Zo'n domme actie........

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re: Zo'n domme actie........

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:20

Sok schreef:
Ik heb altijd m'n telefoon in m'n rechterbroekzak, was ik druk aan het bellen met een vriendin, en ik moest zo weg, dus ik in doodspaniek toen ik merkte dat mn telefoon niet meer in m'n zak zat. Ik heb m'n hele kamer over de kop getrokken en na 10 minuten zei ik tegen die vriendin dat ik die rottelefoon kwijt was en dat ik m echt nérgens meer kon vinden.. Huilen van het lachen Huilen van het lachen We lachen er nog regelmatig om *LOL*

Dat heb ik ook eens gehad. Was aan het bellen met een vriendin terwijl ik met twee andere vriendinnen in de stad was. Ineens riep ik heel hard; "KÜT! M'N TELEFOON IS WEG!"
Dus die vriendinnen in een deuk, en aan de andere kant van de lijn hoorde ik al; "eh... Rhon...? Dat ene ding wat je bij je oor houd, wat denk je dat dat is..?"
We hebben helemaal dubbel gelegen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:21

Ik deed een booschap en nam de hond mee maar mijn moeder wist dat niet, ik bond de hond aan een paal en deed de boodschap.Ik ging naar huis en mijn moeder vroeg o wil je nog even deze brief posten.Dus ik loop met die brief en ik merk onder weg dat ik nagestaard word,ik kijk om en zie dat een hond mij hoopvol aan kijkt.Nee he dacht ik wat stom,dat was dus onze hond.Dus ik probeerde zo onopvallend de hond mee te nemen, kom ik thuis zegt mijn moeder o had je de hond mee genomen ik had haar nog niet gemist.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:23

O ja deze nog ik was laatst mijn bril kwijt, dus ik zoeken vraagt mijn man wat zoek je? Ik zeg mijn bril,zegt hij heb je die soms nog op? Dus ik zeg ja hoor grapje,en op dat moment voel ik dus in mijn gezicht en ja hoor daar zat een bril.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:26

Charmant!

Ik heb zoiets gelukkig nog niet gehad..
*even afkloppen haha* Haha!

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:29

Ilzjuh schreef:
Sok schreef:
Ik heb altijd m'n telefoon in m'n rechterbroekzak, was ik druk aan het bellen met een vriendin, en ik moest zo weg, dus ik in doodspaniek toen ik merkte dat mn telefoon niet meer in m'n zak zat. Ik heb m'n hele kamer over de kop getrokken en na 10 minuten zei ik tegen die vriendin dat ik die rottelefoon kwijt was en dat ik m echt nérgens meer kon vinden.. Huilen van het lachen Huilen van het lachen We lachen er nog regelmatig om *LOL*

Dat heb ik ook eens gehad. Was aan het bellen met een vriendin terwijl ik met twee andere vriendinnen in de stad was. Ineens riep ik heel hard; "KÜT! M'N TELEFOON IS WEG!"
Dus die vriendinnen in een deuk, en aan de andere kant van de lijn hoorde ik al; "eh... Rhon...? Dat ene ding wat je bij je oor houd, wat denk je dat dat is..?"
We hebben helemaal dubbel gelegen.

Haha, ik dacht al dat ik de enigste was die zo dom is om mijn telefoon te zoeken terwijl ik aan het bellen ben

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:32

o ja deze is ook leuk, jaren geleden ging mijn broer de deur uit.hij had een zwarte lange jas aan met een ceintuur die naar achteren was geknoopt dat was toen mode.Toen hij het tuinpad af liep keek ik naar buiten en riep snel mama kom kijken.Aan die ceintuur hing een houten kledinghanger, ha ha was echt geen gezicht.Toen hij later terug kwam vroeg hij boos,jullie wisten het he maar zeiden niks.Dus wij heel verbaasd wat bedoel je nou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 15:51

Oh god, dit topic is echt iets voor me!
Ikzelf heb het dan voornamelijk op de fiets als ik óf naar school óf naar huis fiets, ik heb aan mijn broek dmv zo'n 'sluiting' mijn sleutels vastgeklipt en ik check regelmatig in de les of die er nog aanzit, en zit ik op de fiets, ik praat met die jongen die meefietst, ik zo; 'oliebol! Mijn sleutels zijn weg!', hij zo; 'Zat je fietssleutel eraan?', ik dus; 'Ja!' Hij; 'dan weet ik al waar ze zijn, want anders zou datgene wat je nu doet wat minder goed gaan.', right. Zaten ze in m'n fiets! Huilen van het lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:21

Ik heb van die reuze charmante hondensloffen Huilen van het lachen
Van die harige gevallen met enorme hangoren Huilen van het lachen
Ik mag van ons mam nooit met m'n laarzen in de auto, dus dan heb ik altijd m'n sloffen aan Tong uitsteken
Nou, ik liep dus al de manege in, en ik vond 't al zo raar lopen, liep ik nog op m'n sloffen Huilen van het lachen
Dus maar snel ff laarzen uit de auto gehaald *LOL*

En ooit naar school gefietst zonder fiets Nagelbijten / Gniffelen
Was gewoon aangelopen, en toen bedacht ik me dat ik over 't eerste stukje wel erg lang deed ROFL