HELP! Iemand ervaring met geesten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: HELP! Iemand ervaring met geesten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 09:30

Niet iedereen met een gave kan wat doen met lastige geesten Lachen

Maar om eerlijk te zijn geloof ik van dit verhaal niet veel.
Ja met glaasje draaien kunnen er zeker rare dingen gebueren, maar iemand die na een paar uur al zelfmoord wil plegen?? Ik geloof dat die teveel films heeft gezien Tong uitsteken Clown

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 09:52

Als dat meisje gelijk zelfmoord wilt plegen, zal ze wel erg de weg kwijt zijn....... Snap zoiezo niet waarom die kindjes gaan glaasje draaien als je niet weet wat het inhoud. Waarschijnlijk zijn ze net zo oud als jij ongeveer ?

Verder denk ik dat dat meisje een deel overdrijft met haar zelfmoord neigingen, waarom zou je gelijk zelfmoord gaan plegen? Ze neemt wel gelijk de kortste uitgang.........

Ik zou indd gewoon naar een medium opzoek of iets in die trant.
Ik zou zeker tegen dat meisje zeggen dat ze dat zelfmoord maar ff moet uitstellen Clown totdat ze geholpen is. Er bestaan zo ongelofelijk veel mensen die zeggen dat ze een gave hebben, Zeg niet dat van al die mensen het waar is, sommige daarvan kunnen geesten verdrijven. Als je persee wilt glaasje draaien, moet je eigenlijk iemand erbij hebben die de kwade geesten kan tegen houden, en de goede door kunt laten.

Succes dr nog meer Knipoog

FamBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 10:52

Wij hebben ook een keer glaasje gedraait en ik raad het iedereen ook sterk af.Zo'n pretje was het niet.Maar zelf moord neigingen hebben wij niet gehad.
Wel angst Frusty Maar we kunnen er nu gewoon om lachen.Wat er toen gebeurde was dat de ramen en dueren open gingen de gordijnen naar beneden vielen het licht uit ging net zoals al het andere wat aan stond ennog meer van die rare dingen.Wij hebben nog nooit zoveel angst gehad.Wel is de persoon waar het in huis is gebeurt verhuist en inmiddels is het huis afgebroken.WE kunnen er nu wel om lachen maar we doen het echt geen 2de keer !!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 19:11

Ik ken het meisje met zelfmoordneigingen niet maar het blijkt dat die al langer last heeft van die dingen. Verder heb ik het meisje niet meer gesproken dus weet niet of ze al een medium heeft gebeld

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:48

Toch moet je het wel serieus nemen. Kan me niet voorstellen dat mensen vinden dat je daar geen aandacht aan moet besteden. Er wordt vaak gezegd dat mensen die ermee dreigen het niet doen. Geloof me: die doen het soms wel. Je wilt daarna toch niet met schuldgevoel zitten als naasten?