Zit zelf op de Friese poort.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elinee schreef:het heeft allemaal toch geen zin, dat staken
Silviabol schreef:waarom wil je dan minder uren dan mis je toch uren waarin je dingen leert/iets doet?
Orangiste schreef:Maare als je gaat werken ben je van 08:30 t/m 17:30 uur aan het werk dus bereid je maar vast voor
panache schreef:Elinee schreef:het heeft allemaal toch geen zin, dat staken
alles beter dan les
Jettie schreef:Hahahaha ja ik heb echt zo'n nutteloze dag gehad op school (Augustinus).. deed zelf niet mee aan de staking, echt zinloos. Regering verandert er toch niks meer aan en later moeten we ook van 9 tot 5 werken
Mja.. waren elke les maar vijf leerlingen ofzo dus heb een beetje voor Jan met de korte achternaam op school gezeten.
sronnie schreef:Wat een gezemel zeg! Kom op joh, van werken/leren is nog nooit iemand dood gegaan, en dat zal nu dus ook echt niet opeens gaan gebeuren.
Zie regelmatig argumenten naar voren komen dat je thuis alleen beter kunt leren/werken. Hoe gaan jullie dat straks doen bij een baan? Sorry baas, ik kan me alleen thuis concentreren als het helemaal stil is?
Veel succes allemaal met een baas te vinden die daarmee akkoord gaat!
panache schreef:Elinee schreef:het heeft allemaal toch geen zin, dat staken
alles beter dan les
Elinee schreef:het heeft allemaal toch geen zin, dat staken
malie schreef:hahah echt zeer triets vind ik die mensen, sorry hoor gaan ze staken omdat ze meer naar school moeten?? wees blijd at je naar school kan/mag......