Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:kennis werkte op de trein, die heeft het een aantal keer zien gebeuren, en hij was daar helemaal kapot van, is er ook mee gestopt.. die mensen zijn voor hun hele leven getekend..
lovelymoon0 schreef:Waar was dit waar jij het hebt mee gemaakt ik kreeg namelijk mee dat in Emmen gister avond ook iemand om het leven is gekomen daardoor.
ikkuh15 schreef:Heb het twee jaar geleden meegemaakt. We reden net uit os en meteen bij de eerste overgang gebeurde het. Heb het ook zien gebeuren...
Moest een verklaring afleggen aan de politie maar heb slachtoffer hulp afgewezen. Ben met de bus naar huis gegaan omdat ik niet meer de trein in durfde. Vervolgens 3 nachten niet geslapen omdat ik het telkens voor mij zag. Ga nu weer elke dag met de trein maar als er maar iemand naar mijn zin te dicht bij het spoor staat krijg ik het benauwd, evenals de trein weer op de rem gaat.
Dioxide schreef:In alle jaren dat ik met de trein reis heb ik het nooit meegemaakt.. Wel telkens dat ik net op tijd weg ben bijvoorbeeld (denk aan 2 treinen er na gebeurd zoiets). Kort door de bocht gezegd vind ik zelfmoord zó egoistisch, je doet er alleen maar anderen pijn mee omdat je zelf te zwak/laf bent om je eigen problemen op te lossen..
nixx schreef:Het is ook heel egoistisch maar die mensen denken nergens anders meer aan. Die hebben geen doel meer om te leven.
TouchAndGo schreef:Verschrikkelijk is dat![]()
Mijn moeder is begrafenis ondernemer dit ziet ook vaak genoeg van deze dingen. Wat zij der dan ook over verteld. Die hulpverleners zijn er vaak ook helemaal kapot van. Zo'n politie/brandweerman moet dan gewoon een persoon van het spoor af zien te plukken over een stuk van wie weet hoeveel meter. Ik vind het wel egoistisch van zo'n persoon. Hang jezelf dan ergens op. Maar je hebt er op deze manier zoveel mensen mee. De machinist,hulpverleners,passagiers etc
Triest
magic_lover schreef:sterkte ermee
ik heb het nog nooit mee gemaakt, maar ik vind het ook zoiets ......kan het niet eens omschrijven.
van die mensen die het doen.... die kiezen wel heel makelijk om voor een trein te gaan staan, maar wat je de mensen die in de trein zitten en besturen etc allemaal aandoet.... die moeten daar ook maar mee leven en mee om kunnen gaan....
Laura24 schreef:magic_lover schreef:sterkte ermee
ik heb het nog nooit mee gemaakt, maar ik vind het ook zoiets ......kan het niet eens omschrijven.
van die mensen die het doen.... die kiezen wel heel makelijk om voor een trein te gaan staan, maar wat je de mensen die in de trein zitten en besturen etc allemaal aandoet.... die moeten daar ook maar mee leven en mee om kunnen gaan....
Ja, zal vast heeeeel makkelijk zijn