Vriend verstopt gsm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Vriend verstopt gsm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 20:21

jolentinus schreef:
er zijn 2 opties voor mijn gevoel.
..........
maak liever ruzie over hoeveel kinderen jullie willen hebben:P

Hahaha, maar ik hoop dat het je eerste optie is!
We zullen zien, we zijn nog niet uitgepraat over dit onderwerp.
Morgenavond zie ik hem weer en gaan we ook verder praten.

Ik had hem net aan de telefoon en hij beloofd beterschap. We zullen zien hoe het dit weekend gaat.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:30

SONY schreef:
beantsje schreef:
komt me bekend voor....die vent belazert je. Gauw kappen!

Nou jij hebt je conclusies snel getrokken..

ik heb er ervaring mee.... Huilen
mijn ex deed dat ook. Nooit wat gemerkt dat hij me belazerde, maar dat heeft hij 9 jaar gedaan. Maar ook hij deed altijd zo spastisch met zn telefoon. met het smoesje dat het voor zn werk was (hij was politievoorlichter)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:49

inderdaad...

ik quote mezelf even uit een ander topic:

"Oh schatje, ik wilde het je wel vertellen, maar ik wilde je geen pijn doen. Nu ben je er zelf achtergekomen... Ja ik kon er niet veel aan doen, ik was dronken en zij drong zó erg aan, ik was eigenlijk gewoon slachtoffer van het spel dat zij speelde"

*werpt zich huilend aan voeten van vriendin*

"schatje ik hou echt heel veel van je, wil je me vergeven? Ik wist niet wat ik deed... Ja we smsen af en toe nog weleens, maar dat stelt niets voor"

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 22:23

KiWiKo schreef:
als hij niks te verbergen heeft hoeft hij ook niet zo hysterisch te doen................

hahaha, je slaat de spijker op de kop.
helemaal gelijk.

Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 00:01

Storm,

Als hij echt open zou zijn, en echt het beste met jou voor had gezien zijn GSM verleden, dan liet hij dit achterlijke gedrag wel achterwegen. Dat jij leuk met zijn ouders kan opschieten zegt niets over hem.
Sommigen kunnen echt acteren , en kunnen meteen genomineerd worden voor een Gouden Kalf.

Nogmaals je lijkt mij slim genoeg , en belazer jezelf niet. Dit gedrag klopt gewoon niet in een goede relatie.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 00:08

Iemand die ze telefoon verstopt heeft meestal iets te verbergen. Hij doet wel heeel spastysch met dat ding hoor. Ik zou toch maar is goed opletten vaak is het telefoon verstoppen stiekem bellen stiekem smsen op late tijden nog smsjes krijgen. Goed gesprek aan gaan ondanks dat ook een mobieltje prive is doet hij er wel echt heel debiel mee

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 00:34

Ik zou hem totaal niet vertrouwen, mede omdat hij je dus al het 1 en ander heeft geflikt.

Ik hoop dat hij die beterschap echt laat zien maar vrees het ergste

succes meid.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:02

je zegt dat het niet tot hem doordringt hoe belangrijk dit voor je is, en terecht, vertrouwen is dé basis in een relatie. Hij heeft dat vertrouwen al eens beschaamd en het is dus zijn taak jou te bewijzen dat je hem kunt vertrouwen.

Maar de manier die jij aangeeft als "hiermee kun je me laten weten hoe het zit" staat hem niet aan. En sinds wanneer is hij degene die eisen stelt? Dat was jij op dit vlak toch?

Dus ga m.i. maar wat verder, als hij jou niet kan of wilt bewijzen dat hij te vertrouwen is, dan vertrek je.. Hoe moeilijk het ook is, maar dit blijft tussen jullie in staan..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:04

Ik zou hem voor de keus laten staan of telefoon aanzetten of er uit gooien die kerel.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:05

Mijn ex deed precies hetzelfde, die hield er uiteindelijk ook wat liefjes op na..
Dumpen die vent dus...

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:14

Bij ons gaat het zo:

*schat mag ik ff je foon hebben, zit door mijn tegoed heen* krijgt hem vervolgens direct

*sms-toon* 'Oh dat was die van jou, ik kijk wel even' of 'schat lees hem eens voor, ik ben bezig'

Telefoons liggen normaal op het nachtkastje, geen geheimen en geen moeilijk gedoe. We wonen dan wel al een aantal jaar samen, maar zijn vanaf het begin hier heel vrij in geweest.

