Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hopla schreef:Ook als je kunt paardrijden lijkt het mij dat je dan toch niet zwaar gehandicapt bent en dus best 'aangepast' of licht werk kan doen.
runningkawa schreef:Ik denk ook als je 3 paarden echt kunt rijden, dagelijks...en dan heb ik dus over trainen, geen stap ritjes...dan kun je ook zeker werken
Dat durf ik ook wel hard te beweren
runningkawa schreef:idd, zou willen dat ik net als vroegah 3 paarden per dag kon rijden....woow...droom die uitkomt
_rosita_ schreef:@kawa: maar dit vind ik dus een totaal ander verhaal.....
marleen_usar schreef:Hebben jullie het daar nooit moeilijk mee, dan bedoel ik tegen over je paard? Ik voel me vaak zo schuldig als ik weer eens niet kan rijden,er wordt dan wel door een ander op gereden hoor.Maar het is mijn paard en ik betaal alles voor hem.
Citaat:rosita_ schreef:
@kawa: maar dit vind ik dus een totaal ander verhaal.....
Das altijd wat je te horen krijgt wanneer je het verhaal vertelt....
Nakisha schreef:Citaat:rosita_ schreef:
@kawa: maar dit vind ik dus een totaal ander verhaal.....
Das altijd wat je te horen krijgt wanneer je het verhaal vertelt....
VOLLEDIG MEE EENS!!
Ik zei het al; je kan het niet ZIEN. Mensen schrikken vaak toch als ze dan het verhaal horen, want ''dat wisten ze niet''. Nee, natuurlijk niet. Als iemand zijn armen of benen mist, ernstig misvormt is, geestelijk gehandicapt is, ect... ja, DAT kan je zien. Maar er zijn genoeg zaken ''onzichtbaar''... tot je een weekje het leven van die persoon van dichtbij zou zien.
Dat bedoel ik; oordeel niet te snel.
Kelpla schreef:Voor de mensen die niet meer kunnen werken, zijn jullie dan ook volledig afgekeurd?