Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MeggieMea

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:44

Een operatie zou ik nooit doen.. al heb ik het zelfde als jou..
Maar wacht maar tot je een lieve vriend tegen komt die je verteld dat hij liever die van jou heeft dan van iemand met een grote cup..
Maar heb het zelfde nu nog..ondanks dat mijn vriend ze uitstekend precies goed vind..
Zoeken naar de juiste lieve vent..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:52

MM ik hoef ook echt geen grote cup. En zoals ik het zei, ik doe het ook echt niet om een vent te krijgen. Dat is zeker het probleem niet Knipoog Ik doe het voor MEZELF Knipoog En daar gaat het mij om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:00

Ik zie persoonlijk liever een keren die de waarheid spreekt dan iemand die je tere zieltje probeert te beschermen...Die liegen namelijk dat ze gedrukt staan, en ben je daar uiteindelijk mee geholpen?

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:03

Wat deze topics meestal opleveren is vrouwen die hun keuzes goed gaan praten. Of hun mening.

Tuurlijk krijg je af en toe meer aandacht, net zo als je dat krijgt als je een minirok je draagt. Zal wel wat uitstralen, ik denk dat het ook ligt aan de manier waarop je je dan gedraagt of misschien lezen mannen een andere boodschap eraan af. Volgens mij geven ze gewoon graag hun ogen de kost, geen idee ik ben geen man Knipoog

Over het mooi staan, dat is ook weer voor ieder persoonlijk. De ene vind een kleine cup mooier dan een grote cup. IMO ligt het ook aan je postuur, toen ik op huizenjacht was kwam er een stagaire oid mee met de makelaar, heel tenger meisje, met borsten die net te hoog en veel te groot waren. Ook ik kon mijn ogen er niet vanaf houden Knipoog

Wel vind ik over het algemeen wat rondere lichaamsvormen mooier, maar dat is mijn persoonlijke smaak. Zelf heb ik inmiddels 70-75 E. Ik kan niet zeggen dat ik het lelijk of vervelend vind, maar af en toe wel onhandig. Goede mooie bh's zijn flink prijzig, leuke topjes vooral zomerkleding, zijn snel ordinair en dat is niet de booschap die ik wil uitstralen.
Je merkt het meteen als je topje wat dieper uit gesneden is, maar ik ga er vanuit dat dat ook met een cup B het geval is, alleen zie je waarschijnlijk eerder meer met een grotere cup. Wat dus ook een ramp is met bloesjes ed.

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:11

Denk dat het nog altijd om het totale plaatje gaat. Dus aansprekend figuur, gezicht, verzorging én uitstraling. Zelf heb ik een b-cup en een goede vriendin en ook mijn nicht hebben d-cup of meer, maar zij krijgen toch echt niet meer aandacht dan dat ik krijg hoor Knipoog . Niet als we over straat lopen en ook niet als we uitgaan.

Ben nu 22, maar toen ik jonger was wilde ik ook wel een maatje meer. Zat er zelfs over te denken om ze op te vullen Vork . Toen ik ouder Clown Knipoog werd, is die gedachtegang gelukkig helemaal omgeslagen. Ben nu heel blij met wat ik heb Go jij! Go jij! . Mijn ogen werden echt geopend toen ik voor het eerst naar de sauna ging, behoeft geen uitleg denk ik Bloos . Daarnaast heb ik weer andere sterkere punten Haha! (al zeg ik t zelf Knipoog )
Maar iedereen heeft uiteindelijk iets (of meerdere dingen Knipoog ) wat in het oog springt, een grote cupmaat, mooi gezicht etc... En ja, dat trekt aandacht, maar zo gaat het nu eenmaal. En elke man of vrouw vind wat anders mooi wat in het oog springt.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:35

loez schreef:
Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0 Tong uitsteken Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.

haha herkenbaar, hier hebben ze in de familie ook echt niks, ben inmiddels 20 en heb de hoop opgegeven, mijn zusje heeft ze meegekregen van de andere kant, die heeft echt veeel meer als mij Scheve mond
operatie zou ik denk best nog wel eens doen als ik de kans krijg, idd voor mezelf.. niet voor iemand anders

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:37

Ja, maar ik denk ook wel dat het een beetje aan de leeftijd en verhoudingen van je lichaam ligt.
Overigens, toen ik op de middelbare school zat, had ik geen borsten, ik was erg laat. Toch keeg ik heel veel aandacht, alleen dan in negatieve zin...

