Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

esperance schreef:Hoe gaat hij je bed vinden? Een hele gesteuntel lijkt mij..
Ik scheet 7 kleuren man!

milo schreef:esperance schreef:Hoe gaat hij je bed vinden? Een hele gesteuntel lijkt mij..
ik weet waar je bed slaapt en waar je huis woont!![]()
Cyntje schreef:Ik stuurde notabene vorige week nog zo´n mail door aan minimaal 5 mensen omdat ik anders in geld problemen kwam, hoor ik zojuist dat we 600 tot 800 euro onkosten aan de auto hebben.
En ik geloofde er nog wel zo in
FamBloem schreef:Cyntje schreef:Ik stuurde notabene vorige week nog zo´n mail door aan minimaal 5 mensen omdat ik anders in geld problemen kwam, hoor ik zojuist dat we 600 tot 800 euro onkosten aan de auto hebben.
En ik geloofde er nog wel zo in
ik stuur nooit wat door.
Heb een aantal weken terug die van bill gates ofzoiets doorgestuurd maar ben nog stokarm.Dacht een mooie december maand te krijgen maar wordt net als alle vorige jaren

Gearl schreef:Ik kan echt altijd hard lachen om de mensen die daar bang van worden, eerlijk gezegd
Kreeg wel een keer een mail met een soortgelijke inhoud en een (nep, maar toch) plaatje van een lijk van rotten.com . Echt verschrikkelijk smerig... Toen verging mij de eetlust toch wel
karina1977 schreef:nope geen dino gezien wel aangevallen door onze witte kater .
lol