Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:00

Maar is het ook geschikt als je normaal prima doorslaapt met licht of soms zelfs pas slaapt als het al licht is? Haha!

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:45

http://www.nandahome.com/products.clocky.html

The alarm clock that runs away and hides when you don't wake up. Clocky gives you one chance to get up. But if you snooze, Clocky will jump off of your nightstand and wheel around your room looking for a place to hide. Clocky is kind of like a misbehaving pet, only he will get up at the right time. More info >

Afbeelding

Ik zie het al helemaal voor me, ik s'ochtends rennend achter dat ding aan in mijn kamer Vork

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:54

Denk dat ik daar toch wel knap sjago van opsta om heel eerlijk te zijn. *LOL*

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:46

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:26

JuulenJulia schreef:

The alarm clock that runs away and hides when you don't wake up. Clocky gives you one chance to get up. But if you snooze, Clocky will jump off of your nightstand and wheel around your room looking for a place to hide. Clocky is kind of like a misbehaving pet, only he will get up at the right time. More info >

Afbeelding

Ik zie het al helemaal voor me, ik s'ochtends rennend achter dat ding aan in mijn kamer Vork

Met mijn kleine kamer is dat zo opgelost. Twee stappen en ik heb mn wegrennende wekker Knipoog
Nog ff doorsparen en hopen dat de prijs daalt en dan ga ik een Philips kopen Haha!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 03:34

JuulenJulia schreef:

Afbeelding

Hahahahaha ik lig even Helemaal in een breuk, wat een geinig ding Ja Zie mezelf ook al Helemaal rennen om m te pakken te krijgen, oehh daar word je vast heel erg chagerijnig van Ja

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:03

Dat zou wat voor mij zijn! (Clocky bedoel ik)

Dan sta je op een gegeven moment naast je bed om dat irritante ding te pakken, en dan wordt de stap om nog even 5 minuutjes onder je warme dekbedje te kruipen (wat meestal uitloopt op weer in slaap vallen en een uur later wakker worden) al een stuk kleiner! Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:26

Clocky lijkt mij ook wel wat voor mij! Want ik heb al wel mijn wekker aan de andere kant van de kamer, maar daar loop ik gewoon heel snel heen, druk het ding uit en ren dan mijn bed weer in Schijnheilig.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:44

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:02

Ik werk voor de firma die ze maakt Haha! Een collega van mij heeft hem gekregen als kerstpakket en hij wordt er niet wakker van. Maar gelukkig kun je ook geluid aanzetten.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:11

Kunnen we niet een leuke deal sluiten Scum? Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:27

Helaas, ik ben niet van de verkoop En ook nog eens van een ander bedrijfsonderdeel.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 15:29

Ik krijg er een voor de kerst van mijn vader! Nu maar hopen dat ik er wakker van wordt!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:35

ik gaat dr ook eentje kopen... ik ben 's ochtends me bed niet meer uit te branden... 's zomers wordt ik wel altijd vroeg wakker omdat dan de zon eerder opkomt dus wie weet werkt het...

ik las trouwens in de spits van gister hier nog iets over.... dr is ook een heel onderzoek naar geweest of het werkt en hoe het dan werkt, maar het zo zelfs helpen bij winterdepressies Lachen al was bij zware depressies lichttherapie toch wel beter

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 10:53

kijk Haha! en dat wilde ik horen!
/me gaat zeker aan Sint een wakeuplight vragen
Zal ik dan gaan voor de duurdere variant met geluidjes en radio
of voor de goedkopere met alleen het licht?
Ik heb zelf nog een wekkerradio, dus die kan ik zetten
voor mijn vriend, en voor mezelf als ik de wake-up-light
niet vertrouw...

Edit: ik zie net dat de twee verschillen in lichtsterkte (300 en 400 lux)
dat de goedkopere variant alleen zacht geluid heeft en vogels en
de duurdere drie geluiden, een zacht alarm en wekkerfunctie.
Nu twijfel ik alleen nog over het licht.. Word ik makkelijk wakker of niet Lachen

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 17:40

Zo'n wekker lijkt mij ook wel wat!
Ik word 's morgens altijd ontzettend moeilijk wakker. Mijn moeder heeft vast nog wel wat rentepunten. Schijnheilig Haha!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:26

Stipje voor mij..
hij lijkt mij echt super handig..

kan ook wel een uur snoozen zo af en toe Bloos

die weg ren wekker..argh..daar word je echt niet blij van denk ik.. Gestoord

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:13

Ik heb hem! Een beetje dankzij dit topic, want ik wist niet dat je hem ondertussen al voor 65 euro kon kopen. Ik heb hem gevraagd voor mijn verjaardag.