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:47

of je meer voor elkaar krijgt met grote tieten, ik denk dat het net zo goed is met een mooi meisje met wat minder borsten. ik zelf zou dat noooit willen. ik wil daar niet op bekeken worden. en ik zorg er ook voor hoewel ik niet zoveel heb, dat ik nooit veel inkijk heb. heb nauwelijks shirtjes in de kast die veel laten zien, hooguit zomerhempjes. als je jong bent is het mooi, grote borsten. maar als je ouder wordt wordt het lelijk, en dan kan je ebter wat minder hebben. maargoed niemand kan eraan doen hoeveel je krijgt. en ook weinig borsten kan mooi zijn Knipoog

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 17:48

Denk ook opzich wel dat je boezem Clown bij je postuur moet passen, als je 50 kg bent en je een F cup hebt is dat denk ik ook niet bepaald mooi, maar zo vind ik zelf wel dat "kleinere" cupmaatjes op een kleiner meisje vaak veel groter lijken.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:49

Mazzel-meid schreef:
loez schreef:
Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0 Tong uitsteken Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.

haha herkenbaar, hier hebben ze in de familie ook echt niks, ben inmiddels 20 en heb de hoop opgegeven, mijn zusje heeft ze meegekregen van de andere kant, die heeft echt veeel meer als mij Scheve mond
operatie zou ik denk best nog wel eens doen als ik de kans krijg, idd voor mezelf.. niet voor iemand anders

Nog een herkenbaar punt, mijn zus heeft ook D soms zelfs E. Ook van de andere kant Scheve mond En daarbij, als ik een operatie laat doen, hoef ik sowieso niet meer als cup B. Ben zelf vrij klein en erg smal. Dus een C cup is dan al gauw te groot Tong uitsteken En het gaat mij niet eens om de groote. Het gaat erom dat ik iets heb. Puur voor mezelf Lachen

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:27

Ik heb ook vrij weinig maar krijg toch echt genoeg aandacht als ik uitga en krijg ook genoeg drankjes aangeboden..
Het heeft met zoveel dingen te maken hoeveel aandacht je krijgt enz..

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:28

Ik zal niet zeggen dat je nog een e cup kunt krijgen, maar na je 20ste zijn ze echt nog niet uit gegroeid. Het schijnt zelfs dat ze je hele leven nog veranderen/groeien. Na mijn 20ste zijn ze echt nog een ruime tot 1,5 cup groter geworden. Zonder dat ik zelf ook in de breedte ben aangekomen Knipoog

Dat borsten lelijk worden is ook maar hoe je jezelf onderhoud. Dat er dan groot afgekraakt wordt of klein vind ik persoonlijk weer nergens voor nodig. Denk dat de meesten hier over dat onderwerp wel een zelfvertrouwen boost kunnen gebruiken, en dan moet je dus juist elkaar niet gaan afkraken, ook niet om je eigen zelfvertrouwen om hoog te willen praten Lachen

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 18:48

iris_oo schreef:
Ik heb ook vrij weinig maar krijg toch echt genoeg aandacht als ik uitga en krijg ook genoeg drankjes aangeboden..
Het heeft met zoveel dingen te maken hoeveel aandacht je krijgt enz..

Yep, dit heb ik ook.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:11

Ik kan hier wel over mee praten, maar aan de andere kant ook niet.
Ik ben 13, slank, en een volle B en lijk sowieso ouder.
en ik merk wel dat ik meer voor elkaar krijg dan klasgenootjes bij de jongens...
Maar goed, dat zijn wel van die oversekste jongentjes Nagelbijten / Gniffelen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:12

maarja als je smal bent heb je al gauw een grotere cup, ik vind dat ik niet belachelijk veel heb, heb nu toch al 70 C en 70B pas ik net, ik ken iemand die heeft een 70E en iedereen vind het een C lijken.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:13

Ik ben gezegend met een cup F en trots ook! En zeker krijg je meer aandacht, maar loop er niet mee te pronken. Ik hou daar niet zo van dat aandacht trekken.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:17

Zeker wel, als je n grote kont hebt ook.
K heb geen van beide Huilen van het lachen Maar bij bijv vriendinnen merk je het heel erg.

Vind hakken ook wel grappig. Moest gister ff snel wat hale bij de supermarkt op de hoek. Normaal altijd gymies aan niemand kijkt op of om naar me. Deed gister mn laarsjes aan met n hak eronder..en dat hoor je. Echt al die vakkenvullende jochies keken op. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:29

lotjj92 schreef:
of je meer voor elkaar krijgt met grote tieten, ik denk dat het net zo goed is met een mooi meisje met wat minder borsten. ik zelf zou dat noooit willen. ik wil daar niet op bekeken worden. en ik zorg er ook voor hoewel ik niet zoveel heb, dat ik nooit veel inkijk heb. heb nauwelijks shirtjes in de kast die veel laten zien, hooguit zomerhempjes. als je jong bent is het mooi, grote borsten. maar als je ouder wordt wordt het lelijk, en dan kan je ebter wat minder hebben. maargoed niemand kan eraan doen hoeveel je krijgt. en ook weinig borsten kan mooi zijn Knipoog

