Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loez schreef:Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.
Mazzel-meid schreef:loez schreef:Ik heb btw ook een aantal keer meegemaakt dat jongens (die ik wel kenden maar dan nog) vroegen: '' waar zijn je tieten ?'' . Dan krijg ik de neiging om ze een klap te verkopen. Het is niet alleen ombeschoft om zoiets te vragen, of je ze nou kent of niet, maar het is ook een enorme deuk in je zelfvertrouwen. Denk dat meeste meiden hier ook vrij weinig hebben hetzelfde hebben. Gek kun je er van worden. Ik ben 17 en iedereen zegt, ja kan nog komen. Maar de familie van mijn moeders kant heeft 0,0Ben er ondertussen wel aan gewent, maar toch blijf ik me ervoor 'schamen' om het zomaar te zeggen. Als ik de kans krijg voor een operatie, dan neem ik hem. En nee, niet voor de mannen, puur voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.
haha herkenbaar, hier hebben ze in de familie ook echt niks, ben inmiddels 20 en heb de hoop opgegeven, mijn zusje heeft ze meegekregen van de andere kant, die heeft echt veeel meer als mij
operatie zou ik denk best nog wel eens doen als ik de kans krijg, idd voor mezelf.. niet voor iemand anders
iris_oo schreef:Ik heb ook vrij weinig maar krijg toch echt genoeg aandacht als ik uitga en krijg ook genoeg drankjes aangeboden..
Het heeft met zoveel dingen te maken hoeveel aandacht je krijgt enz..
lotjj92 schreef:of je meer voor elkaar krijgt met grote tieten, ik denk dat het net zo goed is met een mooi meisje met wat minder borsten. ik zelf zou dat noooit willen. ik wil daar niet op bekeken worden. en ik zorg er ook voor hoewel ik niet zoveel heb, dat ik nooit veel inkijk heb. heb nauwelijks shirtjes in de kast die veel laten zien, hooguit zomerhempjes. als je jong bent is het mooi, grote borsten. maar als je ouder wordt wordt het lelijk, en dan kan je ebter wat minder hebben. maargoed niemand kan eraan doen hoeveel je krijgt. en ook weinig borsten kan mooi zijn
lotjj92 schreef:of je meer voor elkaar krijgt met grote tieten, ik denk dat het net zo goed is met een mooi meisje met wat minder borsten. ik zelf zou dat noooit willen. ik wil daar niet op bekeken worden. en ik zorg er ook voor hoewel ik niet zoveel heb, dat ik nooit veel inkijk heb. heb nauwelijks shirtjes in de kast die veel laten zien, hooguit zomerhempjes. als je jong bent is het mooi, grote borsten. maar als je ouder wordt wordt het lelijk, en dan kan je ebter wat minder hebben. maargoed niemand kan eraan doen hoeveel je krijgt. en ook weinig borsten kan mooi zijn