Eerst op school een half uur staan schreeuwen in de aula (terwijl heel 5V SE's had

Een of andere hoge pief deed z'n praatje en toen werden we vriendelijk verzocht naar huis te gaan

Maandag zouden er weer stakingen zijn. Ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mel_shet schreef:thissi schreef:De leraren waren ons aan het aanmoedigen.. Tsja. Dan ga je gewoon mee doen ^^
De leraren gingen ons ook filmen haha,
Op de voorpagina stond 1 week geleden, echt in lettertype 150, BOETE VOOR ALFRINk
Omdat ze dus te weinig les hadden gegeven,
Nathalie1981 schreef:Hier op mijn werk zouden ze ook gaan staken, heb eigenlijk nog niets gezien/gehoord.
Vind het trouwens ook belachelijk! Als ze te weinig uren les krijgen zeuren ze en nu zeuren ze weer
Corelli schreef:150 euro is dus niks he..Als het echt misgaat kunnen die bedragen oplopen tot 10duizenden euro's, plus dat de school VERPLICHT aan haar uren moet komen..Dan heb je dus het tegenovergestelde bereikt
_lies_ schreef:Bij ons op school was het helemaal niet erg.
Het had leuker gekund
OneDesire schreef:Goh, dat wordt nog wat als die stakers straks een baan krijgen waarbij ze 40 uur per week moeten werken. Wat een onzin zeg, dat staken! Grow up!
OneDesire schreef:Goh, dat wordt nog wat als die stakers straks een baan krijgen waarbij ze 40 uur per week moeten werken. Wat een onzin zeg, dat staken! Grow up!
Sharieff_Co schreef:Ik meld me hier ook![]()
Echt een gaos bij ons op school, de hele kantine vernield.
Tafels, stoelen.
Net een bom die ontplofd was...
Sharieff_Co schreef:Ik meld me hier ook![]()
Tafels, stoelen.
Maanling schreef:Sharieff_Co schreef:Ik meld me hier ook![]()
Tafels, stoelen.
Goh.
"leuk"