Leuke dingen om met vriend te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Leuke dingen om met vriend te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:46

als je vriend zoveel geld over heeft kan ie jou ook wel een weekendje meenemen in plaats aan zijn ''vrienden'' te geven...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 20:50

Ja heb het ook al tegen hem gezegt dat ik weekendje met hem weg wil, en hij denkt er over na! Haha!

Maar dan heeft ie nog geld over, na het sparen, na het weekendje, zucht haha!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:51

tante_trien schreef:
JaStrand kan niet omdat ik het dan heel erg op mijn longen krijg en een maand ziek op bed kan liggen.
.

?????

Vroegah werden mensen met longproblemen, tbc, astma ed juist naar zee (of naar de bergen) gestuurd om de gezonde frisse zee (berg)lucht.
Dus lijkt het mij onzin dat jij van zeelucht ziek wordt. Daar is namelijk dezelfde lucht als elders in het land maar dan minder vervuild omdat op zee namelijk geen auto's rijden en geen industrie is.

Als je de hellingen van snowworld al eng hoog vind, miept over zeelucht en karten maar eng vind dan snap ik wel dat je vriendje niet met jou naar een pretpark wil of gaan paintballen. Beide zijn vrij duur en hij wil waarschijnlijk niet het risico lopen dat jij dan al na 10 minuten gaat klagen.

Dus bewijs maar eens dat je iets meer durft dan wil hij vast ook wel een keertje met je gaan paintballen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 20:52

Nou het spijt me, ik snap het ook niet, maar ik heb inmiddels al zo'n 10 antibiotica kuren gehad door het strand, maar dat doet er niet toe, die discussie kunnen we via pb uitpraten.
De hellingen op snowworld vind ik idd erg hoog, een pretpark wil ík niet, omdat ik daar bijna nergens in durf en het dan zonde is van je geld.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:54

zonde van je geld..je vriend heeft blijkbaar geld zat omdat ie t zelfs aan junkies geeft.,,

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 20:56

Hij geeft het niet aan ze zovan ga jijmaar even drugs halen, hij zorgt dat ze er een dagje uit kunnen Knipoog En als onze vrienden junkies zijn, nouja, dat is dan zo.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:57

ja das ook weer een ander verhaal, dat hun van hun geld stuff kopen in plaats van leuke dingen doen is hun keuze, je vriends keuze is om hun toch mee te nemen met dingen. Maar raar dat je vriend dat wel bij zijn vrienden doet en weinig bij jou

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:00

Maarja ik heb nogsteetds geen andwoord op mijn vraag. Lachen Vind je het nogsteetds een leuk iedee om een shoot te doen. Niks engs aan:) kan ook niet ziek worden.

Je moet alleen even bedenken wat voor foto's je wilt en wa voor achtergond bijvoorbeeld. en waar presies

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:44

enne al gepraat met em

Madje_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:49

Boek een reisje naar Hawaii ! ROFL Nee grapje, naar een concert misschien? Of een hobby zoeken voor jullie twee Tong uitsteken

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:13

tante_trien schreef:
We zitten samen in 1 vrienden groep, we hebben beide weinig vrienden buiten die groep. Dus dan zou het extra gezellig zijn als we met ze allen zouden gaan, maar nee ik mag niet mee. Van een blauwe plek ga ik heus niet dood hoor.

Als je samen in 1 vriedengroep zit, zou ik eens aan één van je vrienden vragen of je een keer mee kan gaan Vork. Of vragen of ze dat leuk zouden vinden, vinden hun het niet raar dat je nog niet mee ben geweest eigelijk?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 08:38

Furia schreef:
tante_trien schreef:
We zitten samen in 1 vrienden groep, we hebben beide weinig vrienden buiten die groep. Dus dan zou het extra gezellig zijn als we met ze allen zouden gaan, maar nee ik mag niet mee. Van een blauwe plek ga ik heus niet dood hoor.

Als je samen in 1 vriedengroep zit, zou ik eens aan één van je vrienden vragen of je een keer mee kan gaan Vork. Of vragen of ze dat leuk zouden vinden, vinden hun het niet raar dat je nog niet mee ben geweest eigelijk?