Mijn vriend wist niet wat hij meemaakte toen hij erachter kwam dat ik het geen probleem vond. Ik wil je niet bang maken maar zijn ex-vriendin was ook altijd zo spastisch met haar mobiel en sliep er ook mee etc. Mijn vriend heeft haar nooit vertrouwd en dat er iets niet klopte is ook bevestigd.
Ik vind het niet nodig om continu in elkaars telefoon te zitten spitten maar de mogelijkheid moet er wel gewoon zijn.
Ik snap jou voor de volle 100% en ik zou het ook niet vertrouwen

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:32

Iemand die zo spastisch doet over zijn telefoon heeft zeker weten iets te verbergen. Dus hij gaat vreemd of hij is een crimineel Haha!

Ik zou ermee kappen, ook al laat hij nu opeens zijn telefoon zien...betekent alleen dat hij er nu waarschijnlijk 2 heeft oid Haha!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:32

@ ester indd..

dat is wel de manier.. wij wonen nog niet saman... maar gaat zeker zo.. mag ik ff met je mobiel bellen.. of zelfs eerst bel maar met die van mij.. ik heb abbonement.

in het begin sneupte mijn vriend wel eens in mijn mobiel.. vond het eerst wat vreemd.. maar ben zelf soms ook nieuwsgierig.. dus doe ik het lekker terug..

ik heb niets te verbergen.. wat maakt het dan ook uit..

als hij wel vreemd gaat.. zou ik gewoon 2 mobiels regelen indd.. wel zo handig

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:36

Ik bracht mijn vriend een keer naar zijn werk (auto in garage) en daar aangekomen kwamen we erachter dat hij zijn mobiel thuis was vergeten. Toen heb ik hem die van mij gegeven zodat hij mij kon bellen op zijn telefoon (we wonen samen)
Zo hoort het dus eigenlijk Lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:38

Precies, heb wel eens bij stal gestaan waar bleek dat mijn mobiel een vrijwel lege batterij had. En zonder mobieltje ga ik niet alleen op rit..

Neem ik de zijne mee, hij de mijne mee terug naar huis (oplader) en zo zijn we bereikbaar voor elkaar..

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:46

zo hoort het ook inderdaad, ik snuffel eigenlijk nooit in rob's telefoon maar als ik wil dan is de gelegeheid er vaak genoeg.

denk juist omdat het gewoon kan je er vanuit kunt gaan dat er niets is en je het dus gewoon vertrouwd.

ik hoop dat jullie eruit komen maar ik blijf het een vreemde zaak vinden dat hij zowat zijn leven geeft om zijn mobiel geheim te houden.

dat alle mannen dit zouden doen is echt dikke bullsh*t

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:50

Ik snap heel het probleem niet met die mobiels.
Als je niks te verbergen hebt dan maakt het toch niet uit als je vriend(in) je telefoon heeft?

Nee, volgens mij flink wat te verbergen!

Maar wat ik raar vind is dat je zegt dat zijn tel altijd uit staat, maar als jij hem belt hij altijd opneemt??

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:53

Ik heb nu een relatie van ongeveer 21 maanden, en in het begin lag mijn gsm altijd open en bloot.. Sinds enkele maanden gebeurt het soms dat mijn vriend met mijn gsm gaat gaan "lopen" om hem volledig te inspecteren.. Ik leg mijn gsm nog steeds open en bloot, maar wanneer ik ga slapen en hij is er, leg ik hem wel uit.. Om te beletten dat hij er weer met weg is..
Maar men vriend leest wel de smsen die ik krijg of verstuur, ik trouwens ook bij hem en zitten vaak samen op msn, dus ik snap ook niet waarom je van je vriend die gsm niet mag bekijken!
Neem aan dat je nu niet alles moet bekijken, maar dat je hem, bij wijze van spreken, gewoon echt niet mag zien en/of aanraken, vind ik toch wel erg raar..
Ik hoop dat dit topic iets uithaalt als je het hem toont.
Succes!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:55

Alle mensen die wat te verbergen hebben doen dit..

