb ik me 2 keer misdragen (waarbij ik van nog steeds spijt heb). En met mijn huidige vriend was na een aantal dagen.....

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:08

bij mijn vriend duurde het een week Clown

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 17:09

Machie schreef:
bij mijn vriend duurde het een week Clown

Hahah nou de week zijn we al voor bij, we zijn nu net 2 week bij elkaar, dus zo snel gaat het iig weer niet Tong uitsteken maar als het goed voelt, waarom zou je het niet doen Lachen

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:12

Zal denk ik toch ook wel eraan liggen of je elkaar al wat langer kent en dan een relatie begint of dat je iemand pas echt nieuw leert kennen.

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 17:14

joyce83 schreef:
Zal denk ik toch ook wel eraan liggen of je elkaar al wat langer kent en dan een relatie begint of dat je iemand pas echt nieuw leert kennen.

ja precies, kijk ik heb hem echt nog maar net leren kennen wat dat betreft. ik denk dat we elkaar vanaf de 1e keer in de winkel nu ongeveer een maand kennen en het is nu pas 2 week serieus iets. Daarom vraag ik me ook af wat dan een beetje een gangbare tijd is tussen de 1e date en het bij elkaar in bed terecht komen(al kun je natuurlijk ook altijd gewoon bij iemand slapen zonder dat er perse wat zou moeten gebeuren)

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:15

Je moet niet gaan "plannen"....snel of niet vind ik nooit aan de orde. Als een jongen je alleen maar het bed in wil krijgen dan merk je dat snel genoeg maar als je echt gek bent op elkaar dan kan het de eerste dag nog wel gebeuren Knipoog
Je bent dan nog tot over je oren verliefd en dat maakt het allemaal nog spannender.
Maar goed, ik heb nooit een relatie gehad die langer duurde dan 3 maanden (toen ging hij vreemd met zijn ex die hij voor alles uitmaakte... Boos! ). Sindsdien heb ik geen relatie meer gehad (9 jaar al niet ofzo). Wel losse flodders, 1 waarvan ik wist dat ik echt verliefd op hem was maar hij niet echt op mij, toen kon het me niet schelen...iedere minuut was er weer 1 Knipoog En daarna ging ik puur voor de seks en draaide de rollen eens een keer om, als ik er behoefte aan heb gebruik ik mannen Tong uitsteken Tong uitsteken Probeer het wel bij 1 te houden hoor, en dat komt hem ook wel goed uit, hij wil geen relatie dus ach....

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 17:18

Ik ben wat dat betreft echt een relatie typ. Heb laatst 1x een fling gehad met wie ik het bed in beland ben, maar we waren beiden net vrijgezel en hadden behoefte aan wat lichamelijk contact. geen spijt van gehad, omdat we het allebei wilden. Maar nu ik weer in iets serieus zit wil ik dingen vooral niet gaan overhaasten en dergelijk Lachen Ik ga dus ook gewoon op mn gevoel af en geen planningen maken enzo, maar was benieuwd hoe het over het algemeen gaat Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:28

joyce83 schreef:

mijn vriend en ik kenden elkaar amper Haha!
Maar ik vind dat iedereen zelf moet doen wat ie wil, en zich er goed bij voelen moet!

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:34

3 maandjes duurde het bij ons Ja
Het was voor mij de eerste keer, voor hem niet.

Het ligt er ook een beetje aan hoe je er naar toe leeft denk ik..
Als je de ene dag nog niet echt lichamelijk contact hebt en de volgende dag ga je met elkaar naar bed vind ik niet helemaal kloppen..
Wij hebben het gewoon rustig opgebouwd Ja

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:36

Lisanne_vL schreef:
Ik ben 14 (bijna 15) en heb nu 8 weken met een jongen van net 18. Hij is heel lief voor me en we zijn al flink op weg Bloos, maar "het" hebben we nog niet gedaan. Ik vind het best spannend (al zou ik het denk ik wel willen). Hij heeft wel al best veel ervaring, maar ik niet. Ik ben dus best zenuwachtig dat ik het ver*****. Hadden jullie dat ook?

ik weet niet of dit zo slim is. okal heb je een goede relatie het is nog maar 2 maand en hij is ook 4 jaar ouder. nog even wachten?

ligt er idd aan of je elkaar kende. hoe serieus je het alemaal meent en etc;
..

zoals ik hierboven lees, idd de leeftijden schuiven heel erg op. ik ken een meid ze is nu 11 en die heeft al sex gehad van haar 10, met een jongen die 17 was, maar ze komt alleen maar in oudere kliken die elke week een ander hebben, of gewoon even voor de sex gaan samenhangen Sigaar dat vind ik maar niets!
Laatst bijgewerkt door lana_te op 15-12-07 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:39

@ lana_te: ik was 15 en mijn vriend 21...

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 17:40

ja beertje, maar ook tezien hoe je het meent enzo he. en hoe je tegenover "het" staat.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 18:09

Quellian schreef:
Het ligt eraan of het puur lichamelijk is of niet.

Er zijn zat jongens geweest die ik net een uur kende en hoppa, geweldige seks en Doei, doei

ik ben meer van niet de lasten wel de lusten Bloos niet dat ik met iedreen in bed duik hoor, maar ik heb igg altijd scharrels Clown heb in totaal 2 echte vaste relaties gehad en daar duurde het ook maar een week ik vetrouw me volledig op mijn instinc die heeft me nog noot in de steek gelaten, was er jongenw aarbij het niet helemaal lekker voelde was ik heel snel weg Lachen

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:02

Na 1 maand. Maar ik was ook heel erg jong, 13. Maar het is allemaal goedgekomen Haha! haha.