Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Naadje24 als je met een halfuurtje paardrijden op recreatieve manier al moe bent, dan ben je niet gezond.
russel schreef:Ik ken niemand binnen mijn kennissenkring die met een half uurtje paardrijden moe zijn. Voor jouw is dat kennelijk een maatstaf om te beoordelen dat iemand die ziek is dan minder dan een halfuurtje kunnen rijden en zo niet, dan zijn ze niet ziek?
naadje24[quote="ikenindi schreef:ruilen? ik zou liever gezond zijn en zelf mijn geld verdienen hoor! maar ik ben blij dat ik een uitkering krijg en daarmee nog wel leuke dingen kan doen... vind het wel iets groots wat je zegt. ik denk dat je er eens heel goed over na moet denken als jij zelf in de situatie kwam dat je ineens ongeneeslijk ziek zou zijn. niet meer kon werken, alleen maar rustig aan doen. niet te veel doen. voornamelijk thuis zitten... ben je dan niet blij dat je een paardje kunt houden waar je WEL gelukkig bij kunt zijn?
naadje24 schreef:oke dan heb je de mensen die een uurtje gaan stappen...
maar om daar nou een eigen paard voor te nemen? beestje heeft meer nodig dan dat
mensen die zichzelf te kort doen voor een paard dat komt uiteindelijk op lange termijn op je boterham terecht...of je moet zoveel mazzel hebben dat je nooit in de sh*t komt...
naadje24 schreef:marietje27: nee dat moet ik dus niet...ik heb geen eigen paard maar gewoon een verzorgpaard (2 zelfs) en hoef niks nada te betalen....zodat ik het geld aan mijzelf kan besteden en mijzelf niet te kort doe
ik rij alleen op mijn vrije dagen en heb geen verplichtingen
moe of een griepje? (zoals nu) dan hoef ik niet te gaan
russel schreef:naadje24 schreef:marietje27: nee dat moet ik dus niet...ik heb geen eigen paard maar gewoon een verzorgpaard (2 zelfs) en hoef niks nada te betalen....zodat ik het geld aan mijzelf kan besteden en mijzelf niet te kort doe
ik rij alleen op mijn vrije dagen en heb geen verplichtingen
moe of een griepje? (zoals nu) dan hoef ik niet te gaan
Dat verklaard voor mij een hoop...
naadje24 schreef:nou zou je eens hier moeten komen kijken dan
ik kan zo al 1 persoon aanwijzen
lekker uitkeringkje...1gezinswoning (en dat terwijl ik antikraak moet wonen ondanks mijn jarenlange geduld)
lekker 4 hondjes...2 paardjes...10 cavia's en konijnen..en 300 hamsters ofzo
ow ja en lekker broodfokken natuurlijk
nou kan ik er niet eens 1 aanwijzen maar wel 5 al zonder er echt over na te denken...
kan jullie standpunt als ik het zo lees heus degelijk begrijpen
maar snappen jullie mijn frustratie's ook aangezien ik alleen maar bovenstaande om mij heen zie?
russel: ten eerste rij ik tegenwoordig bitloos en ten 2e staan de paarden tot aan donker buiten..
enne ja ik heb met bit gereden vroeger...en rondjes...jij niet dan?
ikenindi schreef:tuurlijk zijn er die uitkeringtrekkers zijn, maar daarom is niet iedereen zo... ik probeer alleen maar de andere kant ook te laten zien. niet alle mensen die uitkering krijgen hebben deze onterecht...
russel schreef:wellicht heb jij je paard ooit gevraagd of hij elke dag zo een zadel op zijn rug wil met mens erop en ijzer in zijn mond en rondjes draaien in een bak totdat baasje moe is, gelukkig maar een half uurtje per dag. Dan toch niet de verdere dag op stal hoop ik?
runningkawa schreef:Dat een paard een luxe artikel is dat zeker
Maar dat is een auto en vakantie en leuke kleren en eens regelmatig kapper ook.
Maar dat mag in deze maatschappij wel
Als sommige mensen dat allemaal laten en dan een paardje op de wei hebben staan, dus niet bij een binnebak voor 300 per maand, dan is het eigenlijk wel hun keuze waar het geld heen gaat
Ze krijgen niet meer dan die ander die er mee op vakantie gaat of een breedbeeld tv koopt
runningkawa schreef:Dat een paard een luxe artikel is dat zeker
Maar dat is een auto en vakantie en leuke kleren en eens regelmatig kapper ook.
Maar dat mag in deze maatschappij wel
Als sommige mensen dat allemaal laten en dan een paardje op de wei hebben staan, dus niet bij een binnebak voor 300 per maand, dan is het eigenlijk wel hun keuze waar het geld heen gaat
Ze krijgen niet meer dan die ander die er mee op vakantie gaat of een breedbeeld tv koopt