Heel veel sterkte aan diegene die haar gekent hebben. Voor mij was het een schoolgenootje, een klap, terug denkend aan de vorige. Het is bizar, zo'n stilte weer op school. De vraag waarom zou voor ons altijd blijven. Persoonlijk kende ik haar niet, haar broer wist ik wel wie het was. Het is en zal onbegrijpelijk blijven...
Voor diegene die naar haar begrafenis gaan, Echt super veel sterkte!
sterkte bij ons op school heeft iemand zich iets voor de pauze op scool aan de trapgat op gehangen ik en me vriendin moetsen nog even wat halen en toe liepen we naar beneden best druk aan het praten en toen zij me vriendin op eens ahhhh dat is n van 2b en wij wisten niet wat we moetsen doen zijn heel snel naar de directeur gerend enz en toen is ze er af gehaalt met een lader en ondertussen was er al een abulance maar het was hellas te laat .
Toch zie ik op veel foto's dat ze lach van buiten, maar zich niet gelukkig voelt van binnen. Schrik daar best wel van...want ik herken zo'n lach meteen. Jeutje zeg dit is echt niet te geloven! Heel veel sterkte voor jou, vrienden, familie van haar en alle nabestaanden!
Natas, echt vreselijk! Voor jou ook veel sterkte En voor alle nabestaanden..
Waarom blijft een vraag die nooit beantwoord zou worden.. Echt verschrikkelijk! Wat zal er toch in haar door gegaan zijn.. Nu ik fotos zie, weet ik wel wie het is..bij naam wist ik het niet.
Echt verschrikkelijk. Dat dat meisje dit als enige uitweg zag, dat is echt erg. Zo jong nog en dan al met dit soort dingen in je hoofd rond moeten lopen.
Ik wens iedereen die haar kent heel erg veel sterkte. Dit zal voor velen wel een flinke schok zijn geweest.
Wat verschrikkelijk Wat zal er in godsnaam gebeurd zijn dat ze tot deze daad is over gegaan. Ze moet in ieder geval heel veel pijn hebben gehad. Zo jong... Misschien wel een vreselijk geheim waar ze niet over kon praten.... Niemand zal het ooit weten....
gecondoleerd, ik weet hoe je je voelt... ze was nog maar zo jong! De wereld lag voor haar open vreselijk dat zulke dingen gebeuren Vreselijk ook voor haar ouders...
timokyana
Gecondoleerd, Je hebt een schitterend eerbetoon voor je vriendin gemaakt. Wat is het toch dat een meiske van deze leeftijd tot zo'n wanhoop's daad brengt..................................