Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tante_trien schreef:JaStrand kan niet omdat ik het dan heel erg op mijn longen krijg en een maand ziek op bed kan liggen.
.
tante_trien schreef:We zitten samen in 1 vrienden groep, we hebben beide weinig vrienden buiten die groep. Dus dan zou het extra gezellig zijn als we met ze allen zouden gaan, maar nee ik mag niet mee. Van een blauwe plek ga ik heus niet dood hoor.
Furia schreef:tante_trien schreef:We zitten samen in 1 vrienden groep, we hebben beide weinig vrienden buiten die groep. Dus dan zou het extra gezellig zijn als we met ze allen zouden gaan, maar nee ik mag niet mee. Van een blauwe plek ga ik heus niet dood hoor.
Als je samen in 1 vriedengroep zit, zou ik eens aan één van je vrienden vragen of je een keer mee kan gaan. Of vragen of ze dat leuk zouden vinden, vinden hun het niet raar dat je nog niet mee ben geweest eigelijk?
M_Badeendje schreef:Boek een reisje naar Hawaii !Nee grapje, naar een concert misschien? Of een hobby zoeken voor jullie twee
lindsey schreef:tante_trien schreef:JaStrand kan niet omdat ik het dan heel erg op mijn longen krijg en een maand ziek op bed kan liggen.
.
?????
Vroegah werden mensen met longproblemen, tbc, astma ed juist naar zee (of naar de bergen) gestuurd om de gezonde frisse zee (berg)lucht.
Dus lijkt het mij onzin dat jij van zeelucht ziek wordt. Daar is namelijk dezelfde lucht als elders in het land maar dan minder vervuild omdat op zee namelijk geen auto's rijden en geen industrie is.
Als je de hellingen van snowworld al eng hoog vind, miept over zeelucht en karten maar eng vind dan snap ik wel dat je vriendje niet met jou naar een pretpark wil of gaan paintballen. Beide zijn vrij duur en hij wil waarschijnlijk niet het risico lopen dat jij dan al na 10 minuten gaat klagen.
Dus bewijs maar eens dat je iets meer durft dan wil hij vast ook wel een keertje met je gaan paintballen.
girlchat11 schreef:dan willen we wel weten wat!! kan ik ook wat leuks gaan doen met me vriend