Ik denk dat mijn vriend in dat soort situaties zegt dat ik ziek of moe ben Knipoog
Ik heb nog niet gepraat, omdat ik op dit moment mijn tentamens heb, en er graag met mijn gedachtes bij wil blijven, maar na vandaag ben ik klaar, dus dat komt vanavond.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:48

Heb je topic met stijgende verbazing gelezen om eerlijk te zijn.. Eigenlijk vinden jullie niks leuk, of wel? Tong uitsteken

Mocht me nog een onwijs goeie tip te binnen schieten, dan hoor je het

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 15:03

We vinden best wel wat leuk, maar onze interesses liggen erg ver uit elkaar, denk ik Tong uitsteken

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:18

M_Badeendje schreef:
Boek een reisje naar Hawaii ! ROFL Nee grapje, naar een concert misschien? Of een hobby zoeken voor jullie twee Tong uitsteken

dat is bijna alleen maar strand Knipoog

ik zou hem gewoon meeslepen naar bijv. paintbal, mocht hij dat graag met vrienden willen doen moet hij dat gewoon zeggen en niet zo moeilijk doen hoor Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 15:19

Ja ga straks even aankaarten dat me dat écht wel heel leuk lijkt, maar hij heeft voor overmorgen iets gepland voor ons 2en, dus ben benieuwd.

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:33

Ga op dansles, Salsa ofzo.. Beetje muziek in jullie leven brengen!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 18:35

Muziek zit al genoeg in ons leven (hij speelt in 2 amateurbandjes). Maar dansen.. nee.. en echt tijd voor iets vast en wekelijks hebben we niet echt. Ik ben meer op zoek naar iets voor een weekendje, dagje o.i.d.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:44

ik heb nou nogsteeds geen andwoord op em vraag??

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:56

misschien is ze nu op dit moment wel wat leuks met dr vriend aant doen Haha! Knipoog

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 19:02

Haha! dan willen we wel weten wat!! kan ik ook wat leuks gaan doen met me vriend Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:06

lindsey schreef:
tante_trien schreef:
JaStrand kan niet omdat ik het dan heel erg op mijn longen krijg en een maand ziek op bed kan liggen.
.

?????

Vroegah werden mensen met longproblemen, tbc, astma ed juist naar zee (of naar de bergen) gestuurd om de gezonde frisse zee (berg)lucht.
Dus lijkt het mij onzin dat jij van zeelucht ziek wordt. Daar is namelijk dezelfde lucht als elders in het land maar dan minder vervuild omdat op zee namelijk geen auto's rijden en geen industrie is.

Als je de hellingen van snowworld al eng hoog vind, miept over zeelucht en karten maar eng vind dan snap ik wel dat je vriendje niet met jou naar een pretpark wil of gaan paintballen. Beide zijn vrij duur en hij wil waarschijnlijk niet het risico lopen dat jij dan al na 10 minuten gaat klagen.

Dus bewijs maar eens dat je iets meer durft dan wil hij vast ook wel een keertje met je gaan paintballen.

En eigenlijk kan ik het hier alleen maar mee eens zijn Bloos

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:50

girlchat11 schreef:
Haha! dan willen we wel weten wat!! kan ik ook wat leuks gaan doen met me vriend Lachen

ff offtopic: dus het is nu officieel Haha!

weer ontopic: Tong uitsteken
misschien is ze wel echt iets leuks aant doen want ik hoor niks meer van dr Knipoog ik hoop t voor haar

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 00:23

Waarom ga je niet binnenkort lekker uiteten in de stad en daarna kerstinkopen doen? Doe je dat op een vrijdag dan is het koopavond en kun je tot zeker 9 uur shoppen. Mijn vriend en ik vinden dit zelf erg leuk, vooral die leuke kerstcadeautjes halen voor de familie en dan nog iets leuks voor onszelf..doet het altijd goed. Verder kun je eens ergens een pizza gaan bakken oid. www.pluimen.nl dit is een site met cadeautips..zelf gebruik ik de site niet om iets cadeau te geven maar er staan enorm veel uitjes op, die meestal ook nog eens niet veel geld kosten. Zo heb ik voor nog geen 40 euro voor twee personen een pluim gekocht waarmee we met de pannenkoekenboot mee konden. Je kunt dan een uur of langer jezelf helemaal voleten met allerlei enorme lekkere dingen, en je kunt daarna ook nog even de stad in oid. Verder staan er nog meer van die leuke, goedkopere uitjes in waar men niet altijd op zou komen.

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 13:07

ga midgetgolven, klinkt stom, maar met z'n tweetjes kan je het echt heel leuk maken hoor.