Gisteren en deze ochtend heb ik hem uitgetest. Gisteren ben ik in de nacht verschillende keren wakkergeschrokken om te checken of hij nog niet bezig was (heel idoot Knipoog ik kon er niet aan doen). Toen hij eenmaal bezig was, ben ik ook even wakker geworden en dan viel ik terug in slaap tot de vogeltjes begonnen.

Deze ochtend ben ik helaas voortijdig door het geroep en getier van de buren wakker gemaakt, waardoor ik de wake-up light niet echt meer nodig had... Tja!

Toch was het fijn om nog wat na de soezen zonder helemaal terug in diepe slaap te geraken, zoals ik wel had met mijn gewone snooze-wekker.

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:20

Puchje schreef:
kijk Haha! en dat wilde ik horen!
/me gaat zeker aan Sint een wakeuplight vragen
Zal ik dan gaan voor de duurdere variant met geluidjes en radio
of voor de goedkopere met alleen het licht?
Ik heb zelf nog een wekkerradio, dus die kan ik zetten
voor mijn vriend, en voor mezelf als ik de wake-up-light
niet vertrouw...

Edit: ik zie net dat de twee verschillen in lichtsterkte (300 en 400 lux)
dat de goedkopere variant alleen zacht geluid heeft en vogels en
de duurdere drie geluiden, een zacht alarm en wekkerfunctie.
Nu twijfel ik alleen nog over het licht.. Word ik makkelijk wakker of niet Lachen

Ik heb de versie van 300 lux (met vogeltjes). Als hij op zijn hardst staat, is het best wel fel licht. Ik kan natuurlijk niet vergelijken met de andere versie, maar ik denk wel dat deze voor de meeste mensen volstaat. De geluidjes kan je ook op luid zetten (zwellen aan, nadat het licht op zijn felst is), zodat je zeker wakker wordt.

De wekkerradio spreekt mij niet zo aan. Ik vind het leuk om rustig wakker te worden en daarvoor dient deze lamp ook. Als je dan de wekkerradio opzet, krijg je meteen een hele hoop gepraat en geluid en gedoe in je oren. Dat is niet direct wat ik versta onder rustig wakker worden. Ik hou mijn venster op de wereld liever nog even gesloten tot ik aan de ontbijttafel zit. Lachen Maar ik heb al gemerkt dat iedereen daar anders in is (bijvoorbeeld mijn vriend Scheve mond Knipoog )

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:45

JuulenJulia schreef:

[img][/img]

Oef.. Nagelbijten / Gniffelen
Dan word ik me toch een potje chagrijnig wakker denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:51

Sinds een paar dagen heb ik er ook een. Voor de zekerheid toch maar een andere wekker erlangs gezet. Maar zodra de vogeltjes beginnen te fluiten ben ik wakker. En ik moet eerlijk bekennen, ook nog redelijk fit.

Ik heb denk ik alleen een maandagochtend model, met een ruis, die als je pech hebt heel de nacht kan duren. Deze week maar even terug naar de winkel.

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:57

daar had een collega van mij ook last van, zij gaat ook terug naar de winkel want dat hoort niet.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 14:24

Gelukkig heb ik hem kunnen omruilen en werkt deze perfect. De eerste reactie van de winkel was "mevrouw u hoort de radio". Ik "meneer dit is de uitvoering zonder radio" Haha!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:26

ik ben best benieuwd of zoiets idd zou werken .
die wekker van mij is ook zwaaaarrr irri :
tuut tuuut tuuttuuttuuttuuttuut
zwaar irritand en dan gaat mijn hand naar de wekker en de grootste knop is natuurlijk:ssnooozzeeee Slapen
als het echt zou werken en die dingen worden goedkoper dan zal ik er misschien eentje aanschaffen..
op 538 hebben ze die dingen weg lopen geven Tong uitsteken

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:32

HAHA Clocky is echt grappig! Dat is eigenlijk best iets voor mij, maar ik houd er nogal al van om nog een tijdje te blijven liggen ...