Mijn inmiddels ex begon van het ene op het andere moment hysterisch te doen over zijn telefoon. We woonden al anderhalf jaar samen, dus viel dat behoorlijk op.. Hij bleek ook een ander te hebben/ willen..

kekaro schreef:
dat alle mannen dit zouden doen is echt dikke bullsh*t

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:58

mijn ex was ook zo panisch met zijn telefoon. mocht hem niet aanraken en als er iemand belde liep ie weg zodat ik het niet kon horen.

en jawel ook hier zat wat achter. meneer ging dus ook vreemd en smste met tig verschillende meisjes.

Nou ik ben blij dat ik van hem af ben !!!!!!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:00

Ik hou er niet echt van als iemand (maakt niet uit wie het is) in mijn telefoon zit te neuzen, niet omdat ik iets te verbergen heb ofzo maar nou ja, gewoon prive. Geldt voor mijn vriend overigens ook. Maar dat betekent niet dat we er spastisch mee gaan doen, mijn vriend heeft zijn telefoon wel altijd bij zich maar dat is omdat ie bereikbaar moet zijn voor zijn werk.

I.m.o. ga je niet spastisch doen met je telefoon als er iets te verbergen is en als het een verkeerde, ingesleten gewoonte is maar je weet dat je je vriendin er mee kwetst, dan probeer je die gewoonte toch af te leren of er iig iets aan te doen dat ze merkt dat dat 'wantrouwen' niet terecht is?

Kan me voorstellen dat je hier stevig de balen van hebt, zou ik ook hebben. Juist zijn gedrag veroorzaakt dat wantrouwen dus moet zijn gedrag dat wantrouwen ook weer wegnemen en dat doet ie niet door het weg te lachen. Je hebt het er al zo vaak over gehad dat toch wel duidelijk moet zijn dat het je hoog zit?

Ben erg benieuwd hoe dit afloopt allemaal, hoop positief Lachen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:00

o ja en met mijn huidige vriend gaat het veel beter Tong uitsteken

hij laat zn telefoon slingeren en dan moet ik m voor m mee nemen naar boven ofzo. mag er ook mee bellen en smsen. is voor mij een hele geruststelling.

Hij mag trouwens ook met mijn tel bellen en smsen als ie dat wil Haha! Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:44

Ik zou echt niet met zo iemand kunnen leven.

Als hij jou zijn telefoon niet wil laten lezen, dan heeft ie echt wel een geheim. (in de meeste gevallen dan)

Praat er nog eens over met hem en zeg dat als het zo doorgaat je de relatie niet meer ziet zitten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:50

Storm, ik stuur nota bene SMSjes vanaf mijn vriend zijn telefoon, mijn kennissen bellen op zowel mijn als zijn GSM, en gisteren nog was hij zijn GSM vergeten omdat die hier thuis op mijn bureau lag. Als er niks instaat wat zorgelijk is, what's the problem?
Ik zou me er ook absoluut niet lekker bij voelen als mijn vriend zo spastisch zou doen hoor. Heeft er niks mee te maken dat ik in zijn GSM wil neuzen oid (echt boeiend hoor, een SMS van zijn moeder dat oma zusofzo... Clown ) maar dat ik in principe dat zou mogen doen zonder dat een van de twee met opgetrokken tenen zit: als ze dit of dat maar niet leest...

(nog sterker: omdat ik erin mag lezen controleer ik dat ding dus ook nooit. Hij zou onder mijn neus vreemd kunnen gaan *LOL* Pas als hij dat ding verbergt word ik wantrouwig Tong uitsteken )

Ik ken trouwens ook het wachtwoord van zijn e-mail en we sturen dingen van elkaars mailadres.
En er staan genoeg meiden in de adreslijst maar ik vraag eigenlijk zelfs nooit wie het zijn, via het werk kent hij genoeg vrouwen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:59

@ urielle
je wordt indd pas wantrouwend als het niet mag.. e-mail idem dito.

ik ben erg benieuwd hoe het afloopt.
als jet het niet vetrouwd.. ophouden hoor...

hij woont verweg.. heeft de rest van de dag de tijd om vreemd te gaan Boos!