Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Ohja, in mijn laatste relatie (die momenteel aan een zijden draadje hangt) is 'het' al gebeurd na nog geen maand. Maar; ik kende hem al héél lang. En het voelt gewoon super goed en vertrouwd. Heb er geen spijt van en ga dat ook niet krijgen. Het is een bewuste keus, hebben er veel over gepraat en het voelt gewoon oké.
Heb je je vriend al gevraagt hoe hij er over denkt Frouk?
Frouk schreef:Faelivrin schreef:Ohja, in mijn laatste relatie (die momenteel aan een zijden draadje hangt) is 'het' al gebeurd na nog geen maand. Maar; ik kende hem al héél lang. En het voelt gewoon super goed en vertrouwd. Heb er geen spijt van en ga dat ook niet krijgen. Het is een bewuste keus, hebben er veel over gepraat en het voelt gewoon oké.
Hij zegt dat het volledig van mij afhangt, maar dat hij het niet nu al wil, maar het echt wel rustig aan wilde doen. Ik had het zonet even aan de telefoon over de nieuwjaarsnacht en het leek m wel wat maar ook hij wilde net als ik niets plannen, maar als ik er op dat moment wel klaar voor zou zijn zou hij het niet erg vinden. Maar al zou hij nog 2 maand moeten wachten, daar had hij ook geen problemen mee
En, ik zoek wel even een foto en dan pm ik m wel even
Frouk schreef:Faelivrin schreef:Ohja, in mijn laatste relatie (die momenteel aan een zijden draadje hangt) is 'het' al gebeurd na nog geen maand. Maar; ik kende hem al héél lang. En het voelt gewoon super goed en vertrouwd. Heb er geen spijt van en ga dat ook niet krijgen. Het is een bewuste keus, hebben er veel over gepraat en het voelt gewoon oké.
Hij zegt dat het volledig van mij afhangt, maar dat hij het niet nu al wil, maar het echt wel rustig aan wilde doen. Ik had het zonet even aan de telefoon over de nieuwjaarsnacht en het leek m wel wat maar ook hij wilde net als ik niets plannen, maar als ik er op dat moment wel klaar voor zou zijn zou hij het niet erg vinden. Maar al zou hij nog 2 maand moeten wachten, daar had hij ook geen problemen mee
En, ik zoek wel even een foto en dan pm ik m wel even
Anthea schreef:Dat de leeftijd steeds lager word, ja. Ik ken iemand van 12 en wat zij al wel niet allemaal doet..
Elessar schreef:Dat is toch wel een prettig gevoel, dat jij het 'tempo' mag bepalen e.d.![]()
Balen trouwens voor je Femke. Sterkte!
Machie schreef:bij mijn vriend duurde het een week
joyce83 schreef:Zal denk ik toch ook wel eraan liggen of je elkaar al wat langer kent en dan een relatie begint of dat je iemand pas echt nieuw leert kennen.
joyce83 schreef:Zal denk ik toch ook wel eraan liggen of je elkaar al wat langer kent en dan een relatie begint of dat je iemand pas echt nieuw leert kennen.
Lisanne_vL schreef:Ik ben 14 (bijna 15) en heb nu 8 weken met een jongen van net 18. Hij is heel lief voor me en we zijn al flink op weg, maar "het" hebben we nog niet gedaan. Ik vind het best spannend (al zou ik het denk ik wel willen). Hij heeft wel al best veel ervaring, maar ik niet. Ik ben dus best zenuwachtig dat ik het ver*****. Hadden jullie dat ook?
Quellian schreef:Het ligt eraan of het puur lichamelijk is of niet.
Er zijn zat jongens geweest die ik net een uur kende en hoppa, geweldige seks en