vikki schreef:Myukii schreef:Ik heb dus net even aan een vriendin verteld over de man waar ik echt érg (te erg) verliefd op ben, nouuuu dat was dus geen strak plan. Ik dacht: als er op bokt mensen zijn die hetzelfde hebben, moet zij het ook kunnen begrijpen. Eeh, fout dus. “Zet hem uit je hoofd, hij is te oud, hij had al kinderen kunnen hebben. Weet je wel zeker dat hij geen kinderen hééft? Dan ben je straks pleegmoeder! Kom op Joyce, hij is echt te oud voor je, dat gaat nooit werken. Dat kan helemaal niks worden, ga toch op zoek naar iemand van je eigen leeftijd.”
Dus ik hou het maar bij mijn liefde voor mezelf houden, en hier op bokt jullie verhalen lezen, haha
En een leuke man van jouw leeftijd kan volgend jaar wel voor een auto lopen... Pfoeh hey, wat een teleurstellende reactie van jouw vriendin, maar er zijn vast wel vriendinnen die positiever reageren hoor. Gewoon je hart volgens in ieder geval.
Dat was ik ook zeker wel van plan hoor, haha, maar bedankt voor je lieve reactie! Gelukkig heb ik bokt nog

Echt 'grappig' om te lezen dat er toch best veel bokkers zijn die ook op oudere (nee, zal het geen oude meer noemen hoor Vikki