Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ushi schreef:De mijne is ook een keer aangeklaagd, en door een goede advocaat heeft hij er verder geen last meer van gehad, meer kan ik er niet over zeggen.
Het is vervelend ja, hij heeft wel een advocaat neem ik aan? Want ik vind de gang van zaken een beetje vreemd.
JustBepr0ud schreef:Nee, je hoort mij niet zeggen dat ze alleen meerderjarig mogen zijn.
Ik vind het gewoon wat raar dat een 11jarig jongetje, waar duidelijk iets mis mee is thuis ofzo, zonder bewijs met iets komt, en dan gelijk dit de gevolgen zijn.
JustBepr0ud schreef:Nee, je hoort mij niet zeggen dat ze alleen meerderjarig mogen zijn.
Ik vind het gewoon wat raar dat een 11jarig jongetje, waar duidelijk iets mis mee is thuis ofzo, zonder bewijs met iets komt, en dan gelijk dit de gevolgen zijn.
Jolliegirl schreef:Dat kan je zeker bewijzen via DNA onderzoek!
katiavl schreef:Tuurlijk, maar het gedrag die ts beschrijft, als ze dat tegen de politie heeft gezegd.is er meer reden tot onderzoek
JustBepr0ud schreef:Ja dat klopt, maar als het gedrag zo is, en dat die jongen dus eigenlijk al zo'n aandrang naar seks heeft, dan zou ik misschien wel gaan twijfelen of zo'n verhaal wel klopt.
En dat zou dan reden kunnen geven tot (eerder) vrijlaten van desbetreffende tot naderonderzoek?
katiavl schreef:Ja, tuurlijk maar dat is een gerechtelijke psycholoog of psychiater, hoort bij mij tot de grote groep van politie
katiavl schreef:Zijn neefje, lijkt me echt verschrikkelijk om ondervraagt de worden heel de tijd.