Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lig helemaal in een deuk met die gedichten. Kan mijn inspiratie hier wel vandaan halen. Kjoetie "waanzinnig gedicht". 
Miss_Malfoy schreef:MOet je iets in shakespear stijl doen XD

Maartje1990 schreef:ik wil best helpen, alleen heb 't een beetje druk
er is vast nog wel iemand anders
?? 
mirgino schreef:wat een geweldig idee van je![]()
ik zoek voor mijn zoontje een leuk gedichtje
hij heeft een suprise gemaakt voor een klasgenootje een jongen van 8 jaar
de suprise is een auto
de cadeautjes een hotwheels autootje een 5 kleuren pen en een witschrijf pen
hij had op z`n lijstje een etui staan en een ander soort pen maar deze waren rond de 6 en 8 euro
en zijn budget was 3,50 euro
ik hoop dat je iets leuks kan bedenken
ikenindi schreef:ik heb al helemaal in mijn hoofd waar het gedicht over moet gaan...nu nog rijmen:s wie kan mij helpen?
ik heb een pan gemaakt voor mijn broertje. hij had zijn verlanglijstje als volgt ingevuld:
12.000 liter fanta, mie, pannenkoekenmix, 10 l melk, 2 dozen eieren, koffie, 3 pakken sinassappelsap, en smabal goreng boontjes....
dat kan hij krijgen ook, maar piet had dorst, dus het is wat minder fanta, melk en sinasappelsap, de eieren zijn onderweg gebroken(ik ga eierschillen in de pan doen:P, vandaar), het pak pannenkoekenmix is ook kapot gegaan(vandaar dat de sambal gorengboontjes er wat smerig uit zien(ik ga n hoop zooi door elkaar mieteren))... wie kan mij helpen aan een leuk gedicht hier over?
n_atas schreef:wie wilt mij helpen![]()
ik heb een gedicht nodig voor een meisje ( 13 jaar ) zit op stijldansen
als surprise wil ik de perfecte danspartner voor dr maken omdat ze een tijd aan wedstrijdansen deed
maar toen stopte opeens haar partner, ze vond dit heel erg en heeft nu nog steeds geen nieuwe wedstrijdpartner
dus als surprise ga ik proberen de perecte danspartner te maken.
houdt van make-up, nagellak en al dat soort glamour![]()
haar karakter is; erg lief en behulpzaam.
ze wilt graag een schildersdoek, olieverd, armband en chocoletter
) Heeft iemand ideeën? Het hoeft niet te rijmen maar het zou natuurlijk wel leuk zijn. Ik vind het ook goed als ik alleen wat woorden zou kunnen krijgen die rijmen op elkaar