Ik heb wél inkijk kan daar niets aan doen, en over dat ouder worden....Wat een ontzettende onzin!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:46

ik heb maar een b cup maar ben verder best opvallend(lang met lang blond haar) en ik kom idd met vrij veel dingen wel weg ja
zeker met een strakke broek+truitje met beetje v-hals ofzo, of rokje+laarzen *LOL*
met name bij mannen dan he haha, vrouwen kijken eerder wat vals dan dat ik ergens makkelijk mee weg kom Knipoog

t is erg stom maar het klopt wel, achja doe er soms mn voordeel wel eens mee, ik bedoel als het zó simpel is...waarom dan niet he..

heb ee zusje met donker haar, degelijkere kleding aan en een meer gesloten uitstraling, en alhowel zijn ook vrij lang is en slank, en zeke wel een mooi meisje is krijgt zij minder gedaan...ligt dus ook een deel aan uitstraling en je 'brutaliteit' Knipoog

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:49

Mwoah, cup E is best hamdig in de zomer Clown T-shirtje aan, tieten vooruit en even gebruik er van maken..

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:52

lotjj92 schreef:

Dat vind ik dus niet kloppen. Als je ouder wordt, wordt alles anders. Er zijn vrouwen die mooier worden met de jaren maar andersom gaat ook. Het hangt er ook een beetje van af hoe je je verzorgt hé. Maar het is niet omdat je grote borsten hebt dat ze later lelijk zullen zijn of gaan hangen. Een vriendin van mijn moeder heeft nagenoeg niks en ook die haar borsten hangen.

Ik vind het alleen jammer dat je vaak scheef bekeken wordt als je een wat grotere cup als normaal aanhebt. Ik heb al vaak kwade (of mss jaloerse???) blikken van andere vrouwen gekregen als ik uitga in een bloesje met een mooie decolleté...
En nee, ik doe dat niet om vanalles gedaan te krijgen maar omdat ik vind dat mijn boezem best wel gezien mag worden. En die bloesjes zijn nu eenmaal zo mooi Lachen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:55

Ik denk zeker dat je met een grotere boezem meer aandacht krijgt, mannen zijn wat dat betreft echt ontzettend oppervlakkig. Als ik fiets met een strak bloter truitje dan word er getoeterd en niet echt netjes gebaard naar me en met een slobbertrui ben ik dus echt niet interessant. En in bepaalde situatie's werkt het best in je voordeel Ja

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:58

@precious20, die scheve valse blikken ken ik ook maar al te goed als ik in rokje + topje(en niet eens alles al te bloot ofzo) ga stappen en ik heb geeneens een grote cupmaat.. vrouwen kunnen nou eenmaal vals zijn onderling! Scheve mond

kan ik het helpen dat ik ruim 1.80 ben en lange benen in een kort rokje en dan lang blond haar erbij tsja dat valt nou eenmaal op,is al helemaal lache als je mannen ziet kijken en dan die boze vriendinnen er naast
ik ben wel zo iemand die denk ik als ik een grote cupmaat had gehad net zo makkelijk strakke truitjes met v-hals etc aan had getrokken, ff anderen beetje stangen Knipoog
is dus maar goed ook dat t bij mij niet al te veel is geworden haha ben nu soms al zo erg op stap Bloos als ik vrouwen vals zie kijken knipoog ik expres naar hun vriend Bloos Nagelbijten / Gniffelen

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:00

Ik denk echt niet dat je met een grotere boezem meer aandacht krijgt!
In mijn geval (met maatje mini Clown ) zeker niet. Ik krijg altijd meer dan genoeg aandacht van mannen. Ik was er eerder wel ontevreden mee, maar nu ik 22 ben niet meer. Imo kijken mannen er niet eens zoveel naar, het gaat er vooral om of je totale uitstraling klopt. Iemand die goed in haar vel zit en plezier heeft met kleine borsten is toch veel aantrekkelijker dan iemand die niets vrolijks uitstraalt en verveeld kijkt met grote borsten?
Vork

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:01

[quote="Renske_"]@precious20, die scheve valse blikken ken ik ook maar al te goed als ik in rokje + topje(en niet eens alles al te bloot ofzo) ga stappen en ik heb geeneens een grote cupmaat.. vrouwen kunnen nou eenmaal vals zijn onderling! Scheve mond

kan ik het helpen dat ik ruim 1.80 ben en lange benen in een kort rokje en dan lang blond haar erbij tsja dat valt nou eenmaal op,is al helemaal lache als je mannen ziet kijken en dan die boze vriendinnen er naast
ik ben wel zo iemand die denk ik als ik een grote cupmaat had gehad net zo makkelijk strakke truitjes met v-hals etc aan had getrokken, ff anderen beetje stangen Knipoog
is dus maar goed ook dat t bij mij niet al te veel is geworden haha ben nu soms al zo erg op stap Bloos als ik vrouwen vals zie kijken knipoog ik expres naar hun vriend Bloos Nagelbijten / Gniffelen[/quote]

Slecht Nagelbijten / Gniffelen